Das jammer. Hier bij zenz verzekerd. Mag je het helemaal kiezen bij welk bureau je wilt. De vk raadde dit bureau bij mij aan. Ook waren zij flinke voorstander van bv en hebben mijn super geholpen. Ik hoop ook dit x weer bv te mogen geven.
De Waarden zit niet door het hele land, weet alleen even niet welke regio's ze zitten. Toen wij in Nieuwegein woonde, was dat hun werkgebied. Zuid-Holland zit ook volgens mij ook in de regio. Bij Zilveren Kruis staat ie bij ons wel in het lijstje, dus wellicht werken ze niet in jouw regio Biolunn? Kom je er een beetje uit? Kiera, de Waarden is idd wel een goede qua bv. Hier 2 mislukte borstvoedingen. Ga er dit keer echt niet aan beginnen.
Wij gaan voor hetzelfde bureau als de vorige twee keer. De eerste vonden we alletwee super. De tweede iets minder klik mee, maar ze was fantastisch met onze oudste. Dat vond ik toen heel belangrijk. Ik heb dus vertrouwen in het bureau. Ze zijn bij ons beide keren langsgekomen. Vind ik persoonlijk wel prettig een face-to-face intake. De eerste keer stond ik er gewoon heel anders in dan bij de tweede. Voor ik mijn verzekering aanpaste heb ik gecheckt dat zij met mijn vk en kraamzorgbureau en ziekenhuis een contract hadden. Dat vond ik echt het voornaamste bij overstappen.
Koningsgezin ik snap het helemaal dat je er niet aan wilt beginnen. Als het al 2 X keer niet gelukt is. Hier de 1e 8 maanden bv gegeven en de 2e 7,5 maand. Ben gestopt toen ze begonnen te bijten, geen pretje hihi. Femkes fijn dat jij alles al van de voren gecheckt hebt. Zit zelf al jaren bij zenz. Ben alleen met aanvullende verzekeringen over gestapt. Kreeg toen een hoop geld terug en heeft veel geld gescheeld met verschillende vergoedingen.
Pfff begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden voor vanmiddag. Weet eigenlijk niet waarom, heb de hele periode geen bloedverlies gezien en de misselijkheid is alleen maar toegenomen. Was het maar 4 uur. Dan kan ik weer rustig ademhalen.
Leuk kiera!! Ja sltijd vervelend als juist zo'n afspraak op het eind cd dag is. Adem in adem uit. Ik was ook stikzenuwachtig bij de eerste echo.
@Kiera, ik speel een beetje vals. Ik werk in de gezondheidszorg en zie elke dag wat er gebeurt als mensen niet goed controleren of ze wel goed verzekerd zijn. Meestal komt het wel goed, maar met de budgetverzekeringen van tegenwoordig, helaas niet altijd. Wachten is inderdaad vreselijk vervelend. Succes en hopelijk ook veel plezier vanmiddag.
Thnx dames ach gezonde zenuwen. 😆 Hier late afspraak vanwege werk manlief. Hij neemt nu een uur atv op. Hoeft daarna ook niet terug naar het werk. Dus dat is weer fijn. Wel kans dat ze uitlopen met de afspraak. Daar lopen ze eigenlijk nooit goed op schema. 😕
Nou dames een superecho gehad! Helemaal blij. Rustig kindje dit keer. Af en toe was hij/zij aan het bewegen. Het is er gelukkig maar 1! 😊Mn andere 2 waren echt flink aan het spartelen. Ben 1 dag vooruit gezet. Vandaag precies 10 wkn. Uitgerekend op 15 augustus. 😆
Kiera wauwe wat een mooie echo zeg.. Kraamzorg.. heb hier mij nog niet in verdiept Zijn verhuisd dus heb geen flauw idee welke bureaus hier nu zitten enz.. Hier ben ik de dagen aan het aftellen tot 5 febr.. Morgen komt mvm ☺
Dag Kiera, wat fijn voor je zo'n mooie echo! Graag zou ik met jullie mee willen kletsen! Ik ben 31 jaar, heb twee dochters van 4 en 6 jaar en ben nu, behoorlijk onverwacht, zwanger!!!! Het was echt een grote wens van mijn man en natuurlijk van mezelf, maar het leek onmogelijk om zwanger te worden. Nu dus toch! Deze week heb ik de eerste intake van de verloskundige en 4 feb de eerste echo! En Lindy, jij hebt 5 febr. de eerste echo?
