Succes allemaal meiden! Toch fijn om te lezen dat velen van ons zo misselijk zijn... Overigens is het bij mij nu vaker gewoon een heel goor gevoel in m'n maag.... En moe... We moeten er iets voor over hebben he... Mannen mogen best even afzien, in ieder geval de mijne wel! Koningsgezin, ben benieuwd voor je, morgen! Hier een paar drukke weken tegemoet. Ookal werk ik nu twee dagen, toch komen nu alle oudergesprekken, groepsplannen en rapporten op mijn bordje (werk in het onderwijs). Zie het wel zitten!
Hè bah, ziek... Natuurlijk net in de vakantie; net met carnaval. Ben maar even naar de dokter geweest. Ontstekingswaarden lagen tussen een flinke verkoudheid en een milde (of beginnende) longontsteking in. Rustig uitzieken en veel drinken was het devies. Morgen toch maar de jongens naar de gastoevoer brengen. Vind het eigenlijk zonde van de vakantie en het geld, maar ja... Vandaag hebben we ook heel de dag op de bank gehangen...
Even ego bericht: Beebiedrie, we lopen gelijk! Vanmorgen termijnecho en intake gehad en heb er weer 2 dagen van mijn zwangerschap cadeau gekregen. Morgen ben ik 11 weken zwanger en mijn uitgerekende datum zal dan 30 augustus zijn. Laat ik nou 30 augustus 30 jaar worden , mooi verjaardagscadeau als het op tijd komt. Heb het op Facebook ook wereldkundig gemaakt (voor vrienden), mijn werk weet nog even van niks. Beeb was heel erg druk, net zoals de vorige keer. Was al goed aan het springen, zwaaien en gek doen. Heerlijk, wij zijn in de wolken. Dus toch een augustus mama, of misschien september. Maar gezien de bekkenklachten die ik nu al heb, verwacht ik niet dat zij mij tot september laten lopen. Foto plaats ik morgen, zag dat op de foto die ik op de laptop heb, mijn naam voluit staat. Dat wil ik liever niet.
❤Zwanger van een 3e wonder Lijst❤ SYvR: 3,5 en 2 jaar, 1 maart Frenzy: 4 en 1,5 jaar, 9 augustus Bioluun: 3,5 en 2 jaar, 10 augustus Kiera: 3,5 en 1,5 jaar, 16 augustus Femkes: 6 en 2 jaar, 17 augustus Amaryllis: 5 en 3,5 jaar, 28 augustus Beebiedrie: ? en ? jaar, 30 augustus Koningsgezin: 5 en 3 jaar, 30 augustus Paulinemama: 3,5 en 2,5 jaar, 2 september Lindy: 8 en 6 jaar, 16 september Cares86: 7 en 4 jaar, 6 oktober Butterblue: 4 en 1 jaar, ? Mommylove85: 3 en 1,5 jaar, ? Boommm: 2 en 1 jaar, ? Linssiejj: 3 en 3 jaar, ? augustus Lellebel2: 6 en 5 jaar, ? augustus Lon: tweeling 20 mnd, ? Queen1986: 2,5 en 1 jaar, ? ❤Afspraken❤ Femkes: 10 feb, combinatietest Frenzy: 13 feb geslachtsbepaling Paulinemama: 16 feb eerste echo Bioluun: 17 feb geslachtsbepaling Cares86: 24 feb eerste echo en stukje intake Kiera: 29 feb controle vk Frenzy 3 ma controle vk Femkes: 3 ma, controle vk Koningsgezin: 7 ma, controle vk ❤Bijna zwanger❤ Beccy ��Sterretje�� Mama van Sepp
koningsgezin; super fijn een goede echo! En die extra dagen zijn altijd fijn Bij onze eerste was 30 augustus ook mijn uitgerekende datum Maar hij kwam twee weken later Het zou een mooi verjaardagscadeau zijn voor je! Geniet van je felicitaties van vrienden via Facebook en vaak ook de appjes, telefoontjes die eruit voort komen!
Die dagen zijn inderdaad erg fijn! Maar ja, wat stelt een uitgerekende datum nou voor? Geloof dat 5% ofzo op de uitgerekende datum bevalt? Laat ik nou precies bij die 5% horen bij de oudste.
