zwanger van derde kindje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Frummels, 3 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Oeh, toch nog spannend zo. Ik duim dat het gewoon allemaal goed is straks.

2. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Betekent dit dat je een hoge bloeddruk hebt? Of is dit weer wat anders? Wel fijn dat de groei achteraf meeviel, p14 is niet groot maar gelukkig nog ruim binnen de marges. Hopelijk blijft het zo. Het leven is ook druk als je er al 2 hebt en die van jou zijn ook best jong he... straks de stress van school erbij. Zorg maar goed voor jezelf

3. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ik was vorige week niet lekker, bleek een blaasontsteking. Nu klaar met ab en voel me weer helemaal prima. Wel wat last overdag van het weer. Misselijk en duizelig, maar op zich te doen.

Krijg nu wel een beetje nesteldrang merk ik. Kamertje hebben we ook zo goed als afgerond nu. Alles opruimen... morgen nog even wat laatste spulletjes voor m'n toilettas in de vluchtkoffer kopen enzo..

Mentaal nog helemaal niet aan de bevalling toe. Geniet wel echt van deze weken van rust. Van mij mag ze nog wel ff blijven plakken.:D de vorige kwamen met 42 en 41 weken dus ik schat die kans ook reeel :roflmao:

4. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Nee had eerder een lage bloeddruk, nu is deze week normaal. Placenta insufficiëntie komt wel vaker voor bij vrouwen met hoge bloeddruk maar als ik kijk naar alle risicofactoren, staat er geen enkele bij die van toepassing is op mij.
    Dus daarom hoop ik ook heeeeeeel hard dat over twee weken de waardes normaal zijn.

5. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Fijn dat je bent opgeknapt, daar ben je lekker klaar mee, een blaasontsteking. En dan die warmte er ook nog bij!

Heerlijk dat je ook kan genieten, benieuwd wanneer de kleine zich gaat aandienen!

Zuri vindt dit leuk.
  6. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Oke wat apart dan zeg.... ik duim voor je mee inderdaad. Hopelijk lukt het de komende tijd al iets meer te relaxen en heeft dat een goed effect..

7. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Blaasontsteking op deze termijn kan ook tot aanzet voor de bevalling leiden, dus fijn dat je er op tijd bij was. Ergens wel fijn dat je "gewend" bent aan dat ze lang blijven plakken, dan zit je wat minder te wachten. Ik ga hier natuurlijk vanaf 38 weken wel een beetje zitten wachten na mijn vorige twee bevallingen met 38/39 weken. Al scheelt het dat ik dit keer rond de feestdagen ben uitgerekend, genoeg afleiding.

Geniet van je verlof!

Zuri vindt dit leuk.
  8. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier de vorige kindjes met 39 en 40 week bijna 37 weken nu en kindje loopt ook nog weekje voor op groei

Rommelt hier al lekker maar zet nog niet door mag van mij morgen wel komen voor de warmte op.
    Mijn gevoel zegt dat volgende week wel komt.

Akka vindt dit leuk.
  9. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Spannend! Ik hoop het voor je!

10. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
  11. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Het rommelt maar zet nog steeds niet door helaas

12. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Was je de vorige keer ook al een tijdje aan het rommelen voor het op gang kwam?

13. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Nee bij eerste braken vliezen spontaan en bij jongste ging ook snel gelijk los had die middag nog wezen peuterzwemmen met oudste niks aan de hand wel lang in laatste fase gezeten toen

eerste bevalling duurde 6 uurtjes laatste iets meer dan 11

14. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Irritant dat gerommel, maar goed, men zegt dat het wel bijdraagt aan de voorbereiding van de baarmoedermond alvast.

Bij de eerste was het bij mij ook spontaan gebroken vliezen en toen een uurtje of 8, maar bij de tweede had ik wel dat gerommel. Bij mij was dat toen denk ik een avond of 3 voorweeën toen begon het pas echt, was bij mij dus wel een indicatie voor het echte werk. Bevalling was toen een uur of 10.

Succes nog even, hoop voor je dat het gaat doorzetten!

15. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Wow dat was een vlotte eerste bevalling zeg!

Mijn eerste bevalling duurde 19 uur (gebroken vliezen, in vruchtwater gepoept, daarom inleiding)

Mijn tweede bevalling (inleiding) duurde 5 uur.

16. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Niet meer inmiddels! :D gister is onze dochter L.iselot geboren. ♡ ze weegt 3470 gram en doet het verder super. Het was een hele korte bevalling met relatief heel weinig weeen dus ikzelf voel me ook helemaal prima. Ik voelde de laatste 3 weeen wat druk en in de 4e wee stond zomaar ineens het hoofdje oeps. Snel op de bel gedrukt en wee erna geboren o_O wel beetje overdonderd nog haha.

Akka en Angelmom1 vinden dit leuk.
  17. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    wauw dat heb je snel gedaan! Kan me voorstellen dat je daar nog een beetje van bij moet komen! Goed om te lezen dat het met mama en dochter goed gaat! Succes met je herstel en hopelijk kan je lekker genieten van de kleine meid!

Zuri vindt dit leuk.
  18. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Wel positief nieuws dat je na twee bevallingen met 41/42 weken ook eens ervoor kan bevallen! Daar teken ik ook wel voor! Of was het een inleiding?

Zuri vindt dit leuk.
  19. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Wauw @Zuri ik kan me voorstellen dat je overweldigd bent, me het klinkt ook wel fijn. En zo groot was ze niet dus, zo zie je maar! Nog suiker checks gehad?

Geniet van die mooie kleine!

Zuri vindt dit leuk.
  20. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Thanks dames! Ja ook zich was ze natuurlijk het gemiddeld gewicht van een 40w oude baby dus in die zin liep ze wel wat voor maar was zeker geen 4.5kg geworden zoals haar broer.

Ja uiteindelijk wel ingeleid. Ik vond het dikke onzin en met dat idee woensdag naar het ziekenhuis gegaan. Daar kwamen ze met heel onderzoek over korte en lange termijn risico's van zwangerschapsdiabetes op mij en vooral het kind. Ik schrok daar wel erg van... dus toen kreeg ik gelijk die dag een ballonnetje. Viel er na een uur uit maar dat had dus voldoende gedaan om de rest in gang te zetten. Ergens in de ochtend erna bleek dat madame helemal omhoog was gaan liggen. Was nog ff spannend met echo maar gelukkig geen navelstreng boven het hoofdje. Dus toen moest ik wel plat en opwekkers maar heb er eigenlijk geen last van gehad. Gewoon lekker virgin River gekeken totdat m'n lichaam dacht nu is het tijd voor het echte werk.

Wel fijn dat een inleiding ook zo soepel kan verlopen hoor. Was bij die eerste compleet anders. Gun iedereen zo'n bevalling als de laatste toe.

En de kleine meid doet het super!! Ze heeft enorme reflux hopelijk zakt dat nog wat. Ben dus wel continu met haar bezig om te helpen spugen. Verder heel zoet meisje. Totaal anders dan de huilbaby die we hiervoor hadden. ♡

Deel Deze Pagina