Zwanger van derde/vierde/vijfde kindje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tuttebella, 23 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brusje

    brusje Fanatiek lid

    26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Ik ben zwanger van de 6de
     
    roever vindt dit leuk.
  2. brusje

    brusje Fanatiek lid

    26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Verzakkingen corrigeer je toch als je klaar bent. Matje er in en walla je hebt weer een masgden .....
     
    roever en Mamaloelie vinden dit leuk.
  3. Mamaloelie

    Mamaloelie Niet meer actief

    Wauw! Wat gaaf zeg. Wij zeiden tegen elkaar dat we, wanneer we jonger waren geweest, ook nog wel een 6e hadden gekregen. Maar we hebben onze grens bij 40 gesteld. Nu zwanger van de 5e en daar blijft het bij. Of nummer 6 moet gratis meekomen nu, dat zou nog kunnen ;)
     
  4. roever

    roever Niet meer actief


    Wauw! De 6de! zal wel een mega gezellige en drukke bedoeling bij jullie zijn! :D

    haha
    Werkt dat echt zo makkelijk?
    Ik merk namelijk dat ik er niet zo makkelijk overdenk :(
    Ik ben enorm bang dat je de rest van je leven moet lopen met allemaal kwaaltjes etc! :(

    sterker nog... ik durf nu bijv al niet eens van bil te gaan, bang voor ..?... geen idee!

    dus als iemand mij hier even wat positieve verhalen kan brengen, zeer graag!!
     
  5. brusje

    brusje Fanatiek lid

    26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Ik ben al over die leeftijd.
    De oudste wordt hier straks 21, 19, 10, 8,3.
     
    Mamaloelie vindt dit leuk.
  6. brusje

    brusje Fanatiek lid

    26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Het valt rueze mee. Ik heb alleen een voorwand verzakking.
    Baarmoeder zit nog op zn plek
    Ik poep niet in mn broek, dat zit ook allemaal prima en ik ben echt nog niet incontinent. Ik werk nog steeds en ik he. er geen last van.
    Maar dit is de laatste en ik heb al informatie ingewonnen. 6 maanden na de bevalling een doorverwijzing van de ha en binnen de vlg 6 maanden onder het mes. Ik zie het helemaal zitten.
    En mn man. We houden van elkaar en wees eerlijk geen van beide word ee mooier op.
     
    roever vindt dit leuk.
  7. brusje

    brusje Fanatiek lid

    26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    En natuurlijk ga ik ook weer aan de botox. Ook dat deed ik voor de zwangerschap. En ja het helpt echt. Het is geweldig spul. En ik mis het.
     

Deel Deze Pagina