Ha, super dat alles goed was Koningsgezin! Heel officieel is mn uitgerekende datum nu 31 augustus... maar aangezien het waarsch toch een keizersnede zal zijn, zal dat waarsch al eerder zijn. Dus laat 30 maar mooi staan! Paulinemama heb jij het al bekend gemaakt! Geniet ervan allemaal!
Dames hier gelukkig weer helemaal oude! Koningsgezin als je over tijd loopt dan loop je in ieder geval 2 dagen minder lang. 😆 Hier nog niks op fb gezet. Ik ben bevriend met het nichtje van de buurvrouw. Van mij hoeft de hele staat het nog niet te weten. 😊 Hier kwam de eerste met 38+2 en de 2e met 39+2. Voor mijn gevoel liep ik over tijd omdat ik nah de 1e zo verpest was. Ze zullen me iig niet boven de 40 weken laten lopen. Want de ouste was 8 pond (2 weken te vroeg) en de jongste nog net niet maar dat was een meid. Ook krijg ik nog een extra groei echo. Ivm de grootte van de vorige 2.
Wauw Kiera, ik dacht dat ik ze aardig afleverde, maar heb daar wel de volle 40 weken voor nodig (40+3 & 40+5). Ze waren gelukkig ook aardig lang, dus niet al te zware bevallingen. Ik ga ervan uit weer over tijd te lopen, gok nu op 41 weken, dan bouwt het mooi op
Beebiedrie: alleen mijn naaste omgeving weet het nu omdat ik pas volgende week terug ben in NL en dan pas ook mijn eerste echo krijg. En de vorige zwangerschap had ik helaas een miskraam. Ik ga er ook vanuit dat ik overtijd ga, eerste 42 weken en de tweede 41 weken. En bij de tweede bevalling zei ik nog steeds nee nee dit zijn vast mijn voorween. Want ik ga vast weer met 42 weken bevallen. Ik wilde ook maar niet dat mijn man de verloskundige belde. Uiteindelijk heeft mijn man maar niet meer naar mij geluisterd😀 De verloskundige gaf aan je kindje zou ongeveer rond 9 uur geboren worden, ik dacht dat klopt echt niet, Maar om 10 over 9 was hij er!
Hey meiden, Ben niet zo aanwezig, heel erg moe, en zit middenin verhuizing, heerlijke combinatie! Not 😖 Volgende week woensdag 1e echo, ik kan niet wachten!!
Mijn echo van de combitest kon opeens vanavond al. Even gedoe met goed regelen, maar uiteindelijk prachtige echo! Nekplooi was helemaal goed, maar moet natuurlijk wel nog op de bloeduitslagen wachten. Wel kindje uitgebreid bekeken. Er was een stagiair bij, dus alles wel heel duidelijk uitgelegd en in en uitgezoomd. Super gaaf. Twee beentjes, twee armpjes, mooie hersenen, blaas, maagje, aaneengesloten ruggewervel. Het zag er allemaal super uit! En ik heb het hartje gehoord!!! Ik ben best blij.
@ Syvr; gefeliciteerd en welkom, super leuk! En jij hebt je wondertje al snel in je handen! @ beebdrie; hier ook lekker druk met MP afspeuren voor zw kleding. nu al twee broeken en een rokje gescoord, super leuk! @ Bioluun; hier echt drama met zindelijk maken van de oudste, zijn als sinds de zomer bezig en veel terug vallen en grootste boodschap blijft een drama. En meneer moet over 3 weken naar school :S @ Femkes; leuk zeg ook carnaval gevierd, hier ook vooral met de kids. Zelf niet weg geweest, zonder een glaasje wijn of biertje vind ik het toch een stuk minder gezellig. Gefeliciteerd met de goede echo en uitslag! Super mooi! @ Misselijkheid en moeheid; is hier gelukkig zo goed als verdwenen. Voel mijn bekken wel af en toe, maar de beste remedie is hier echt blijven bewegen. @ Kiera; hopelijk voel je inmiddels al wat beter Balen ook dat manlief dan weg moet. @ Koningsgezin; gefeliciteerd met de echo! Super leuk! Fijn dat alles goed was. @ Gewicht; bij de tweede redelijk kunnen beperken, hoop dat me dat nu ook weer gaat lukken. @ Datum van bevallen; bij de eerste was ik 40.5 en bij de tweede 38.4... Kan er dus echt niks van zeggen nu :S Hier gaat alles prima, voel me goed Zaterdag geslachtbepaling, super spannend ben echt zo benieuwd wat er in mijn buik zit. Verder merk ik dat ik het lastig vind om het hier bij te houden. Mede omdat ik niet zo vaak op zp kom. Probeer het zo af en toe een beetje bij te lezen.
