Zwanger van een 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bioluun, 19 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Had ik wel bij mn 2e zws echt soms flinke felle steken in mn vagina. Maar niet echt in combinatie met bekkenklachten. Weet niet welke pijn jij ervaart.
    Nu af en toe wel lies en bekkenpijn. Dat heb ik als ik teveel heb gedaan.

2. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Zouden het je banden kunnen wezen.

Ik heb nu sinds 2 dagen onzettende spier/bandepijn onder in me buik en dit straalt ook uit nr mijn vagina.

3. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Ja ik denk ook aan je banden. Vooral omdat je zegt dat het na het werken is. Toch echt verstandig om rustig aan te doen dan.

4. Paulinemama

Paulinemama Actief lid

15 sep 2015
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor de reacties!

Ga morgen maar aangeven aan mijn werkgever dat het toch al wat zwaarder word.
    Maar ik wil niet als een zeur overkomen dus meestal ga ik maar door en door,..
    Nu na een dag rustig aandoen gaat het al wat beter!

5. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Heel herkenbaar inderdaad, het maar doorgaan en doorgaan ;)
    Maar inderdaad klinkt als je banden maar hier dat ik met de derde er zelf meer last van heb als bij de andere twee maar misschien ben ik het ook wel gewoon vergeten ;)

6. cares86

cares86 Actief lid

9 dec 2015
    308
    0
    16
    Dinsdag een geslachtsbepaling gehad en we krijgen er nog een knul bij, het wordt dus echt een mannen gezin 😍

Even spammen:D

2016-04-28_22.08.22.jpg

2016-04-26 20.22.15.jpg

7. Paulinemama

Paulinemama Actief lid

15 sep 2015
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk drie jongens!

Gefeliciteerd !

8. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Gefeliciteerd!!! Wat leuk en wat een mooie echo's!

9. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Meid wat nier gaat gaat niet.
    Het is voor je zelf en ukkie heel belnagrijk dat je op tijd je grens aan geeft bij je werkgever..
    Ik begrijo je wel hoor..
    Ik was met mijn 2e zwangerschap al met 16 wkn in ziektewet vond vreselijk...

10. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Hier 20 wkn vandaag.. heb er een traantje om gelaten..
    Oeff het blijft wonderbaarlijk.. dat zo klein ukkie zo lekker kan groeien
    Buik groeit met de week.. merk dat het toch nu wel al zwaarder begint te worden..
    Ook omdat ik chronische ziek ben merk ik dat mijn lijf nu echt moeite moet doen.. vooral veel bandenpijn en mijn rechter been is vervelend aan het doen..
    Over 2 wkn naar de revalidatiearts. Ben benieuwd maar denk dat er aan de pijn weinig te doen is..
    Rot reuma 😣..

Bloedverlies is gelukkig nog steeds gestopt.. vind het nog steeds dood eng iedere keer als ik nr de wc ga kijk je toch van zal het weer terug zijn..

11. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Onze groeiecho was goed! Ze was mooi volgens de curve gegroeid, de bloedvaten naar de baarmoeder zijn ook goed. Er is voorlopig geen reden tot extra zorg. Wel blijven we gewoon gemonitord om te checken dat de groei netjes volgens de curve blijft gaan. Maar we hebben groen licht om volgende week even op familiebezoek in Frankrijk te gaan en rustig door te gaan met werken

12. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Wat leuk Cares! Jullie ook drie jongens!! En wat een mooie foto's! Gefeliciteerd!

13. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Cares gefeliciteerd! Prachtige echo's!

Femkes fijn dat de kleine meid goed gegroeid is!

Hier momenteel erg veel pijn dat uitstraalt maar mn bilspier erg pijnlijk. Ik merk ook dat ik ook door blijf gaan. Moet ik eigenlijk niet doen! 😞

14. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Iemamd bekend met hormonale hoofdpijn?

Het stomme is bij demy der zwangerschap ook last van gehad alleen kwam dit pas na de 30 wkn.. nu heb ik het al een week 😣..
    Bij robin helemaal geen last gehad... stom toch..

15. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Lindy, heel herkenbaar die hoofdpijn. Al vanaf een week of 6 'last' van. Meestal vanaf de middag tot 's avonds. Ik probeer genoeg te drinken en als het echt niet gaat pak ik paracetamol. Ik weet dat t mag maar voel me er niet goed bij.

@Femkes, fijn dat jullie meisje goed gegroeid is!

16. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Vandaag ook weer meer last. O wat baal ik dan zeg... We zijn heerlijk op vakantie en willen dan even in een natuurgebiedje een korte wandeling gaan doen. We hadden al gezien dat er routes waren vanaf 3 km. Maar toen de parkeerplaats 400 meter lopen was vanaf het startpunt merkte ik het al: dat wordt niks. Wat vind ik het dan moeilijk om na 200 meter in de route te zeggen dat het me niet gaat lukken...

17. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden. Aantal van jullie ken ik uit het 'zwanger worden' groepje voor een derde wonder. Ik ben nu ondertussen ook zwanger van onze derde. 13 weken nu. Mag ik nog met jullie mee kletsen?

Mooie buikfotos zie ik al voorbijkomen! En de spannende 20 weken echo voor veel van jullie al geweest.
    Beebiedrie wat een heftig verhaal. Veel kracht en steun voor jullie gewenst!

Zie ook meiden zwanger van een derde zoontje. Zelf ook wel benieuwd of wij een mannen gezin houden. Wij willen het alleen niet van te voren weten 😉 Dus nog half jaartje wachten en dan weten we het.

18. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    He mammalol! Welkom hier en gefeliciteerd!! Hoe voel je je? Eerste echo's goed doorstaan? Wel spannend hoor dat je het geslacht niet wilt weten. Zou ik echt niet kunnen ;) Veel te nieuwsgierig!

19. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @femkes: Wat fijn dat ze goed groeit.
    @cares: een jongensgezin.. leuk hoor.

Ik moet er nog even op wachten, maar hoop stiekem wel op een meisje. Mijn zoontje zegt al weken dat er een meisje in mamas buik zit. Zelfs toen hij nog niet wist dat ik zwanger was. Dus ben erg benieuwd.

20. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje bioluun! Ik voel me nu weer wat beter. Veel misselijk geweest; gelukkig niet spugen. Blijf alleen erg moe; maar had ik bij beide jongens ook. Hoe gaat het met jou? Over de helft alweer! Tijd vliegt voorbij of niet? Hoe reageren je jongens?
    Hier doen ze alleen termijnecho. Dus had ook pas bij 10+5 eerste echo. Maar gelukkig was alles goed. Vond het wel erg spannend!

Herken t wel whoppie. Stiekem hoop ik op een meisje. Maar een jongen is natuurlijk niet minder welkom. Mijn eigen moeder is heel vroeg overleden, toen ik 12 was; dus zou graag zelf een moeder dochter band kennen die ik nu mis met mijn moeder.
    Maar als je al hoort bij hoeveel mensen het zwanger worden niet eens lukt of dat er complicaties optreden zijn we al zo gezegend en opgelucht met een derde zwangerschap!

Wat een weertje vandaag jongens! ❤️ Geniet er lekker van

Deel Deze Pagina