Ja loop nu int ziekenhuis voor bloed verlies en de ligging van placenta en de mogelijke complicaties die daar bij kunnen komen.. Maar voor nu zijn ze tervreden.
Oké fijn dat ze zo tevreden zijn en dat ze je zo goed blijven volgen. Hoe is de ligging nu? Ligt hij er helemaal voor of half of klein stukje?
Hij ligt totaal over de uitgang.. Kans dat het gaat opschuiven is heel klein.. Maar het kan 😀.. en zo niet krijg ik een geplande keizersnee.. ben nu al heel blij dat bloede gestopt is slaap een stuk rustiger nu.
Bloed is altijd vreselijk beangstigend tijdens een zwangerschap. Ben blij voor je dat dat nu in ieder geval over is!
Ik vind ontspannen erg lastig. Rusten lukt wel goed, let er echt op, maar ontspannen is een heel ander verhaal. Mijn hoofd bljft maar malen. Ik heb nog een bon liggen voor een massage, ik overweeg vrijdag wat te spijbelen en deze op te maken. Daarnaast wil ik morgen even naar de kapper. Dat vind ik ook altijd wel lekker. De rest van de middag zit ik waarschijnlijk in de bieb. Mijn oudste heeft het lezen echt helemaal ontdekt en leest nu bijna een boek per dag. Hij had de waanzinnige boomhut in iets meer dan 24uur uit. Dat joch weet van geen ophouden meer 😀
Beebiedrie wat goed dat ze jullie zo goed begeleiden. Het lijkt me ook het ergste dat je kan overkomen. Fijn dat het geen beslissing is die binnen het uur genomen moet worden. Zo kun je er naartoe groeien in je overtuiging. Femkes lekker spijbelen! Ik snap dat ontspannen moeilijk is, maar wil wel alles gedaan hebben om die smurf te helpen groeien. Daar valt al het andere, dus ook achterstallig werk, bij in het niet toch? Lindy wat vervelend dat die placenta eigenwijs is zeg! Die van mij ligt vooralsnog te dichtbij maar niet er pal op. Wat vind ke ervan als het een keizersnede wordt? Ik denk dan altijd aan de tijd dat er nog nauwelijks zorg was. Hoe zouden ze het toen hebben gedaan dan? Of was dat dan jammer, maar helaas? Hier gaat het erg goed momenteel. Nauwelijks klachten. Dus deed ik de afgelopen dagen weer teveel (ben de zolder aan het texen...) en had ik weer even een meltdown gisteren. Vl deed de kids in bad en ik zweerde op zijn gezicht afgelezen te hebben dat ie me vervelend vond met m'n 'smoesjes'. Natuurlijk niks van waar maar heb echt een uur gehuild En er daarna hartelijk om kunnen lachen samen. Hormonen...
Die emoties zijn weer heerlijk he, bioluun! Gelukkig is het bij mij wat beter dan toen ik zwanger was van de eerste (ooit een keer een uur gehuild omdat ik verkeerd was gereden, kostte uiteindelijk 10 minuten extra) maar soms schiet ik ook alle kanten op. Ik merk ook wel dat het met moeheid te maken heeft. Hoe beter ik me voel, hoe rustiger ik ben. Ik moet zeggen dat ik wel heel erg geniet van het gerommel in mijnbuik. De kleine is best actief en ik vind het zo heerlijk. Ik kan echt niet wachten tot de jongens het kunnen voelen!
Fijn beebiedrie dat jullie de keus op jullie gemak kunnen maken, lijkt me zeker een zeer moeilijke keuze, en dan de risico's voor jou er ook nog bij... je zegt ook dat er meer kans is op het scheuren van de baarmoeder door de 2 keizersneden, maar had je daar bij een gezond kindje geen kans op dan? ik wens jullie nogmaals heel veel sterkte! op de rest reageer ik later even, ben op mn werk...
Lindy oei geheel voor de uitgang nog wel. Nou hoop voor je dat hij gaat opschuiven! Zou dit dan je we keizersnede worden of heb je die in het verleden al eens gehad? Femkes ik snap dat ontspannen bij jou lastiger gaat. Probeer lkkr de tijd vrij te maken en maak lkkr de afspraak voor een massage. Zal je vast goed doen. 😉 Fijn hè in de kleine zo te voelen bewegen. Mijn buik gaat al lkkr op en neer. Zoonlief durfde niet te voelen. Dochter dook echt letterlijk op mn buik om te koekelen hihihi.
