❤Zwanger van een 3e wonder Lijst❤ Bioluun, 3,5 en 2 jaar, 11 aug Queen1986, 2,5 en 1 jaar, ? Kiera, 3,5 en 1,5 jaar, 16 augustus Frenzy, 3,5 en 1,5 jaar, ? Mommylove85, 3 en 1,5 jaar, ? Amaryllis, 5 en 3,5 jaar, 28 augustus Koningsgezin, ? en ? jaar, ? Boommm, 2 en 1 jaar, ? ❤Afspraken❤ Frenzy: 24 dec eerste echo vk Bioluun: 29 dec eerste echo en intake vk Kiera: 18 jan eerste echo Kiera: 19 jan intake vk Queen: 22 jan eerste echo Queen: 29 jan intake vk ❤Bijna zwanger❤ Beccy
Bedankt Bioluun voor het maken van de lijst! Hier doe ik niet mee aan mvm. Heel fijn dat er mensen zijn die dat wel doen! Als ze hier de flessen moeten afleveren dan staat het bijna letterlijk op straat. De buren weten het dan gelijk en dat wil ik echt niet, hun voordeur is direct naast het onze. We hebben geen opgang. Via achterom kan ook niet. Want de poort houden we op slot. Ik weet dat mn andere buurvrouw vroeg in de zwangerschap eraan meedeed. Dat wil ik gewoon niet.
❤Zwanger van een 3e wonder Lijst❤ Bioluun, 3,5 en 2 jaar, 11 aug Queen1986, 2,5 en 1 jaar, ? Kiera, 3,5 en 1,5 jaar, 16 augustus Frenzy, 3,5 en 1,5 jaar, ? Mommylove85, 3 en 1,5 jaar, ? Amaryllis, 5 en 3,5 jaar, 28 augustus Koningsgezin, bijna 5 en 3 jaar, voorlopig 3 september Boommm, 2 en 1 jaar, ? ❤Afspraken❤ Frenzy: 24 dec eerste echo vk Bioluun: 29 dec eerste echo en intake vk Kiera: 18 jan eerste echo Kiera: 19 jan intake vk Queen: 22 jan eerste echo Queen: 29 jan intake vk ❤Bijna zwanger❤ Beccy
Goede morgen, Veel plezier van de echo vandaag! Geniet ervan om jullie wondertje te zien. Boomm, ook jij bent welkom hoor. Hoe meer mensen, hoe beter toch? Ik doe niet mee met mvm, om dezelfde reden als Kiera.
Frenzy veel succes met de echo! Hoop dat je een mooi beebje te zien krijgt! Koningsgezin gelukkig ben ik niet de enige dan.
Frenzy veel plezier! Alhoewel je hem in de ochtend had toch? Misschien al wel geweest dan! Ben benieuwd! Ik heb vandaag de kindjes even uitbesteed. Heb maar een oppas ingehuurd... Moest echt even tot rust komen... Ben elke avond zooooo moe en voel me dan naar. Oppas komt dadelijk mee lunchen en dan kijken we even of de oudste nog even mee gaat met haar of niet. De jongste kan dan naar bed iig. Ik voel me altijd zo schuldig stiekem. Ik denk dan: jij wil kinderen! Moet je er ook voor zorgen. Maar ben gewoon niet geschikt als fulltime moeder... Op deze manier (normaal werken en nu even uitbesteden) ben ik een veel leukere moeder met meer energie om iets leuks te doen.
