Vorige week heb ik positief getest. We zijn weer zwanger!! Na 1 miskraam, 2 mooie dochters en weer een miskraam is het weer gelukt (met wederom een beetje hulp van clomid). Ik wil natuurlijk heel erg blij zijn, en dat ben ik ook, maar ik ben ook bang dat het weer mis zal gaan. De laatste miskraam ben ik door mijn lichaam zo in de maling genomen, dat ik nu het gevoel heb dat ik niet meer op mijn lichaam kan vertrouwen. Ik wil de angst niet laten overheersen, maar dat is wel lastig...
Gefeliciteerd! Het is heel begrijpelijk dat je je zorgen maakt. Hopelijk straks een mooie eerste echo!
Gefeliciteerd! Hopelijk kan je van deze zwangerschap genieten Al snap ik je angst wel. Hopelijk heb je snel een mooie echo
Dank jullie wel!! 23 mei krijgen we de eerste echo. En daarna zal ik extra echo's krijgen, omdat ik nu in de categorie meerdere miskramen val, en dus extra gecontroleerd word. Niet dat ze er iets aan kunnen veranderen als het weer mis zou gaan, maar meer voor onze gemoedsrust. En dat is wel een fijn idee.