Zwanger van een 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bioluun, 19 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Bioluun; gefeliciteerd met je mooie echo, wat zie je het al goed! Al een echt mensje he!

@ Lindy; welkom en gefeliciteerd met de zwangerschap!

Merk dat het er soms bij inschiet om hier te reageren, te druk en wil graag even via de computer lezen en reageren.

Hier niet super misselijk, wel heel erg moe, had het idee dat ik het bij de andere twee minder heftig had. En ik heb het kouddddd brrrr heel de dag door.

Volgende week weer een echo, dan denk ik dat ik bijna 12 weken ben!

2. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Hee meiden, hier weer even :). Was zo druk de laatste week. Frenzy collitis is een darmziekte (ontsteking van de dikke darm).

Femkes wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Ik had ook uitwendig, zelfs met 6 weken omdat toen inwendig niet lukte. Ja duurt altijd lang voordat de volgende echo is.. Poe hoe gaan we dat overleven straks na de termijnecho....

Ik ben ook supermoe hoor .. valt niet mee de dagen door te komen. Vooral op werk vallen de middagen niet mee. Hoop dat dit snel over is..

Welkom Butterblue en gefeliciteerd! Wat grappig allemaal in september hahaha. Wij zijn blij dat we er nu eentje in de zomer krijgen. Wij zijn zelf allemaal in de koude maanden jarig...

Op termijn zullen wij ook naar zolder verhuizen. Maar daar hoeven we niks aan te doen. Hebben recent een verwarming daar laten plaatsen en alles is helemaal netjes geschilderd etc. Voorlopig slaapt de tweeling nog wel samen op een Kamer. Krijg die echt niet weg bij elkaar.. en voor de baby heb ik nog een kamer over.

Wbt combinatietest. Dit keer wel. Ben ervoor vergoed en het vervolg brengt geen risico's mee dus wil het wel graag doen..

Hier al bijna 2-3 weken niet meer misselijk.. even afkloppen.. af en toe wel een raar gevoel op de maag..

Hier ook per dag verschil in buik hoor. Vorige week leek ik al wel 20 weken en nu is het weer platter maar dat komt door mijn darmen. Heb soms obstipatie en nu zeker met de zwangerschap.

Bioluun wat een prachtige echo! Zo mooi..

Ik heb dinsdag weer een afspraak voor de termijnecho. Spannend weer..

3. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Bruin/bloed verlies geen last meer van gehad ☺☺
    Morgen 5 wkn. De tijd vliegt dinsdag komt er iemand van mvm ☺ 1e keer dat ik mee ga doen..
    Ik ben bekaf.. kak echt om 20.00 savonds in..
    Ga nu douchen en mijn bedje op zoeken.

Zal morgen even lezen en reageren☺

4. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Goede morgen!

Frenzy, spannend, binnenkort de termijnecho. En 12 wekend ongeveer dan. Tijd om het bekent te maken, of heb jullie dat al gedaan? Het koud hebben herken ik.

Linssiej, jeetje ook al binnenkort de termijnecho! Leuk! Hier veel verjaardagen rond augustus, september. 1 augustus zwager. 3 augustus zusje (gelukkig daar geen contact mee). 20 augustus schoonvader. 30 augustus ik. 3 september achternichtje van manlief, waarop ik uitgerekend ben (voor nu). 27 september dochterlief. Daarna tot januari rust.

Lindy, wel een goed teken dat je nu niet meer bloed/oud bloed verlies hebt gehad.

Maandag begint de verbouwing. Kinderen slapen nu bij elkaar op de kamer en het was gisteravond nog tot laat feest daar op die kamer. Nu zijn beide ook weer wakker vanaf 7 uur. Ach, ze slapen een weekje samen. Vanavond leggen wij ze eerst appart. Morgen dagje sneeuw opzoeken en gaan dus vroeg weg. Skieen kunnen wij niet, slee gaat lekker mee.

Vandaag 7 weken! Weet al 3.5 week dat beeb onderweg is, vind het snel gaan. Gister bracht ik de oudste naar school. Zei hij uit het niets in een overvolle gang "mama, je hebt een baby in je buik he?". En tegen de juf zei hij dat hij een geheimpje had. Oei...

5. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Ohh dames, ik heb sinds gisteren een miskraam gehad.. Ben er echt verdrietig over! Was altijd in de (gelukkige) positie geweest dat ik voldragen zwangerschappen heb gehad maar nu niet. Ik probeer er positief onder te blijven, denk maar steeds: er was gewoon iets niet goed, daarom heeft de natuur bepaald dat het niet kon blijven zitten. Maar klote blijft het wel. Gelukkig niks engs gezien in de wc anders was ik helemaal getraumatiseerd geweest :( het allerergste was dat manlief huilend vanuit zijn werk naar huis was komen racen. Heb m nog nooit zo gezien! Zit je met je buikpijn en alles te troosten :s

6. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Jeetje wat heftig
    Heel veel sterkte
    Dikke knuffel

7. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Jeetje Butterblue, heel veel sterkte en een dikke knuffel!

8. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Onee butterblue!! Wat vreselijk! Heel veel sterkte lieverd! Dikke knuffel...

9. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Butterblue, wat een rotnieuws. Sterkte!

10. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Lindy gelukkig dat het bloeden gestopt is!

Butterblue nee wat een naar bericht! Heel veel sterkte gewenst! Dikke knuf!