Bioluun dat is niet erg! Het is voor je kids ook een stuk gezelliger als jij uitgerust bent. Ik kan ik als ik weinig slaap nogal kribbig reageren. Ik denk dat iedereen weleens heeft. Het voordeel is mijn kids kunnen zich vaak prima zelf vermaken. Tuurlijk maak ik voor de tijd vrij, maar ik kan rustig zeggen dat ik moe ben. Samen met mijn oudste spelen vind ik niet zo leuk, hij wil namelijk alles bepalen. Ben je wat aan het bouwen wordt ie boos omdat hij wat anders gemaakt wil hebben... Zit momenteel in een leuke leeftijd zucht... Ach this maar een fase denk ik dan. Voel jee in ieder geval niet schuldig als je ze uit besteed. Dan kom jij tenminste aan je rust toe! 😉
Hallo meiden, ik wil graag meekletsen met jullie. Ben ook zwanger van onze 3de.. Ben nu ongeveer 6a7 weken. Precies weet ik niet. Afgelopen week een echo gehad en die zag er goed uit, mooi kloppend hartje! Alleen meten lukte niet want met inwendige echo kon ze het niet goed zien , alleen met uitwendig en toen kon ze niet goed meten. Vond de echo dus wel tegenvallen, ben de mooie ziekenhuisecho's gewend met mijn tweeling. Maar goed ik heb dus al een tweeling die in februari 3 wordt. Ik ben gestopt met de pil omdat ik daar last van had, dit bleek uiteindelijk ergens anders van te komen. Wij dachten dat we toch niet zwanger konden worden omdat ik pco heb, maar niets bleek minder waar. Maar ik heb altijd gezegd ik wil alleen een derde kindje op de natuurlijke manier, dus geen ziekenhuis meer. We zijn dan ook erg verrast en blij. Hier weten mijn ouders en broertje het al want kon het niet langer verbergen. Voel me verder goed. Alleen erg moe dus ga als het even kan in de middag lekker naar bed. Verder soms misselijk in de middag omdat ik dan honger krijg. Met eten gaat het weg . Leuk om met andere mensen te kletsen die ook een 3de krijgen want dat is toch acnders dan 1 of 2
Linssiejj welkom! Gefeliciteerd! Fijn dat je al een echo hebt gehad en een mooi kloppend hartje hebt gezien! Jij al een tweeling lijkt me pittig, maar jij bent vast niets anders gewend. 😉 Fijn dat jullie wens nu op de natuurlijke uitkomt. Ben je van de tweeling zwanger geraakt doormiddel van het zh? Hier is momenteel lkkr rustig alleen de jongste loopt nog vol energie op. Die kwam vanmiddag laat uit bed.
Linssiejj leuk dat je mee komt kletsen. En fijn dat je je echo al gehad hebt. Heb je een voorlopige uitgetelde datum? Dan kan ik je op de lijst zetten Goh een tweeling! Leuk man! En pittig op zn tijd neem ik aan. Had je al een idee dat je een tweeling kreeg voor je eerste echo toen? Zomaar een vraagje Haha! Ik heb zo in mijn hoofd dat het een tweeling kan zijn. Terwijl ik normaal heel nuchter ben ik dit soort dingen. Nog 5 dagen dan heb ik mijn eerste echo... Kiera dank je voor je bevestiging Heb ik soms even nodig Het was echt heerlijk vandaag. En inderdaad nog lekker energie over gehad om gezellig te doen. Frenzy hoe was het vandaag? Je maakt me wel heel erg nieuwsgierig zo...
Omdat ik me cyclus niet weet heb ik geen idee.. maar denk net zoiets als jij Kiera. Ja soms was het pittig, vooral toen ze baby waren. Nu is het alleen maar leuk en doen ze veel samen. Ja ik ben via ziekenhuis zwanger geworden van de tweeling. Ik had een dubbele eisprong met clomid dus had een verhoogde kans.. maar had meteen ook het gevoel heel raar.. Mijn kids slapen in de middag nog dus da's ook relax. Ken er genoeg van deze leeftijd die dat niet meer doen. Hoe gaat het verder met iedereen hier?
@bioluun: gevonden😃 Hallo allemaal...ook ik ben in verwachting van mn derde kindje. Ik heb een zoon en dochter uit een eerdere relatie en nu komt er een derde bij. Althans..voor hem zijn eigen eerste kindje. 31 dec heb ik de eerste echo..het blijft toch altijd wel spannend he!
O ik zie dat er een lijst is Ik heb een zoon van 6 en een dochter van bijna 5. Zelf ben ik 30 jaar en heb dus 31 dec de eerste afspraak. Wauw bioluun wat een buikje al zeg!! Bij mij is er nog niks te zien. Hebben jullie al veel last van kwaaltjes? Bij mij valt het wel mee..wel echt verschrikkelijk moe en met vlagen wat duizelig en zure oprispingen en pijnlijke tietjes. Meer dan dat Tot nu toe nog niet. Ik weet iig al welke kinderwagen het wordt hahahhaha de stokke trailz. Ben er helemaal verliefd op en mn vriend viel bijna flauw van de prijs..Hij is helemaal niet thuis daarin hahhahaa
Huh wat raar. ..ik heb wel een vroege echo. Volgende week moet ik gaan en ben dan rond de 7 weken. Ze zei ook..je krijgt dan gelijk een echo.
hey meiden! Heb niet eerder kunnen reageren! Hier een mooi kloppend hartje gezien, en een mooi vruchtje. Ben nu ongeveer 7 weken! Super blij! Super handig en leuk de lijst! Welkom nieuwe dames, super leuk! @ Queen; jammer zeg dat die vroege echo er niet meer is, hier gelukkig wel. Om tweeling en eventueel mk uit te sluiten. @ Linsiejjj; super leuk een tweeling! Nu lekker eentje erbij, zal straks ook anders zijn voor jou. Heb je opeens super veel tijd voor een baby. @ Bioluun; lekker dat je de kids even hebt kunnen wegbrengen. Allemaal een hele fijne kerst gewenst!
