Zwanger van derde/vierde/vijfde kindje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tuttebella, 23 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.453
    3.441
    113
    Ik kom me hier ook melden.

    In verwachting van de 4e. Ik heb 3 dochters van 4, bijna 3 en 16 maanden. Ik heb wel voorkeur voor een jongen, maar nog een meisje zou natuurlijk ook superleuk zijn.

    Vanavond geslachtsbepalingsecho.
     
    Joolel vindt dit leuk.
  2. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Spannend, Elsa! Een echt meidengezin lijkt me ook bijzonder, maar een klein jongetje erbij is natuurlijk ook superleuk!
     
  3. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Leuke groep om me bij aan te melden.

    Hier zwanger vd vijfde, maar als alles goed mag gaan, straks vier kids in huis. (ons derde kindje verloren door extreme vroeggeboorte)

    Nu een dagelijkse drukte met drie meiden van bijna 12 (volgend schooljaar dus de middelbare school, erg spannend), middelste van 8,5 jaar en de kleinste is in januari 2 geworden en gaat sinds kort naar de peuterspeelzaal. Straks met weer een baby erbij, dus echt vier totaal verschillende werelden. Ik vind de leeftijdsverschillen echt geweldig. Heb straks van alles wat. Een echte puber (soms best zwaar), eentje die nog heerlijk kind kan zijn, maar wel al goed zelfstandig is, eentje die middenin een spurt zit met der ontwikkeling (vooral spraak) en straks weer zo een mini knuffelkontje erbij .

    En ons zoontje heeft een grote plek in ons hart, wordt dagelijks benoemt en bij dingen zoals de geboortekaartjes enzovoort betrokken. Vieren elk jaar zn verjaardag, en hoort gewoon symbolisch bij ons gezin. Eind april vier jaar.
     
    Joolel vindt dit leuk.
  4. Zoef

    Zoef Bekend lid

    24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    @Elsa86 en wat heeft de geslachtsbepalende echo jullie verteld?

    Verder alles goed met alle mama’s in spe?

    Hier begint er aardig schot in te komen mbt de baby kamer en de laatste regel dingen.
    Het geboorte kaartje moet ik nog wel even goed voor gaan zitten.
    Jullie al druk bezig met dingen regelen?
     
  5. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.453
    3.441
    113
    @Zoef wij krijgen weer een meisje:)
     
  6. Zoef

    Zoef Bekend lid

    24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Wat leuk een meiden gezin.
    Papa zal wel trots zijn op zijn harem
     
    Joolel vindt dit leuk.
  7. Zoef

    Zoef Bekend lid

    24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Hoe gaat het hier met alle zwangeren?
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  8. RE080219

    RE080219 Fanatiek lid

    10 dec 2018
    2.449
    4.617
    113
    Zou willen zeggen mager maar gezond maar dat zit er ff niet in voorlopig hè :D
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  9. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Hier voel ik me helaas met de dag slechter. Zou willen dat ik al 37 weken was en kon bevallen. Maar heb nog een aardige tijd te gaan. Overal pijn en voel me niet lekker. Jaaaa ik weet t klaag, klaag haha. Maar geloof dat mn lijf nu bij de vijfde zwangerschap gewoon echt aangeeft dat t echt klaar is met kindjes baren ofzo...
    Hoe gaat t met jou @Zoef
     
  10. Zoef

    Zoef Bekend lid

    24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Hahaha
    Nee helaas we zijn voorlopig een maatje of wat meer.
    Gaat alles voorspoedig?
    Al namen bedacht?
     
  11. Zoef

    Zoef Bekend lid

    24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Jou verhaal zou de mijne kunnen zijn..
    Pijn, moe, niet slapen en hoop dat het heeeel snel week 37 is!
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  12. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Nou dan wens in je bij deze veel sterkte. T vervelende van zo rot voelen en niks kunnen doen, is dat de dagen voorbij kruipen helaas.
     
  13. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    @Zoef en @Babyvijf, vervelend dat jullie je zo rot voelen. Hopelijk voor jullie vliegt de tijd voorbij.