Wauw Kiera! Wat mooi! En fijn dat het zo al een echt babietje is in plaats van een boontje. Bij mij was de nerveusheid dan ook meteen over en is niet meer teruggekomen gelukkig Bij jou? Beebiedrie welkom! Wat leuk dat je zwanger bent! Gefeliciteerd. Wil je meer vertellen waarom het zo wonderlijk is dat je weer zwanger bent?
Beebiedrie welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat het toch nog gelukt is ook al is het onverwachts. Bedankt dames! Eerste echo is toch altijd spannend. Nu helemaal in de wolken. 😆 Vind trouwens de apparatuur niet echt erop vooruit gegaan. Als ik mn oude echo's erbij haal zijn die veel duidelijker. Moet wel toegeven dit is de 1e via buik. De andere zijn inwendig geweest. Jullie nog veel succes met w8en. Voor je het weet is het voor jullie ook zover! Lindy veel succes met mvm morgen. Bioluun het was gelijk weg! 😆 Hier morgen de intake bij de vk.
Hoi hoi, ook ik ben zwanger van ons derde kindje. We hebben al een zoon van 5 en dochter van 4 en hebben heel bewust wat langer gewacht op een evt. 3e. Het lijkt wel of ik het allemaal nu nog veeeel spannender vind als bij de eerste 2. Sowieso was ik al bang dat het mss niet meer zou lukken om zwanger te worden. Ik ben nu toch 5 jaar ouder als bij onze dochter. Dit wordt wel zeker weten ook de laatste dus ik ga heel bewust van deze zwangerschap genieten. 3 febr hebben wij intake en 1e echo bij de VK.
Hallo dames Gefeliciteerd allemaal. En veel sterkte voor de dame die een miskraam geeft gehad. Vreselijk. Ik ben ook zwanger. Vorige week positief getest. Heb 10 februari mijn 1e echo. Is dit voor de rest de laatste zwangerschap of weten jullie het niet? Ik ben zooo moe he. Niet leuk..dit heb ik dus niet gemist. Maar goed. Mag niet klagen. Krijg er iets moois voor terug als alles goed gaat
Leuk om mee te kletsen! Wat is een mvm? Misschien ligt het voor de hand, maar kan er niet direct iets van maken... Waarom onze vierde erg onverwacht komt: we wilden na de geboorte van mijn jongste graag direct voor een vierde. Na een jaar zonder resultaat en na een nieuw jaar weer geen resultaat, zelfs geen keer overtijd. We hebben toen heel kort wat beginnende onderzoeken gedaan in een fertiliteitskliniek, maar hebben die niet doorgezet omdat ik dat niet wilde. Ik heb wel steeds klachten gehad, oa buikpijn, heel pijnlijke eisprong en nog wat dingetjes. Na een tijdje heb ik de wens uit mijn hoofd gezet maar mijn man had de wens nog wel erg. We hebben daarom besloten dat ik in 2016 nog eens verder zou onderzoeken. En toen bleek ik zwanger, totaal onverwacht maar zeer gewild. Ik weet niet in hoeverre jullie christelijk zijn, maar ik zie dat echt als een cadeautje van God. We zijn er superblij mee maar kunnen het (nog steeds) amper geloven. Ha, maar dat lees ik vaker terug bij de andere zwangeren... Voor ons is no 3 sowieso de laatste aangezien ik twee maal een keizersnede heb gehad. Nog meer met keizersnedes? Ik ga uit van een geplande keizersnede nu, zal me denk ik een hoop stress besparen. neyomi, ook hier ERG moe. Werk sinds kort drie dagen, moeilijk vol te houden. En zijn jullie ook misselijk? Hier niet spugen maar de hele dag door een supervies en misselijk gevoel...
Neyomi. Leukk gefelciteerd. Dit is mijn laatste zwangerschap.. Wij zijn hierna compleet.. Mvm betekent moeder voor moeders ☺