zwanger van derde kindje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Frummels, 3 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Het mag ook wel gewoon een keer zomaar gebeuren zonder eerst weer allemaal ellende hoor! Heerlijk juist dat je dit ook eens zo mag ervaren. :oops:

2. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Nou eigenlijk echt heel goed. Het is echt weer een totaal andere zwangerschap. Ik heb HG voor het eerst, das al nieuw :roflmao: ik heb zware medicatie, helaas is het niet weggegaan, maar het is nu wel goed te doen. Wel dagelijks misselijk met vlagen hoor maar te overzien. Verder dus helemaal geen klachten eigenlijk. Ik had tot 23w niet echt een buik, nu wel ineens zo floep maar nog totaal geen bekkenklachten niks terwijl ik de vorige keren al deels in de ziektewet zat omdat ik zo'n bekkenpijn had.

Vind het wel bijzonder hoe dat zo kan verschillen van elkaar hoor.:eek:

Bijgevoegde bestanden:

3. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113

Ja bijzonder hè, je weet van te voren echt niet wat te verwachten. Bij mij ook echt 2 uitersten net zoals de bevallingen.

wel leuk nu een buikje showen eindelijk!!

maar wat vervelend dat HG, begon dat al vroeg?

4. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Ahhhh zie nu de foto super leuk!

5. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Ooo prachtige buik al hoor! O wauw dat vind ik wel bijzonder, dat je dat nooit had en nu wel, dat zou je dan ook niet verwachten.

Wordt het wel wat minder of juist erger? Rot zeg, misselijk zijn is zo’n naar gevoel.

6. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Zwanger van de derde

Uitgerekende datum

December
    ❀ 6 december - Frummels - 34 jaar
    ❀ 17 december - Piscean - 32 jaar

Jongens (0) - Meisjes (0) - Verrassing (0)

Afspraken:
    03 mei - Frummels - echo (9+0)
    11 mei - Piscean - Intake + echo (8+4)

7. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ja heel maf... ik was bij de eerste echt wel flink misselijk maar echt incidenteel overgeven. Bij de tweede maar 2 weekjes en bij de langere zwangerschap vorig jaar zelfde wel misselijk maar kon gewoon werken enzo

Maar nu al vanaf week 5 super misselijk en veel spugen, ik dacht eerst dat ik griep had maar ging maar niet over en op ten duur was het 20x per dag spugen toen opgenomen want was helemaal uitgedroogd enzo. Echt weer dat je denkt waar komt dit nou weer vandaan :roflmao:

Het wisselt ik merk vanaf week 18 dat het minder is en nu is het vooral weer erger als m'n buik snel groeit en tijdens het trappelen voel ik me vaker misselijk. :o:

8. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Zwanger van de derde

Uitgerekende datum

Augustus
    ❀ 8 augustus - Zuri - 33 jaar

December

❀ 6 december - Frummels - 34 jaar
    ❀ 17 december - Piscean - 32 jaar

Jongens (0) - Meisjes (1) - Verrassing (0)

Afspraken:
    03 mei - Frummels - echo (9+0)
    11 mei - Piscean - Intake + echo (8+4)
    3 juni - zuri - 30w echo

9. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Nou pittig zeg en dan ook nog een opname! Dat zijn van die dingen die je hoopt neit mee te maken. Wat we allemaal niet over moeten hebben voor het goede doel hé!

10. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ben sinds gister vrij onzeker omdat m’n symptomen minder zijn. Dus ergens hoop ik nu dat ik (even) heel misselijk word zodat ik wat geruststelling ervaar.

Bij m’n oudste had ik wekelijks een echo, bij m’n tweede om de week en nu had ik heel stoer gezegd ‘doe maar over twee weken’, maar dat is dus over 8 dagen. Ik wil me ook niet laten kennen, de meeste vrouwen hebben niet zoveel echo’s en het is al super dat ik dan mag komen, dus ik ga proberen mezelf niet gek te maken.

11. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Hé! Ik zou het ook leuk vinden om mee te kletsen, nu ruim 20 weken zwanger. Ik ben op 10 september uitgerekend. :)

Zuri vindt dit leuk.
  12. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ohh dit is zo herkenbaar... hebben ze niet iets van een hartjes spreekuur op jouw praktijk? En als je je morgen of woensdag nog steeds niet zeker voelt, moet je gewoon bellen hoor. Stress hebben is ook niet fijn toch. Het is zo lastig omdat je nog niks voelt vanbinnen.... overigens ben ik de kleine nu pas sinds vorige week gaan voelen vanwege placenta die voor ligt (haha).

13. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Welkom Mel, gezellig dat je meeschrijft! en fijn dat je de kleine nu gaat voelen. Heb je een fijne zwangerschap? Weten jullie wat het wordt?

Heb net de vk gebeld en zij adviseert toch even het ziekenhuis te bellen voor een echo, dus als de poli straks open is ga ik dat toch maar doen. Ik merk dat ik de geruststelling/duidelijkheid nodig heb. Ooooo ik hoop zo dat het nog goed zit.

14. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ahh goed dat je even gebeld hebt hoor! Kleine moeite voor hun en fijn voor jou toch. Hopelijk zit alles goed.

Jawel de zwangerschap is sinds week 12 fijn. Ik heb hiervoor een miskraam gehad en deze zwangerschap meerdere keren bloed verloren vanwege een groot hematoom. Een wonder dat de mini is blijven zitten, wel mega zenuwslopend. Veel echo’s en hartjes spreekuren gehad dus.... nu begint sinds deze week de bekkenpijn, maar die begon bij de andere al met 8 weken dus knijp in m’n handjes!!

Ja wij krijgen nog een meisje. Echt in de wolken :rolleyes::rolleyes:

15. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

O jeetje wat spannend zeg, ik heb ook bij m’n tweede zwangerschap een hematoom gehad, helaas bij mij liep dat toen niet goed af en vruchtje groeide ook niet goed.
    Hopelijk wordt die bekkenpijn niet snel erger! Kon je veel niet meer vorige keer?

Net teruggebeld, ik mag om 15.00 uur komen.

16. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ahh wat verdrietig dat dat niet goed afliep. Het is ook mega zenuwslopend zo’n hematoom.
    Nee bij de vorige keren zakte ik op gegeven moment ook echt door m’n benen van de pijn. Ga dus rustig aan doen!!

Fijn dat je zo langs mag komen. Ik ga voor je duimen!!

17. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Alles was goed, mooi gegroeid. Zo opgelucht hier!

Zuri en Mell0408 vinden dit leuk.
  18. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Super fijn !!

19. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ja dan zit ik er nu een stuk lekkerder bij.

Hoe is het met jullie? Morgen nog plannen?

@Zuri wat is de reden van jouw 30 weken echo? Is dat een liggingsecho?

20. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    @Frummels fijn dat je ff kon komen en alles goed is!! Ik ben deze keer ook echt iedere weer geweest aan het begin hoor. Maakte me zo'n zorgen. Ik durfde ook niet meer op m'n gevoelens of kwaaltjes te vertrouwen vanwege eerdere missed abortion terwijl ik allerlei kwaaltjes had nog. Heeft mij juist geholpen! Heb ook een dopler aangeschaft. Placenta ligt ook nog eens voor bij deze dus duurde heeeeel lang (voor mijn gevoel) totdat ik de baby eindelijk eens voelde.

Wij wilden overigens verrast worden met het geslacht nu bij de 3e maar ik geef jullie één tip... zeg dat even bij de 13w echo... wist niet dat deze echo zo duidelijk is. Ze mogen officieel niks zeggen maar na al een dochter en zoon sprak die potty shot echt boekdelen. :roflmao:

Die 30w echo is meerdere redenen maar voornaamste dat ik te zwaar ben dus dan moet je suiker en groeiecho volgens mij? Ik heb we besproken dat als er niks afwijkends uitkomt ik geen verder vervolg wil. F liep vrij normaal op met de curve maar wel p98 dus ik maakte me toen toch onbewust zorgen dat hij niet zou passen. Vervolgens deden ze er helemaal niks mee qua eerder inleiden ofzo (beter ook hoor vond ik) en is hij met 4.5kg geboren en dat paste echt prima bij mij. Dus ik zei tegen verloskundige gezien dit een meisje is verwacht ik dat ze kleiner is en vind ik die echo's alleen maar zenuwslopend. Ze was het gelukkig met me eens. :o:

En voor jezelf hoef je het overigens niet te willen. Ik heb echo foto's waar alleen een neus op staat, dus zo spannend zijn die op ten duur niet meer:roflmao:

Deel Deze Pagina