Zwanger van een 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bioluun, 19 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je terecht kon Femkes en dat je ook serieus genomen wordt.
    Wat Beebiedrie bedoeld is volgens mij de ziektewet en je werkgever krijgt er idd een vergoeding voor. Dus als het echt niet meer gaat zou ik zeker met de werkgever in gesprek gaan. Desnoods deels de ziektewet in.

Wat lekker een schoonmaakster!!! Ff wat taken uit handen geven..helemaal niks mis mee toch? Vooral van genieten

2. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Lellebel fijn dat jij je zo goed voelt! Hier ook lkkr genoten van vakantie!

Femkes fijn dat ze bij de vk niet moeilijk deden! Hopelijk kunnen ze je een beetje gerust stellen!

Beebiedrie jij lkkr met je kids vakantie! Geniet ervan!
    Idd zwanger zijn van de 3e gaan we zoveel mogelijk van genieten. Ik heb momenteel geen kwaaltjes. Mm energielevel is weer lkkr gestegen en al dik 2 weken niet meer misselijk.

Hier vandaag naar de vk geweest. Mm bloedwaardes waren helemaal top. Gelijk verwijsbrief meegekregen voor de GUG. Dus gelijk een afspraak gemaakt met zh. Zal het zo in de lijst zetten. Hartje had ze al heel snel gevonden en even extra lang laten horen heerlijk! 😆

3. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    ❤Lijst zwanger van een 3e wonder❤
    Maart
    01: SYvR: 3,5 en 2 jaar

Augustus
    05: Lellebel2-30: 2011 en 2009
    07: Frenzy: 4 en 1,5 jaar
    10: Bioluun-31: 2012 en 2013
    15: Kiera-31: 2012 en 2014 jaar
    17: Femkes: 6 en 2 jaar
    28: Amaryllis: 5 en 3,5 jaar
    30: Beebiedrie: 7 en 4 jaar
    30: Koningsgezin: 5 en 3 jaar

September
    02: Paulinemama: 3,5 en 2,5 jaar
    16: Lindy: 8 en 6 jaar, 16 september

Oktober
    06: Cares86: 7 en 4 jaar

Bevallingsdatums onbekend:
    Butterblue: 4 en 1 jaar, ?
    Mommylove85: 3 en 1,5 jaar, ?
    Boommm: 2 en 1 jaar, ?
    Linssiejj: 3 en 3 jaar, ? augustus
    Lon: tweeling 20 mnd, ?
    Queen1986: 2,5 en 1 jaar, ?

❤Afspraken❤
    03 ma Frenzy controle vk
    07 ma Koningsgezin controle vk
    10 ma Femkes controle vk
    17 ma Frenzy20 wk echo
    21 ma Bioluun 20 wk echo
    30 ma Kiera 20 wk echo (GUG)
    31 ma Femkes 20 wk echo
    20 apr Kiera controle vk

🌟Sterretje🌟
    Mama van Sepp

4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Net terug van verloskundige. Hartje was prachtig sterk te horen en kindje bewoog ook want ze moest een paar keer schuiven om het te volgen. Ze gaf ook meteen aan dat ik er goed aan gedaan heb om gewoon te bellen. Het was volgens haar niet meer dan logisch dat ik toch best gespannen was na de vorige zwangerschap en daar maken ze graag extra tijd voor. De afspraak volgende week blijft gewoon staan, is nu ook extra tijd voor ingepland. Zodat ze gewoon de tijd kunnen nemen voor mijn hele verhaal. We zijn daarna meteen even naar de Prenatal geweest. Ik had het even nodig om wat leuks te kopen.

Verder belde de dame van hetUWV. Die snapte heel goed dat ik nu even thuis zat. Deed ook helemaal niet moeilijk en gaf aan dat ik in overleg met mijn leidinggevende rustig mag opbouwen. Van hun uit voorlopig dus geen druk. Zij was juist erg positief dat ik al veel stappen had gezet om goed uit te rusten, het huishouden laat ik echt aardig liggen (behalve de was) en ook middagdutjes zijn even heilig. Daarnaast was ze zeer te spreken over het feit dat ik met huisarts en verloskundige contact had gehad om uit te zoeken wat er aan de hand was.
    Met mijn leidinggevende ook afgesproken woensdag weer te beginnen (morgen geplande vrije dag) en dan begin ik gewoon wat later om wat rustiger op te kunnen starten. Ik ben dus nu echt veel rustiger en alleen dat al zorgt dat ik me beter voel. Ik had me best zorgen gemaakt om het UWV, ik hoor vaak erg onredelijke verhalen, maar dat was nu echt geen issue. Juist heel positief en opbouwend.

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Fijn dat het bij jullie duidelijk allemaal wat lekkerder gaat! We zijn echt die eerste 3 maanden uit, dat scheelt wel een hoop. En inderdaad, heerlijk weer zo'n wondertje erbij. Voelt wel heel speciaal!

6. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Positieve verhalen hier! Fijn dat het over het algemeen goed gaat met iedereen.

Femke goed dat je aan de bel getrokken hebt. Bij ons is de Vk altijd heel duidelijk: langskomen! Geen probleem! Heb het nog nooit gedaan, maar toen ik bij m'n eerste zwangerschap met 17 weken naar zuid Afrika was geweest en daarna heel zenuwachtig was heb ik wel even duidelijk te horen gekregen dat het altijd mag (lag dan bij de normale afspraak bij week 18 dan ook te huilen op tafel toen ik het hartje hoorde).