❤Zwanger van een 3e wonder Lijst❤ SYvR: 3,5 en 2 jaar, 1 maart Frenzy: 4 en 1,5 jaar, 7 augustus Bioluun: 3,5 en 2 jaar, 10 augustus Kiera: 3,5 en 1,5 jaar, 16 augustus Femkes: 6 en 2 jaar, 17 augustus Amaryllis: 5 en 3,5 jaar, 28 augustus Beebiedrie: ? en ? jaar, 30 augustus Koningsgezin: 5 en 3 jaar, 30 augustus Paulinemama: 3,5 en 2,5 jaar, 2 september Lindy: 8 en 6 jaar, 16 september Cares86: 7 en 4 jaar, 6 oktober Butterblue: 4 en 1 jaar, ? Mommylove85: 3 en 1,5 jaar, ? Boommm: 2 en 1 jaar, ? Linssiejj: 3 en 3 jaar, ? augustus Lellebel2: 6 en 5 jaar, ? augustus Lon: tweeling 20 mnd, ? Queen1986: 2,5 en 1 jaar, ? ❤Afspraken❤ Femkes: 10 feb, combinatietest Frenzy: 13 feb geslachtsbepaling Paulinemama: 16 feb eerste echo Bioluun: 17 feb geslachtsbepaling Cares86: 24 feb eerste echo en stukje intake Kiera: 29 feb controle vk Frenzy 3 ma controle vk Femkes: 3 ma, controle vk Koningsgezin: 7 ma, controle vk Frenzy : 17 ma 20 wk echo ❤Bijna zwanger❤ Beccy ��Sterretje�� Mama van Sepp
❤Zwanger van een 3e wonder Lijst❤ SYvR: 3,5 en 2 jaar, 1 maart Frenzy: 4 en 1,5 jaar, 7 augustus Bioluun: 3,5 en 2 jaar, 10 augustus Kiera: 3,5 en 1,5 jaar, 16 augustus Femkes: 6 en 2 jaar, 17 augustus Amaryllis: 5 en 3,5 jaar, 28 augustus Beebiedrie: ? en ? jaar, 30 augustus Koningsgezin: 5 en 3 jaar, 30 augustus Paulinemama: 3,5 en 2,5 jaar, 2 september Lindy: 8 en 6 jaar, 16 september Cares86: 7 en 4 jaar, 6 oktober Butterblue: 4 en 1 jaar, ? Mommylove85: 3 en 1,5 jaar, ? Boommm: 2 en 1 jaar, ? Linssiejj: 3 en 3 jaar, ? augustus Lellebel2: 6 en 5 jaar, ? augustus Lon: tweeling 20 mnd, ? Queen1986: 2,5 en 1 jaar, ? ❤Afspraken❤ Frenzy: 13 feb geslachtsbepaling Paulinemama: 16 feb eerste echo Bioluun: 17 feb geslachtsbepaling Cares86: 24 feb eerste echo en stukje intake Kiera: 29 feb controle vk Frenzy 3 ma controle vk Koningsgezin: 7 ma, controle vk Femkes: 10 ma, controle vk Frenzy : 17 ma 20 wk echo Femkes: 31 ma, 20 wk echo ❤Bijna zwanger❤ Beccy ��Sterretje�� Mama van Sepp
❤Zwanger van een 3e wonder Lijst❤ SYvR: 3,5 en 2 jaar, 1 maart Frenzy: 4 en 1,5 jaar, 7 augustus Bioluun: 3,5 en 2 jaar, 10 augustus Kiera: 3,5 en 1,5 jaar, 16 augustus Femkes: 6 en 2 jaar, 17 augustus Amaryllis: 5 en 3,5 jaar, 28 augustus Beebiedrie: ? en ? jaar, 30 augustus Koningsgezin: 5 en 3 jaar, 30 augustus Paulinemama: 3,5 en 2,5 jaar, 2 september Lindy: 8 en 6 jaar, 16 september Cares86: 7 en 4 jaar, 6 oktober Butterblue: 4 en 1 jaar, ? Mommylove85: 3 en 1,5 jaar, ? Boommm: 2 en 1 jaar, ? Linssiejj: 3 en 3 jaar, ? augustus Lellebel2: 6 en 5 jaar, ? augustus Lon: tweeling 20 mnd, ? Queen1986: 2,5 en 1 jaar, ? ❤Afspraken❤ Frenzy: 13 feb geslachtsbepaling Paulinemama: 16 feb eerste echo Bioluun: 17 feb geslachtsbepaling Cares86: 24 feb eerste echo en stukje intake Kiera: 29 feb controle vk Frenzy 3 ma controle vk Koningsgezin: 7 ma, controle vk Femkes: 10 ma, controle vk Frenzy : 17 ma 20 wk echo Bioluun: 21 ma 20 wk echo Femkes: 31 ma, 20 wk echo ❤Bijna zwanger❤ Beccy ��Sterretje�� Mama van Sepp
