Spannend Ggitty en Guusje, Weet je; met of zonder symptomen blijft het gewoon krankzinnig spannend! Bij mn tweede nul symptomen, toch alles goed. En nu megaveel symptomen en twijfel ik gigantisch... Succes met alle verbouwingen enzo!
Hoi, ik kom me hier ook aansluiten! 9dpo positief getest en meteen een clearblue gehaald. Die gaf 1-2 aan. Gisterenavond nog even getest (10 dpo) en dat is deze. Sommige meiden hier ken ik al van het topic zwanger worden van een 3e.
Dank je beebiedrie, als het nou ook maar goed blijft gaan. Ik ben daar elke zwangerschap weer bang voor...
Ik hoefde niet eens te testen bij deze zwangerschap! Ik rook alles giga goed, buikkrampen, ik wist t gewoon al.. Hoe ver ik precies ben weet ik niet, ik heb pcos dus geen regelmatige cyclus. Maar moet sowieso ergens tussen de 4/5 weken zijn. 17febr 1e echo, aftellen! Ik kan niet wachten! Verder nu ook met vlagen misselijk, hele dag trek en verschrikkelijke onderrugpijn, dat laatste is echt heel erg vervelend
@Beebiedrie. Je hebt helemaal gelijk, het is sowieso super spannend. En als ik hier alle verhalen lees tot zelfs ziekenhuisopname aan toe mag ik natuurlijk absoluut niet klagen. Van de andere kant ben ik nog maar 7 weken zwanger dus wie weet wat me nog te wachten staat. @Nox Mooie test, gefeliciteerd! En welkom....
Hier tzelfde wat dat betreft ben ik net een man! Hahahha Ben ook al de zolder aan t ruimen zodat we alles kunnen omgooien!! Hihihi
Goedemorgen allemaal!! De spanning zit er hier goed in hoor. Straks de combinaties. Kreeg er vanochtend spontaan buikpijn van pfff. De Namen zijn nu compleet zowel voor een jongetje als een meisje. Ben er helemaal happy mee :d
De uitslagen zijn helemaal goed. Baby'tje is goed gekeurd!! Maar wat een klein koppig mensje is dat zeg ahhaha hij/zij ging elke keer met de rug naar ons toe liggen dus de echoscopiste keek zowat de hele tijd tegen de ruggengraat aan en maar niet willen draaien. Durfde niet te vragen om tussen de beentjes te kijken want het was een beetje een norse vrouw, dus ik had zoiets van ach we doen waarvoor we zijn gekomen en verder wacht ik wel tot de 16 weken en plan ik een geslachtsbepalings echo in.
Lellebel, fijn dat t goed was... Hier echt een erg mindere dag. Kon m'n werk amper volhouden en lig nu al een hele tijd uitgeteld op de bank. Morgen gaat t vast weet beter
Nieuwe dames welkom! Wat fantastisch toch om dit weer mee te mogen maken! Lellebel gefeliciteerd met de goede uitslag!! Toch fijn om die bevestiging even te krijgen. En altijd leuk om je lellebelletje even te mogen zien. Jammer dat het zo'n vervelend mens was. Nog een paar weekjes wachten dan weten we het geslacht Ik heb steeds op de raarste plaatsen spierpijn! Ken dat helemaal niet! Maar schijnt wel bij de zwangerschap te kunnen horen. Vind spierpijn prima hoor, maar wel na hard sporten graag, dan kan ik er een beetje trots op zijn
Ik ben momenteel hartstikke moe, ontzettend misselijk en doodzenuwachtig. Morgen weer naar de vk en ik vind het weer ontzettend spannend. Volgende week combitest en ik heb dus daar ook al een week nachtmerries over. We hebben echt besloten deze keer te stoppen als het kindje gehandicapt is, ik heb in mijn omgeving te goed gezien wat voor effect het heeft, maar tegelijkertijd word ik echt beroerd bij de gedachte. Zo vreemd dat een kindje dat zo als verrassing komt, inmiddels zo ongelooflijk gewenst is. We hebben er allemaal zo'n zin in, zelfs de jongste benoemt inmiddels regelmatig dat hij grote broer wordt. Zo spannend allemaal.
Nou dan hangt er echt iets in de lucht vandaag denk ik haha hier ook zo een ellendige dag. Sochtends de kinderen naar school gebracht daarna naar de vk en vanaf toen niet meer van de bank te krijgen. De kindjes slapen nu bij hun vader dus die rust is nu echt welkom. Hopen dat we morgen weer wat fitter zijn. Bioluun: de spierpijn ken ik niet... mischien wat meer drinken? Wie weet helpt dat... Ja, die mevrouw had er vandaag denk ik ook niet zo een zin in en de kleine lellebel wilde ook niet bepaald meewerken. Ze legde ook helemaal niks uit..Ja op het eind van nou dit zijn de uitslagen het is allemaal prima. Moest notabene nog zelf naar mn bloeduitslagen vragen..oja zegt ze nou die zullen wel goed zijn want als je tussendoor niet door ins bent gebeld dan is het goed maar anders nog even aan mn collega vragen voorin bij de bali. Fijne dag en tot ziens! Femkes: is niet meer dan normaal dat je het allemaal zo spannend vind hoor en ik snap je heel goed wat betreft het stoppen van de zwangerschap als het niet goed zit. Heel naar om te zeggen en je wilt er ook niet aan denken maar het is wel een belangrijk punt vind ik. Als het zo was geweest dat mijn uitslagen niet goed waren en de vervolgonderzoeken ook niet dan waren wij er ook mee gestopt. Het klinkt echt heel egoïstisch maar ik zou dat niet aan kunnen zeg ik eerlijk en het zou ook echt te belastend zijn binnen het gezin. Nou sorry ik snap je punt heel goed maar ik kan het er niet meer over hebben.
Nieuwe dames welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Hier erg druk gehad de afgelopen week. Ook erg moe en niet vooruit te branden. Heb af en toe goede dagen. Lukt me niet om op iedereen te reageren. 😶 Bioluun ook ik heb vandaag spierpijn. Denk verkeerd gelegen in mn bed is bij mij mn nek en rug en schouders. Lellebel fijn dat alles goed was! Een hoop zijn zo te lezen al lkkr bezig met de kamers. Waar halen jullie die energie vandaan hihi. Ik wacht nog wel een paar weken. Rond 16 weken was mijn energie bij de vorige zwangerschappen weer aardig normaal. Dan gaan we daar weer lkkr tegen aan. Hier komt de baby toch eerst in de wieg op onze kamer te staan. 😊 Ik heb vanmiddag lkkr 2 uur met de jongste op bed gelegen en duik er zo weer in. 😆
Zo, Ggitty, jij was vroeg vanochtend... We MOETEN idd positiever denken, of in ieder geval IK. De kans dat het goed gaat is vele malen groter! En zorgen rondom een kindje ook als het geboren is, zijn er altijd. Het is gewoon een hele verantwoordelijkheid. Veel groetjes allemaal, en probeer te genieten!!!
Yes, helaas is dit vaste prik voor mij. Moet om 7 uur beginnen met werken en heb nogal een lange draai. Vroeg eruit dus...
Weer even positief nieuws, wij hadden vanochtend een prachtige echo. Ik ben zelfs weer 6 dagen naar voren gezet, datum is nu 17-8-2016. Het kindje wilde niet erg meewerken, foto is nogal matig en meting niet super betrouwbaar (6x overgedaan,maar kom rond 17-18-19 uit, dus we geloven het maar). Maar hartje was duidelijk te zien en ook armpjes, beentjes, voetjes en rug waren (in flitsen) te herkennen.