Zwanger van een 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bioluun, 19 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    @Mama van Sepp, ik laat het door iemand maken;) Zelf ben ik ook niet zo handig. Maar dit wat niet duurder dan kopen in een winkel en heb ik precies wat ik hebben wil.

2. Ilse2016

Ilse2016 Lid

13 mrt 2016
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi mama van Sepp, dankjewel! Wat leuk dat we zo dicht bij elkaar uitgerekend zijn!

Dat lijkt me idd best normaal dat net komt doordat je eerder een miskraam gehad hebt, maar denk dat als je dadelijk wat verder bent en het harkje gehoord hebt dat je er dan (hopelijk) wat anders gaat voelen. ;)
    Wanneer heb jij de echo?

Bij mij scheelt het idd ook dat de jongens al wat groter zijn en ik part time werk zodat als ze op school zijn ik even mijn eigen dingetjes (zoals bijslapen haha) doe.

3. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee eigenlijk niet. Ik merk wel dat ik sneller aangebrand ben, kort lontje. Ik ben niet zo hormonaal. Ook als ik ongesteld ben heb ik nergens last van.

Ik probeer gewoon te genieten.

4. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Zo, ik heb me meteen ingeschreven bij het zwangerschapszwemmen. Klinkt zo leuk! Mooi op vrijdagavond. Is alleen wel een wachtlijst van een week of drie... Jammer maar andere groepen waren veel te ver weg.

Welkom Ilse! Gefeliciteerd! Grappig hoe anders zwangerschappen kunnen zijn hè. Maar wil niet altijd iets zeggen hoor :) Ik was ook echt meer misselijk en meer puistjes. Toch krijgen wij gewoon weer een jongetje :D tenzij er maandag tijdens de 20 weken echo iets anders wordt gezegd. Haha, dan ga ik m'n geld terugvragen. Hebben jullie een voorkeur? Moet zeggen dat ik de reacties maar gematigd enthousiast vind. Zo van: 'o weer een jongen? Ja maar eigenlijk is dat ook erg leuk natuurlijk!' Haha!

5. Ilse2016

Ilse2016 Lid

13 mrt 2016
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen lieve mama's!

Bioluun, wat leuk dat zwangerschapszwemmen, lijkt me heerlijk met je buikje in dat water. Ikzelf ga als ik me weer wat beter voel weer sporten in de sportschool.
    Wat leuk dat er weer een jongetje bij komt! Ikzelf heb geen voorkeur, terwijl ik bij de 2de wel een lichte voorkeur had en een meisje leuk zou vinden omdat we al een jongetje hadden maar dat is nu verdwenen. Ik ben nu een echte "jongens-mama" die paar keer in de week op het voetbalveld staat. Maar als ik die kleertjes zie van die meisjes dan smelt ik toch ook wel weg hoor! Dus ik laat ons deze keer verrassen...Maar ik denk idd dat iedereen wel om ons heen zal roepen dat er nu wel een meisje "moet" komen...

Ik ga zo langzaam opstaan voor me klaar te maken om naar (hoe kan het ook anders?!) het voetbalveld te gaan. Fijne zaterdag iedereen!

6. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    En toen vroegen de ouders van een vriendje van de oudste of we nog een maxi-cosi en wipstoeltje nodig hadden! Volgens mij ben ik nu weer compleet op wat kleding en een extra deken en wat lakens na. Heerlijk als je soms even asociaal veel geluk hebt!

7. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Ilse ik ben ook een echt jongens-moeder. Maar stiekem had ik het wel leuk gevonden als dit een meisje was. Dan maar een meisje zonder vlechtjes :) Maar drie jongens is ook fantastisch denk ik. Lekker ravotten en klimmen. Dat mis ik nu wel hoor... Ik kan niet eens meer op de grond zitten!

Femke wat fijn dat alles zo in je schoot geworpen lijkt te worden! Wij hebben geloof ik ook alles binnen. Alleen nog het badje, maar die komt nog terug van een vriendin.

Zag net een bericht van iemand die met 33 weken een grote buik heeft. Ze had hem op 106 cm gemeten. Ehm... Ik zit nu met 19,5 weken op 103... Haha dat wordt nog wat! Hoe groot is jullie buik nu?

8. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Bioluun hier nog geen meetbare buik :D maar ik houd je op de hoogte

Spulletjes ben ik nog niet echt mee bezig, heb gelukkig nog een hoop van de andere twee :)

Oh dames ben echt de hele dag door zo misselijk :( ik weet gewoon niet wat ik met mezelf aan moet :(

9. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Die misselijkheid is ook slopend. Ben heel blij dat het inmiddels het ergste punt gepasseerd heeft. Was er echt ontzettend bang voor weer. Heb je al medicijnen geprobeerd? Ik was er de vorige keer heel huiverig voor, maar ben blij dat ik het gedaan heb toen. Ik zou het echt niet getrokken hebben zonder. Deze keer was het gelukkig minder erg. Heb wel een tijdje primperan gehad, maar werd daar alleen misselijker van. Maar van de meeste dames hoor ik dat het wel werkt. Gewoon even met de huisarts bellen.

Wij hadden alles al weggedaan. Waren namelijk niet meer van plan een derde te krijgen. Dus ruim een jaar geleden grote schoonmaak gehouden. Gelukkig ook veel spullen naar familie en vrienden, kruiken en badje komen volgende week terug naar Nederland. Maar de wagen, maxi cosi enz hadden we gewoon weggedaan. Die waren namelijk al tweede-,derdehands en niet de moeite waard om door te geven. Dus ik ben nu inderdaad heel blij met deze gelukstreffers.

10. Beebiedrie

Beebiedrie Actief lid

14 jan 2016
    115
    1
    18
    Leuk, buikmeting ... Straks ff ergens een lint zoeken. Een ding weet ik wel, volgens mij ben ik het dikste van alle drie de zwangerschappen...

Femkes, fijn dat je het zo bij elkaar kunt krijgen!

Mamma van Sepp... Rustig aan doen! Rot he, die misselijkheid

11. Beebiedrie

Beebiedrie Actief lid

14 jan 2016
    115
    1
    18
    Hoe is het met Koningsgezin eigenlijk? Al lang niets van gehoord?!

12. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Hallo dames,

Sorry het was alweer ff geleden.
    Druk druk druk.😊
    Welkom Appel, bloembloem en Ilse! Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

Bioluun balen zeg dat je zoveel pijn hebt! Goed blijven luisteren naar je lichaam hoor. 😉 Zag dat je van de week een dagje thuis was gebleven groot gelijk!

Femkes lkkr al die gratis dingen! Hier had ik alles nog. Koop nog wel nieuwe hydrofiele en lakentjes. Wagen gaat straks 3e ronde in. Baby komt grotendeels in mn draagdoek. Zodat ik mn eigenwijze peutertje straks in de wagen kan stoppen.

Beebiedrie hopelijk gaat die vermoeidheid snel over!

Hier eigenlijk weinig symptomen. Geniet volop. Al moet ik geen lange afstanden lopen, want dan voel ik het wel in mn heupen. Druk bezig in de kamer van de jongste.
    Volgens mij heb ik weer een achterliggende placenta. Bij mn 1e ook bij mn jongste lag hij half voor. Af en toe zie ik mn buik al bewegen. Manlief heeft de kleine ook al gevoeld. Over 1,5 week de 20 weken echo. We gaan alweer naar de helft. 😅

13. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bioluun: ik heb wel een buikje maar zou de omtrek niet weten..ik ga eens opzoek naar een meetlint.

Mamavsep: aaarrghhhh die ellendige misselijkheid! Hopen dat je er niet al te lang mee door hoeft te lopen.

Spulletjes kopen: daar ga ik de komende week lekker mee aan de agenda. Heb morgen de 20 weken echo en daarna lekker shoppen.

14. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Wat ben ik blij met m'n vriend. Vannacht getroffen door een voedselvergiftiging en kon vandaag helemaal niks. En dan neemt vl alles weer over. Gelukkig komen mijn darmen langzaam tot rust. Maar voel me nog alsof ik al een week niet gegeten heb.

Gelukkig beweegt onze spruit al flink en hoef ik me daar geen zorgen over te maken. Erg leuk zeg om hem nu al zo vroeg te voelen. Heb ook het idee dat hij echt reageert op de liedjes die onze oudste voor hem zingt :)

Ik heb morgen ook mijn 20-weken echo lellebel! Hoe laat heb jij hem? Ik om 14:30. Spannend maar ook weer leuk om onze kleine te zien.

15. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bioluun; ik heb em straks om 10.30. De zenuwen zitten er flink in. Heb ook echt heel slecht geslapen vannacht.

16. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    O lellebel, fijn dat je hem dan al vroeg hebt. Hoef je minder lang te zenuwen. Veel succes en plezier zo!

17. Beebiedrie

Beebiedrie Actief lid

14 jan 2016
    115
    1
    18
    Succes meiden bij de 20! Komt helemaal goed!!!

18. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even spammen

Bijgevoegde bestanden:

19. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Wauw mooi lellebel! Was alles goed?

20. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Lellebel prachtige echo van jullie nieuwe spruit! Was alles goed?

Bioluun voel jij je inmiddels wat beter? Lijkt me geen pretje als je zwanger bent en je loopt het op.

Deel Deze Pagina