Hallo Allemaal, De "Oude Rotten" hier kennen me misschien nog wel, want ben een periode ook zeer aktief hier aanwezig geweest. Door drukte met onze inmiddels 1 jarige kanjer Dean (en werken etc) niet meer eraan toegekomen om te forummen..hihi Nu heb ik nieuws en ben ik er weer. Dean krijgt een zusje of broertje!! Ik ben pril zwanger (net 5 wk-en denk ik) Ik ben er zo ontzettend blij ermee, want hier hoopte we op -heb een heel verhaal geschreven onder het kopje Echo & onderzoeken-.....zou het fijn vinden als jullie het willen lezen en een evt reactie willen geven. Veel liefs Mirre
Wauw Mirre, wat een geweldig nieuws!! Van harte gefeliciteerd!! Ik ken jou zeker nog wel! (en jij mij ook wel denk ik )
Hi Chantal, Wat zie ik nu..... Al een 2e dochter erbij!! Dat heb je snel gedaan meid!!!! Alsnog gefeliciteerd
Hey Mirre, Zooooo wat een goed nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik denk dat jij mij ook nog wel kent? Meis, geniet ervan! Liefs Divi
Ha Mirre, Ik zag je naam bij het ´ik ben zwanger-topic´en dacht....ik moet even kijken of jij bent wie ik denk dat je bent. Leuk zeg, zwanger van de tweede! Gefeliciteerd! Ik zat ook bij het temp.topic net als Roses en Divi alleen was ik toen iets eerder zwanger als jullie. Inmiddels is er bij mij ook een tweede in aantocht joehoe! Geniet ervan en ik hoop dat alles goed mag gaan! Groetjes olga
Van Harte!! Ik ken jou ook nog wel! Hier is de 2de inmiddels al weer bijna 5 maanden!! Echt genieten!