❤Zwanger van een 3e wonder Lijst❤ Bioluun, 3,5 en 2 jaar, 11 augustus Queen1986, 2,5 en 1 jaar, ? Kiera, 3,5 en 1,5 jaar, 16 augustus Frenzy, 4 en 1,5 jaar, 9 augustus Mommylove85, 3 en 1,5 jaar, ? Amaryllis, 5 en 3,5 jaar, 28 augustus Koningsgezin, bijna 5 en 3 jaar, voorlopig 3 september Boommm, 2 en 1 jaar, ? Linssiejj, 3 en 3 jaar, ? augustus ❤Afspraken❤ Bioluun: 29 dec eerste echo en intake vk Frenzy: 7 jan intake vk Kiera: 18 jan eerste echo Kiera: 19 jan intake vk Frenzy: 21 jan termijn echo Queen: 22 jan eerste echo Queen: 29 jan intake vk ❤Bijna zwanger❤ Beccy
Bij ons hadden ze nu de mogelijkheid om een vroege echo te doen, bij de oudste hadden ze dat ook niet. De jongste ben ik zwanger van geworden toen we net door de eerste onderzoeken in de mmm waren. Toen ik bloedverlies kreeg mochten we dus in het ziekenhuis komen ter controle. In die tijd hebben we in ongeveer 6 weken tijd 4 echo's gehad. Maar dat was dus ivm bloedverlies en uiteindelijk vanishing twin. Bij de verloskundige deden ze toen ook nog geen vroege echo's, toen ik me aanmeldde was het in principe gewoon met 10 weken intake.
Maar, mag ik meepraten? Ik ben totaal verrast door onze nieuwe zwangerschap. Onze zoons kwamen na veel geduld en deze zwangerschap is eigenlijk een beetje een ongelukje. Maar wel een superleuke verrassing. Soms als ik mijn knullen zie ruziën denk ik, oh help waar zijn we aan begonnen. Maar meestal vind ik het wel heel gaaf om nog eens zo'n prulleke te krijgen. Ik ben ook veel rustiger dan de vorige keren, heb wat meer vertrouwen in mijn lijf en heb wat meer rust daardoor. Wel ben ik een beetje bang weer voor straks. Bij beide zoons ben ik het eerste jaar zeer ongelukkig / depressief geweest. Dat wil ik niet nog een keer. Daar wil ik ook met de vk en huisarts over spreken en heb ook al gevraagd dat mijn man en moeder goed mee opletten dat ik niet te ver wegglijd. Mag je trouwens wel met 2 clubs mee doen? Ik doe ook mee bij de augustus mama's, maar merk dat het ook wel lekker is om te lezen hoe de ervaren rotten er mee omgaan.
❤Zwanger van een 3e wonder Lijst❤ Bioluun, 3,5 en 2 jaar, 11 augustus Queen1986, 2,5 en 1 jaar, ? Kiera, 3,5 en 1,5 jaar, 16 augustus Frenzy, 4 en 1,5 jaar, 9 augustus Mommylove85, 3 en 1,5 jaar, ? Amaryllis, 5 en 3,5 jaar, 28 augustus Koningsgezin, bijna 5 en 3 jaar, voorlopig 3 september Boommm, 2 en 1 jaar, ? Linssiejj, 3 en 3 jaar, ? augustus Lellebel2, 6 en 5 jaar, ? augustus Femkes, 6 en 2 jaar, ? augustus ❤Afspraken❤ Bioluun: 29 dec eerste echo en intake vk Frenzy: 7 jan intake vk Kiera: 18 jan eerste echo Kiera: 19 jan intake vk Frenzy: 21 jan termijn echo Queen: 22 jan eerste echo Queen: 29 jan intake vk Lellebel: 31 dec eerste echo ❤Bijna zwanger❤ Beccy
Lellebel, goed gevonden Jouw kindjes zijn al wat ouder zie ik! Weten ze het al? Welkom Femkes! Natuurlijk mag je op meer clubs meedoen. Ik zit zelf ook officieel bij de augustus mamma's, maar ik merk dat ik dat een erg grote groep vind en heb hier wat meer aansluiting. Kun je ook eens leuke dingen vertellen over je andere kids (of mopperen natuurlijk) en de rest snapt je dan gewoon. Dat is fijn. Leuke verrassing zeg! Erg geschrokken? Frenzy super fijn dat je zo'n goede echo had!! Gefeliciteerd! Nu even lekker serious request kijken. Weer mijn favo liedje aangevraagd dit jaar: nina simone, my baby just cares for me.