Ik heb vakantie!!! Heerlijk twee weken meivakantie. Toch fijn dat werk in het onderwijs. We vertrekken maandag dus ook lekker naar zeeland voor een weekje. Jammer van het weer... Maar ach, we zijn even weg Vandaag werd me in een uur tijd 5x gevraagd of ik na de vakantie nog terug kom... Ze dachten echt dat ik al met verlof zou gaan! Snap het wel hoor want m'n buik is echt enorm. Kan er al m'n bakje chips op laten balanceren zeg maar. Zit bijna tegen m'n ribben aan. Dat zal toch wel weer stagneren hoop ik?
Wauw Bioluun, ik ben jaloers. Ik heb net nog gewoon op mijn buik op een niet al te zacht matras gelegen. Zo minimaal buikje heb ik nog. Ik vind wel mijn borsten groot geworden, maar ja, daar maken mensen natuurlijk geen opmerkingen over Ik ben lekker wat eerder weggegaan en heb de massage gedaan. Ben nu wel redelijk beurs, allemaal knopen in mijn nek en schouders, was best erg. Hopelijk wordt het wel wat zachter.
Pff,.. Mijn buik groeit ook enorm! Bij de vorige zwangerschap droeg ik mooi naar voren! Maar nu ben ik een grote zwemband. Nu krijgen we ook ons eerste meisje... Misschien ligt het daar aan ?
Nou, ik weet het niet. Ik krijg zeer waarschijnlijk ook een meisje en werd vandaag gecomplimenteerd over hoeveel ik was afgevallen. Sinds de vorige keer dat ik haar sprak ben ik 3kilo aangekomen, maar het zit gewoon gek verdeeld over mijn buik. Net alsof mijn darmen omhoog geduwd worden. Bij de jongens werd ik juist wat ronder, nu heb ik best aardige taille.
Bioluun lkkr 2 weken vakantie geniet ervan!! Ikkr genieten van dat groeiende buikje. Ook giet vragen ze hoelang moet je nog. Blijf het herhalen. Femkes ik ben jaloers! Ik ben een echte buikslaper,maar kan vanaf 16 weken echt niet met op mn buik liggen. Kan niet wachten tot ik dat straks weer wel kan! Paulinemama ik heb een jonge en een meid beide zwangerschappen droeg ik ze hetzelfde. De stand van je buik heeft wat ik weet te maken met je buikspieren. Het kan zijn dat je buikspieren nu wat slapper zijn waardoor je het nu meer rond draagt. Hier is mn buik de afgelopen weken ook wel flink gegroeid. FF foto update. 😄
Ik hoor steeds: ik weet zeker dat het een jongen is! Je draagt zo naar voren. En dan denk ik: ik weet ook zeker dat het een jongetje is: dat zag ik op de echo
Goedemorgen allemaal, Mooi om jullie buikjes en buiken te zien. Ik denk dat die van mij ergens tussen die van kiera en Bioluun inzit. Ik ben rondom wel veel steviger geworden en was al ruim 10 kilo aangekomen. Hoe vreemd is het ook om nu naar m'n buik te kijken en er nog van te genieten. Ik probeer het wel, maar bij vlagen is dat heel erg lastig. Ook heb ik de afgelopen perioden erg moeilijke tijden gehad. Ik probeer veel afleiding te zoeken om maar niet steeds aan het onvermijdelijke te denken. Morgenvroeg hebben wij een echo in het ziekenhuis, daar hebben we om gevraagd, nog eens een uitgebreide echo. En dan willen we ook een datum prikken wanneer we de bevalling gaan laten inleiden. Hopelijk geeft me dat wat meer rust. Verder zijn er nog een aantal dingen te regelen, waaronder de uitgebreide resultaten van het chromosoomonderzoek bespreken. En kraamzorg afzeggen, stichting still bellen etc... Toewerken naar iets, even iets om handen hebben