Zo dames, we zijn er al 20 weken echo's aan het inzetten! Haha! Dat gaat snel zeg Ik heb sinds de termijnecho al een aantal echo's gehad waarbij ze me een paar dagen verder schatten. Nu wil de Vk niet meer mijn uitgetelde datum aanpassen (wat wel prima is ivm verlof) maar ze heeft er wel een aantekening van gemaakt. Bij de eerste ging ik namelijk 14 dagen overtijd (zelf begonnen) en bij de tweede 12 dagen (ingeleid). Dus dan wil ik niet dat ze van die datum uitgaan maar al iets eerder ctg's enzo aanbieden. Had dat de vorige keren niet zo door, maar er zitten toch wel risico's aan zo ver overtijd... Frenzy zaterdag al! Hoeveel weken ben je dan precies? Heb je een voorgevoel? Ik mag woensdag! O over drie weken al naar school! En ik maakte me al zorgen dat de onze in mei gaat. Bij ons was de oplossing echt: loslaten. We hebben een paar weken er niks over gezegd (ook niet tegen elkaar) en toen zei hij opeens zelf: zonder luier mama alleen onderbroek. Oja en hij had zelf z'n onderbroeken mogen uitzoeken bij de Hema Femke fijn dat je combitest goed was! En de rest: zo even nog eens lezen, want ben alles alweer vergeten
@Bioluun, Bij overtijd gaan is dat idd echt vervelend. Bij mijn eerste dochter kreeg ik met week 42 daarom een keizersnede. Nog wat geprobeerd met pilletjes e.d. maar niets hielp, de gynaecoloog heeft toen besloten dat het een keizersnede werd... Toen ik dat later vertelde aan de verloskundige ging die nog niet niet uit haar plaat, vond ze belachelijk... Bij no.2 was de stress gigantisch. De ene gynaecoloog zei: we gaan het natuurlijk proberen, de andere zei: het wordt sowieso een keizersnede... wat een gedoe! Met 40,4 weken liep mn bloeddruk iets op (van mn spanning) en heb ik gewoon een keizersnede ge-eist! (was ook geen ontsluiting of inleiden mogelijk). Nu met no. 3 wil ik gewoon duidelijkheid: wel of niet. En anders stap ik naar een ander ziekenhuis waar hopelijk dingen beter geregeld zijn! Overigens: mijn moeder heeft 5 kinderen, waarvan 4 na 42 weken kwamen. Mn zus ook een kindje met 42,3 weken. Leuk trouwens om met iedereen zo mee te lezen. Hoe is het met de misselijkheid? Bij mij lijkt het voorzichtig wat af te nemen! Vooral het 'vieze gevoel' is minder..!
Mijn misselijkheid is inmiddels ook aardig te hanteren. Ik heb zelfs hoop dat het met een paar weken helemaal over is. Zou de eerste keer zijn dat ik mij voor de 20weken goed zou voelen. Verder wel moe, maar ook erg druk. Als het goed is gaan we dit weekend behangen. Kinderen zijn nu zowel bij schoonouders als bij mijn vader en vrouw geweest. Morgen naar mijn moeder,hebben ze iedereen weer gehad en wij hopelijk de kamer af