Bij mij gaat bijna alles goed. Niet meer zo moe en misselijk en de buik weet zijn ruimte al aardig in te nemen. Maar mijn bekken.... Auw! Was dit weekend lekker met Vl. Naar Zeist. Heerlijk weekendje weg zonder kids! Maar na 3 (!) km wandelen was ik geveld. Kon echt niks meer! Moest echt even huilen... En dan ook nog de ergste galsteenaanval die ik ooit heb gehad s nachts! Wow, dacht echt dat ik erin bleef!!!
    Baal nu dus een beetje...

7. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Oh galstenen zijn zo vreselijk! Bij mij is de galblaas verwijderd toen ik 20 was. Heb daarvoor 2 jaar met pijnaanvallen rondgelopen. Mijn huisarts herkende het niet als galstenen. Wat was ik blij toen het ding eruit was en ik geen aanvallen meer had.
    Tijdens zwangerschap lijkt het me helemaal vreselijk. Qua pijnstilling zijn je mogelijkheden dan zo beperkt.

Ik ben ook echt blij dat ik naar de vk ben geweest. Voel me nog steeds snel aan aansteller, maar had het gewoon echt zo nodig om gerustgesteld te worden. Ik voel me nu ook echt lichter. Ben wel heel moe van alle emoties vandaag en ga nu ook lekker slapen.

8. Beebiedrie

Beebiedrie Actief lid

14 jan 2016
    115
    1
    18
    Bioluun, fijn er lekker samen op uit! Ja, het is echt doelen bijstellen he? 3 km is dan best een stukje, hopelijk gaat het beter met je bekken!

9. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Hoi allemaal :)
    Hoe is het hier? Ik zie dat het lijstje met zwangeren mooi gegroeid is :)
    Ik kom voorzichtig weer even kijken hier.
    Ben na mijn miskraam 6 januari eind januari weer ongesteld geworden en heb dus vandaag positief getest :)
    Ben alleen onzeker of het niet nog steeds de hormonen zijn van de miskraam. Wat denken jullie? Kan dat na zo lang nog?

Bijgevoegde bestanden:

10. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hoi dames,
    Ik meld mij ook graag hier...vanmorgen positief getest...vind het maar weer wat spannend haha

11. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeeyyyy!! Wat leuk dat je terug bent en natuurlijk van harte met de zwangerschap!! Ik denk niet dat het de hormonen van de vorige zwangerschap zijn hoor..ik denk ook niet dat je dan zo een knaltest zou hebben. Super!!!

12. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai beccy welkom hier en van harte met de zwangerschap. Het blijft spannend inderdaad

13. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Bedankt! :) Ik begin het ook steeds meer te geloven :)
    Hoe is het met jou? Voel jij je goed?

14. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Gefeliciteerd!

15. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Wauw mama van sepp!! Gefeliciteerd!! Het is jullie gegund :) Je hoort het vaker dat mensen snel weer zwanger zijn na een miskraam. Heb je dat al een beetje kunnen verwerken? Het zal deze keer wel extra spannend zijn. Maar probeer er vooral van te genieten! Je bent weer zwanger!

Beccy jij ook hier gefeliciteerd!! We moeten het lijstje maar weer eens afstoffen en updaten! Iemand achter een pc?

16. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Volgens mij is het safe als je een keer ongesteld bent geweest. Dus ik zeg ook gefeliciteerd en welkom terug!

@Beccy, ook van harte welkom!

17. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik ben vandaag weer naar mijn werk geweest. Was al moe toen ik was aangekomen. Maar heb van 9-2 gewerkt en vond het ook wel weer lekker om wat te doen. Morgen weer zoiets, ben nu voor 50% weer beter gemeld. Morgen zou ik eigenlijk meedoen aan een activiteit met externe, maar ik denk niet dat ik dat volhoud. Zou inclusief diner zijn en ik ben om 20.00 al kapot. Dus erg jammer, maar ik sla toch over. Een collega van mij heeft er juist helemaal geen zin in, dus die bood al aan om een dagje te ruilen ;)

18. Beebiedrie

Beebiedrie Actief lid

14 jan 2016
    115
    1
    18
    Dag allemaal! Leuk, mama van Sepp! Wat bijzonder, zo snel! En ook Beccy, gefeliciteerd!

Hier... MOE! Vanochtend druk geweest en vanmiddag zwemmen... en nu wil ik t liefst al slapen...! Nog maar eventjes wachten lijkt me!

Fijne avond iedereen!

19. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het gaat steeds beter gelukkig. Tot twee weken geleden echt ellendig gevoeld. Extreem moe en vaak misselijk geweest maar nu weer beter. Vind deze zwangerschap wel vele malen zwaarder als de vorige twee moet ik zeggen.

En jij? Ondanks dat het nog zo onwerkelijk voelt..gaat het goed met je?

20. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ja dat kan ik me voorstellen. We worden ook ouder he, alhoewel ik niet weet of dat bij jou geldt :D
    Ik ben bijna 36 en denk toch wel dat ik dat ga merken
    Ben nu al behoorlijk misselijk (wat ik bij de zwangerschap die in een miskraam eindigde eigenlijk niet had)
    Bij mijn andere twee ook heel erg misselijk geweest en spugen tot de 16 weken. Ben doodsbenauwd dat het nu weer gaat komen :$

Maar ik heb dus wel echt het gevoel dat ik toch zwanger ben :)
    Hoe oud zijn jouw oudste twee?

Deel Deze Pagina