Koningsgezin ik vind het allemaal langzaam gaan. Nog 2 dagen dan de 1e echo wat gelijk de termijn echo is. Kan niet w8en je blijft toch onzeker als je nog niet in je buik hebt mogen spieken.

11. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Zo dames ik heb gisteravond echt de wc pot geknuffeld. Pfffff was al de hele avond beroerd. Op dit moment ook weer zeurend gevoel in mn maag. Ach was te verwachten. Ik ga ff mn ogen proberen dicht te doen. Morgen eindelijk de echo. Lijkt nu ineens snel te gaan. 😆

12. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Mijn misselijkheid valt gelukkig mee meestal. Ik krijg alleen mijn groente echt moeilijk weg. Normaal eet ik graag een salade met de lunch, maar dat lukt me gewoon niet momenteel.

13. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Ik heb ook de wc diverse malen geknuffeld vandaag en de auto nog nét schoon kunnen houden. Asfalt heb ik wel van dichterbij gezien, dagje sneeuw opgezocht in Duitsland. Erg leuk, maar voor mijn maag was het geen succes vandaag. Zo erg heb ik het deze zwangerschap nog niet gehad.

14. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Pfff koningsgezin jij ook al balen! Had je het met je andere zwangerschappen ook? Ik ben er zelf niet bekend mee. Hoop ook er maar 1 kindje in mn buik zit, anders moet ik straks een hoop aanpassingen gaan doen. Manlief zit af en toe te stoken. Je bent nu extreem misselijk en spuugt het zijn er 2.... Moet er persoonlijk niet aan denken.

15. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Ik heb het met de oudste heel erg gehad en het was er toch echt maar 1. Ik hing iedere dag meerdere keren per dag boven de pot. Was ook best veel afgevallen, maar weet niet meer hoeveel.

Bij de jongste heb ik maar een paar keer boven de pot gehangen.

Manlief grapte vorige week ook al dat het er 2 zijn. Zal je net zien. Dan moeten er 2 kinderen bij elkaar op de kamer slapen. Is niet anders, al hoop ook ik dat het er geen 2 zijn om eerlijk te zijn. Is het zo, dan is het zo hoor. Maar voor nu? Nee, echt even niet. Al zal alles wennen.

Moet ineens aan de reclame van Centraal Beheer denken. "3 he papa, het zijn er 3":D

16. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Bleegh dacht echt dat ik voorbij de misselijkheid was. En mag eigenlijk niet klagen hoor, maar na het eten is echt een ramp. Heb nu voor het eerst een bak naast me staan voor het geval dat... Ik heb in geen acht jaar meer gebraakt, dus zal wel meevallen.

Ben nu bezig kraamzorg te regelen. Heb de vorige keren ´gewoon´ panthein gekozen (had niet eens door dat ik een keuze had). Nu zie ik op de site van mijn zorgverzekeraar een hele lijst met mogelijkheden in de buurt. Inclusief beoordeling. En bovenaan staat kraamzorg 1 op 1. Iemand mee bekend? Lijkt me wel interessant namelijk. Dan zet je je aanvraag op hun site en zzp'ers sturen dan hun profiel. Daar kun jij dan uit kiezen. Bovendien heb je een intake met je kraamverzorgende ipv met de intake-dame van panthein. Ben benieuwd hoe jullie ervaringen zijn. Of misschien met andere firma's.

17. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Koningsgezin dan ben ik niet de enige die dat denkt. Haha ja die reclame. Ja dan 2 op een kamer. En hier moeten we dan echt een andere auto. Gaan we maar ff niet vanuit. 😊

Bioluun och jij ook weer misselijk. Hopelijk zwakt het snel weer af!
    Ik ben niet bekend met 1 op 1 zzp'ers. Weet wel dat hier in de buurt ook mensen zijn die voor zichzelf zijn begonnen. Hier alleen bekend met 1 bureau en daar ben ik 2 goede ervaringen mee. Dus die wordt het straks weer. Krijg vast weer telefonische intake. Ze komen alleen bij de 1e zwangerschap langs om te controleren hoever je er voor staat.

18. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Andere auto heb ik niet eens aan gedacht :) . Bij ons zit het beide niet in de familie, dus zal wel meevallen.

Biolunn, ik zag het toevallig ook idd, dat 1 op 1. Echter heb ik weer van die 'doem scenario's' van "wat als"... Wij gaan weer voor Kraamzorg de Waarde, is bij alle 2 goed 'bevallen' (al had ik de laatste 2-3 dagen van de jongste een oudere dame, waarvan ik zo iets had "ben blij als je weg bent". Als ik dat had aangegeven bij het kraambureau had ik een ander gekregen hoor. Maar had zo iets, voor die paar dagen...).

19. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Kiera welk bureau was dat dan? Of is die alleen lokaal?

Ik was ook echt bang voor een tweeling trouwens. Vooral door mijn buik maar de symptomen waren ook erger dan voorheen. Heb de vk twee keer laten controleren :) Het was er echt maar eentje...

20. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Koningsgezin hier ook geen twins in de fam. Maar ik las ergens op internet dat als je wat ouder bent hier juist weer een verhoogde kans mee hebt.

Bioluun hier was het net als koningsgezin de Waarden. Volgens mij zitten zij door heel nl.

Deel Deze Pagina