Nog meer doorbroken nachten zo te lezen dus. Met de andere 2 had ik dat in dit stadium niet. Beebiedrie o lekker, fijn, keelpijn. Beterschap! Niet leuk die onzekerheid. Al zijn die weinig symptomen wel fijn hoor! Femkes, nooit aan gedacht. Maar of het daaraan ligt? Hier 2 goede slapers, maar sliep bij hun op dit termijn prima. Alleen laatste termijn sliep ik slecht. Dus de link zou kunnen. Biolunn, arme mannen he? Wij vrouwen moeten veel doorstaan, maar de mannen ook. Herkenbaar van het aandacht vragen. Als de jongste gaat miepen vraag ik altijd wat ze wilt en zeg dat ik geen babytaal versta. Ze is 3 en ik weet dat ze kan praten. Hier is niet ingegeven tijd kliertijd. En ook ik houd ze niet de hele dag bezig en geef hen ook niet altijd voldoende aandacht. Maar straks met nummer 3 moeten ze ook leren dat er nog eentje aandacht wilt. Die ook op zijn/haar beurt moet wachten. En soms is mama ook druk met iets. Kamer klaar en mijn bekken weet dat. Rugpijn valt nu mee. O ja, zo voelde BI... Even een flinke stap terug. Geen zin in ziektewet in dit stadium.
Laten we duidelijk hebben dat de wetenschappelijke basis nihil is Het is ook gewoon vooral omdat ik dus al uitgeput aan zijn eerste jaar begon en die vind ik sowieso al erg zwaar. En dan dat eerste jaar ook helemaal niet kunnen slapen, het was echt slopend. Ik hoop deze keer op betere tijden. Ik denk heel eerlijk dat het vooral gaat schelen als ik deze zwangerschap wat rustiger doorkom. De vorige was zo stressvol ivm bloedverlies, vanishing twin en ontzettend veel geklooi op het werk. Het is echt een tijd geweest waar ik heel weinig positieve herinneringen aan heb. Ik heb nu een veel betere situatie, onze relatie is weer aardig op de rit na een paar moeilijke jaren, mijn werk loopt lekker en met de kinderen gaat het ook goed. En vooral deze zwangerschap is tot nu toe normaal. Geen extreme misselijkheid, geen bloedverlies, goede eerste echo en gewoon wat meer vertrouwen in mijn lijf. Ik hoop vooral dat dit een positief effect heeft op mijn rust en daarmee ook de baby's rust.
Goedemorgen! Fijn om lekker te kunnen kletsen over allerlei symptomen/kwaaltjes... Koningsgezin, idd rustig aandoen...! Zeker bij een derde. Buurvr heeft BI gehad en nu een jaar na de geboorte van haar derde nog steeds veel klachten! Zij wenste dat ze het tijdens haar zwangerschap echt rustig aan had gedaan! Fijn Femkes dat je het nu beter kunt doorstaan allemaal. Ik denk dat het voor je zwangerschap idd goed is als je rust kunt voelen... Hier vooral veel onzekerheid merk ik... Dat heeft denk ik ook veel te maken met het feit dat ik nu pas zwanger ben, na vier jaren. Er hangt voor mn gevoel zoveel van af. Als het een miskraam is, lijkt me de kans groot dat ik niet meer zwanger raak. Toch probeer ik me nu echt weer wat te motiveren om positief te denken en actief te blijven. Ik hang veel op de bank, zit op mn achterwerk. Vooral vanwege vermoeidheid, maar ik pieker me ook echt helemaal suf over van alles en nog wat. Van de week besloten om iemand te vragen die kan helpen bij huishoudelijke klussen. Toevallig heb ik een vriendin die wat extra wil bijverdienen, dus denk ik dat ik haar ga vragen. Ik krijg het gewoonweg niet voor elkaar om met drie dagen en mijn toestand de boel netjes te krijgen. Mijn man lijkt het ook een goed idee...
Welkom jaleisha wat een prachtige banner!! Beebiedrie wat vervelend dat je je zo'n zorgen maakt. Ik snap het wel hoor, vooral omdat je zoooo lang bezig geweest bent. Ik had het voor de eerste echo ook, maar is nu ook weg gelukkig (grotendeels dan). Lindy ook al zo moe? Volgens mij is dat een veel meer voorkomend kwaaltje dan misselijkheid. Lees het overal! Hoe deden ze dat vroeger toch met 8 kinderen ?!? Ik heb net een lekker middagdutje gedaan
Jaleisha, welkom bij de zwangeren club! Gefeliciteerd! Beebiedrie, bij mijn tweede zwangerschap had ik het ook en had er daarna geloof ik nog een half jaar last van ongeveer. Zat met 22 weken al halve dagen in de ziektewet en het begon bij 16 weken. Met 22 weken ben ik deels de ziektewet in gestuurd door mijn oude werkgever. Ben haar als ik sommige vrouwen zo hoor, haar hier erg dankbaar voor. Nu werk ik 1.5 dag met mannen, dus is echt anders. Plus moet nu gewoon naar mijzelf luisteren. Werd vanmorgen door manlief ook terug gevloten en kreeg echt oo mijn kop van hem. In ieder geval voor deze week geen huishouden voor mij. Op de wasmachine na, dat lukt wel. Maar daarnaast mag ik nu even deze week niks meer doen van hem. Erg lief, maar ik snap hem wel. Hij heeft mij zien strompelen toen met de zwangerschap van de jongste en geef nu al pijn aan. Ik snap je onzekerheid dondersgoed. En ook het gevoel dat ALS het misgaat, dit je laatste kans was. Sterkte, ik duim heel erg hard dat het toch goed blijft gaan. Vandaag ging het qua misselijkheid goed... Tot zojuist. Bahbah. Wanneer gaat dit toch voorbij?! Ben de misselijkheid zo zat. De moeheid prima, lekker op bed en rustig aan doen. Maar misselijkheid heb ik een hekel aan. Morgen werken, maar heb nu al 3 dagen dat ik echt boven de pot hang. Kan dat even op mijn werk niet gebruiken.
Bedankt voor t warme welkom! Ik ga me rustig aan inlezen in iedereen hihi. mijn dag was hels wuhahaha ouders apart over de vloer en aangezien we ze weinig zien waren kids niet te houden. Moest ff bijkomen van t nieuws maar kon t nog niet delen. Wil ik nog niet. ben dus de hele dag aan t rennen en vliegen en serveren geweest en nu eindig ik chagie op de bank haha... Ff ademen morgen weer een nieuwe dag! Nadat ik puin heb geruimd haha
Gefeliciteerd jaleisha28 en cares86! Wat is die cleurblue met wekenindicatie toch leuk! (Als je zwanger bent natuurlijk )
Spannend meid!!! laat je weten hoe het was?? Is een zwangerschapskwaal he, zo levendig dromen...!!! Kan ook je hele dag gewoon beïnvloeden, bah Maar was maar een droom meissss... Straks lekker baby-kijken
Het was gelukkig maar een droom. Niks in eileiders. Mooi bewegende spring in het veld met hartactie van 8 weken en 5 dagen oud. Uitgerekende datum voor nu 1 september
@Koningsgezin. Wat fijn zeg! Toch altijd weer even spannend hè. Wij mogen over een week ook eindelijk.