    Voor mezelf mag de tijd wel wat langzamer gaan. Er moet nog zoveel gebeuren hier in huis. Ik voel me wel goed gelukkig, al begint mijn buik wel flink in de weg te zitten. Is jullie buik ook zo groot?
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  14. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    #54 Babyvijf, 4 apr 2019
    Laatst bewerkt: 4 apr 2019
    Dankjewel. Tis allemaal voor t mooiste doel van mn leven is wat ik mezelf steeds vertel hihi.
    Iedereen schrikt van mn buik en denken dat ik al aan t einde loop. Vooral mensen die mn vorige zwangerschappen hebben gezien zeggen steeds: jeetje meid. Zo was je vorige met 38 weken. Op foto lijkt t misschien niet zo groot maar ik ben maar 1.55m dus voor mij aardige buik.

    PhotoGrid_1554367377206.jpg
     
  15. RE080219

    RE080219 Fanatiek lid

    10 dec 2018
    2.449
    4.617
    113
    Naam van onze zoon staat al bijna anderhalf jaar vast haha. Fluit door deze zwangerschap heen, heerlijk!
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  16. Tuttebella

    Tuttebella Bekend lid

    3 jan 2019
    587
    728
    93
    Vrouw
    Nou, zelf nooit meer gereageerd op m’n eigen topic hahaha :D

    @RE080219 Wat fijn dat je je zo goed voelt! En wat leuk dat jullie een zoontje verwachten.

    @Babyvijf Prachtige buik heb je!! Hier groeit m’n buik bij deze baby ook ineens heel hard. Ben al bijna net zo groot als toen ik 37 weken zwanger was van nummer 4:rolleyes:

    @MaLuc Hier gaat het ook zo snel, de weken vliegen voorbij. Wat moeten jullie allemaal nog doen?

    Zullen we een lijstje maken? :D Dan heb ik je leeftijd, uitgerekende datum, geslacht baby en hoeveelste kindje het is nodig.

    Wat gaan jullie dit weekend doen? Ik ga straks lekker wandelen in het park denk ik met de hond en de meisjes. Morgen nog geen plannen.
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  17. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Dankjewel
     
  18. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    @Lauren5, we wonen in een nieuwbouwhuis en de badkamer is nu bijna af gelukkig (kunnen al wel douchen) en de bedoeling was om nog een kamer op zolder te maken, maar dat stellen we nu uit. De oudste twee slapen nu samen op een kamer, wij kunnen onze kamer leegruimen zodra de badkamer klaar is (is nu een klushol, haha) en dan eindelijk een bed in elkaar zetten (slapen nu op een matras op de grond, opstaan is best een crime :D). En dan kan het kamertje waar wij nu slapen babykamer worden, die moet nog helemaal dus. Verder hebben we ook nog geen tuin, ik hoop dat we daar ook nog iets van kunnen maken voor de baby er is, maar dat is misschien iets teveel gevraagd.

    Gegevens voor het lijstje: ik ben 38 :)eek:), 22 juni uitgerekend van ons derde kindje en het is een jongen.
     
  19. Zoef

    Zoef Bekend lid

    24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Leuk even lekker ontladen in de bossen.
    Wij hebben vandaag ons zonnescherm gehangen, ik met de kleinste boodschappen gedaan.
    En nu lig ik net 5min in Mn bed na een gezellig tapas etentje met Mn nichtje.
    Ben Total loss:roflmao:
    Mn benen en voeten zijn helemAal opgeblazen.

    Morgen gaan we denk ik naar het zwembad met de kids al is dat wel sonde van het weer en ik wil de tuin gaan schoon schrobben met de hoge druk reiniger.

    Info lijstje: zoef-34jr-4de kindje- 9juli uitgerend- jongetje
     
  20. Tuttebella

    Tuttebella Bekend lid

    3 jan 2019
    587
    728
    93
    Vrouw
    Uitgerekend in september 2019

    MaLuc - 38 jaar - derde kindje - uitgerekend op: 22 juni 2019
    Zoef - 34 jaar - vierde kindje - uitgerekend op: 9 juli 2019
    Lauren5 - 29 jaar - vijfde kindje - uitgerekend op: 9 september 2019

    Elsa86 - 32 jaar - vierde kindje - uitgerekend op: 9 september 2019
     
    Zoef vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina