❤Lijst zwanger van een 3e wonder❤ Augustus 05: Lellebel2-30: 2011 en 2009 07: Frenzy: 4 en 1,5 jaar 10: Bioluun-31: 2012 en 2013 15: Kiera-31: 2012 en 2014 17: Femkes: 6 en 2 jaar 28: Amaryllis: 5 en 3,5 jaar 02: Paulinemama: 3,5 en 2,5 jaar 30: Koningsgezin: 5 en 3 jaar September 16: Lindy: 8 en 6 jaar, 16 september Oktober 06: Cares86: 7 en 4 jaar November 06: Ilse2016: 7 en 4 jaar 07: Mama van Sepp:2008 en 2010 Bevallingsdatums onbekend: Butterblue: 4 en 1 jaar, ? Mommylove85: 3 en 1,5 jaar, ? Boommm: 2 en 1 jaar, ? Linssiejj: 3 en 3 jaar, ? augustus Lon: tweeling 20 mnd, ? Queen1986: 2,5 en 1 jaar, ? ❤Afspraken❤ 25 mei Kiera Groeiecho 15 jun Kiera controle vk Vlindertje Beebiedrie
Wauw dat is lang geleden kiera moeten er nog dingen worden aangepast? Ik vroeg me net op de fiets iets af: zou m'n beeb al ingedaald kunnen zijn? Ik weet dat het de derde is en sowieso al erg vroeg met 29 weken, maar alles voelt zo. Op de fiets en met lopen voel ik echt veel druk naar onderen. Heb de afgelopen dagen last van m'n onderbuik. Soort menstruatiepijn zeg maar. Dat had ik de vorige keren ook met indalen. Voetjes lijken boven te liggen. Heb weer meer lucht en minder maagzuur. Maar het is nog zo vroeg... Heb volgende week pas weer een afspraak staan (Groeiecho).
Bioluun dacht haal hem even naar voren. Er moet zeker weten het 1 en ander aangepast worden. 😉 Hier net terug van de groeiecho. Helaas was het hoofdje niet goed zichtbaar te krijgen. Had het goed gevoeld kleine ligt idd met koppie naar beneden. En zelfs al lichtelijk ingedaald (kan er nog wel uit schieten). Nu dus alleen meeting van buikje gehad. Die loopt nu 1,5 week voor. Ze heeft het gemiddelde van de metingen genomen. Omdat het hoofdje niet te zitten was heeft ze het voetje opgezocht. Dus daar een mooi echofotootje van meegekregen. Voetje was 6 cm Bioluun het kan bij jou dus ook al ingedaald zijn! 😉
❤Lijst zwanger van een 3e wonder❤ Augustus 05: Lellebel2-30: 2011 en 2009 07: Frenzy: 4 en 1,5 jaar 10: Bioluun-31: 2012 en 2013 15: Kiera-31: 2012 en 2014 17: Femkes-36: 2009 en 2013 28: Amaryllis: 5 en 3,5 jaar 02: Paulinemama: 3,5 en 2,5 jaar 30: Koningsgezin: 5 en 3 jaar September 16: Lindy: 8 en 6 jaar, 16 september Oktober 06: Cares86: 7 en 4 jaar November 06: Ilse2016: 7 en 4 jaar 07: Mama van Sepp:2008 en 2010 Bevallingsdatums onbekend: Butterblue: 4 en 1 jaar, ? Mommylove85: 3 en 1,5 jaar, ? Boommm: 2 en 1 jaar, ? Linssiejj: 3 en 3 jaar, ? augustus Lon: tweeling 20 mnd, ? Queen1986: 2,5 en 1 jaar, ? ❤Afspraken❤ 25 mei Kiera Groeiecho 8 juni Femkes Groeiecho 9 juni Femkes controle vk 15 jun Kiera controle vk Vlindertje Beebiedrie
Bioluun, mijn tweede was ook heel snel al in gedaald. Ik dacht ook zo met 29/30 weken. Hierdoor had ik veel minder last van m'n bekken gelukkig. Kan iemand mij op de lijst zetten? Uitgerekende datum 15 november. Twee meiden uit 2013 en 2014. 28 jaar Morgen controle vk. Over twee weken hebben we de geslachtsbepaling, heel spannend!
❤Lijst zwanger van een 3e wonder❤ Augustus 05: Lellebel2-30: 2011 en 2009 07: Frenzy: 4 en 1,5 jaar 10: Bioluun-31: 2012 en 2013 15: Kiera-31: 2012 en 2014 17: Femkes-36: 2009 en 2013 28: Amaryllis: 5 en 3,5 jaar 30: Koningsgezin: 5 en 3 jaar 31: Paulinemama: 3,5 en 2,5 jaar September 16: Lindy: 8 en 6 jaar Oktober 06: Cares86: 7 en 4 jaar November 06: Ilse2016: 7 en 4 jaar 07: Mama van Sepp:2008 en 2010 15: Appel28-28: 2013 en 2014 Tussenstand 2 meisjes 2 jongens 1 verrassing Bevallingsdatums onbekend: Butterblue: 4 en 1 jaar, ? Mommylove85: 3 en 1,5 jaar, ? Boommm: 2 en 1 jaar, ? Linssiejj: 3 en 3 jaar, ? augustus Lon: tweeling 20 mnd, ? Queen1986: 2,5 en 1 jaar, ? ❤Afspraken❤ 8 juni Femkes Groeiecho 9 juni Femkes controle vk 15 jun Kiera controle vk Vlindertje Beebiedrie
Kan iemand mij ook aanpassen, Paulinemama; 3,5 en 1,5 En het is een meisje! Dank je wel Vannacht een keer goed geslapen! Zohe dat is fijn! Zit nu heerlijk met gedekte tafel op de jongens te wachten!
Ik sta ook nog niet op de lijst...uitgerekend 10 nov en mijn andere kindjes zijn van 2012 en 2014 Wij krijgen morgen een geslachtsbepaling...vind het steeds spannender worden hihi..
Beccy hoe was de geslachtsbepaling gisteren? Als je dat wil delen pas ik het gelijk op de lijst aan. Hier flink bezig met nieuwe kamer van dochter. Behang is binnen en verf is gehaald. Dus we kunnen de muren nu gaan afmaken. Ben inmiddels nieuwe kast aan het uitzoeken. Nu nog bestellen. Maar we zijn al flink gevorderd.
O ik ben ook benieuwd beccy! Zou je banner een hint geven? Fijn kiera dat je dochters kamer vordert. Onze oudste kan z'n kamer in maar we stellen het steeds uit... Nu stelde ik voor om vanavond dan de avond te maken en zegt m'n vriend: ik weet ik niet zo goed... Maar waarom? Geen idee.
Vanochtend 'heerlijk' wezen zwemmen in Oss. Is echt een super leuk zwembad, maar groot. De jongens moeten dus gevolgd worden. En onze oudste gaat er dus gewoon vandoor he... O wat kan ik boos worden als hij dan niet luistert. Net of hij doorheeft dat hij me gemakkelijk voorblijft. En toen kreeg in zo'n drijfmat in m'n nek. Van die jongelui die dan aan het stoeien zijn en dat dan de mat onder hen wegschiet. Snap ik wel hoor, maar het was daar zo druk dat het wel mis moest gaan. En twee minuten later besloot onze oudste om zich af te zetten om weg te zwemmen, met z'n beide voeten, recht in mijn buik! Ben me rotgeschrokken! Moest ook stiekem huilen, maar dat kun je aardig verbergen in het zwembad gelukkig. Ik probeerde het bad uit te klimmen en zodra m'n buik het water verliet verging ik van de pijn in m'n banden. Dan maar even rustig in het bubbelbad zitten. Dat hielp en gelukkig ging de kleine ook even bewegen. Stom he, je weet best dat het geen kwaad moet kunnen maar ben wel bezorgd. Zo, mopper-modus weer uit. Even lekker op de bank liggen en wachten tot de beeb zich weer even meldt.
Och vervelend Bioluun. Ik had het toen ik met mn zoontje ging peuterzwemmen en zwanger was van mn dochter. Die wilde niet altijd mee doen met de les en zette zich toen ook een x hard af met zn voeten tegen mn buik. Fijn dat je snel wel weer teken van leven van jullie nieuwe spruit hebt gevoelt!
Was gisteravond toch nog even spannend. Hij is namelijk s avonds altijd erg druk naar nu voelde ik hem nauwelijks. Dus even rustig op bed gaan liggen en op het moment dat ik dacht 'nu bel ik de vk' bewoog hij weer zoals ik gewend was. En de rest van de avond ook.
Pff Bioluun dat klinkt als een vermoeiend dagje zwemmen, en ik wordt altijd al zo moe van zwemmen... Hier heeft de jongste de waterpokken en we hebben echt een helse nacht gehad. Ze wilde gewoon niet slapen... Van alles geprobeerd maar volgens mij wordt ze gek van de jeuk... Zo zielig...
Appel bij mij hielp kidsclin coolmouse en goed. 😉 Weet niet of je dat al geprobeerd hebt? Hier vanmorgen dochters kamer behangen. Voel het gelijk in mn heupen en onderrug. Vanmiddag weer therapie dus kan dan gelijk daarmee weer aan de slag.
Die heb ik maar ze heeft met name jeuk waar haar luier zit. Dat broeit natuurlijk en ze kan er zelf niet bij. Een badje met havermout vindt ze fijn dus vanmorgen een uur ik bad gezeten. Hopelijk gaat t vannacht beter... Wat voor behang heb je gekozen? Ik ben ook op zoek maar er is zo veel keus...
Appel laat haar niet te lang in bad zitten. Die blaasjes verdwijnen op een gegeven moment doordat ze opdrogen. Natmaken is dus eigenlijk tegenwerkend. Dus wordt geadviseerd om ze dan in een ondiep lauw badje te zetten (want dat is toch wel fijn) en dan met een washand met havermout deppen. Niet afdrogen, laat die 'havermoutsap' opdrogen. Dan helpt het langer. Niet langer dan 5/10 minuten in bad. En s nachts kan dat natuurlijk niet maar laat d'r luier zoveel mogelijk uit overdag. Dan droogt het beter in. Hopelijk gaat het vannacht al beter. Kiera behangen is ook wel erg intensief hoor!! Let wel een beetje op jezelf. Hoe meer last je nu krijgt van je lichaam hoe meer kans dat er klachten blijven hangen na de bevalling. Onze kleine man moest vandaag iets goedmaken denk ik. Wat een drukte! Of zou het door het onweer komen? Daar worden kinderen altijd druk van, misschien hoeven ze daar niet voor geboren te zijn
Thx voor de tip Bioluun! Hebben we t helemaal verkeerd gedaan. Bultjes zijn al een beetje aan t indrogen gelukkig maar nog niet helemaal. Nu slaapt ze gelukkig. Hopelijk een goede nacht...
OOh Bioluun. Oss is zooo leuk. Wij gaan er regelmatig zwemmen. Maar doordeweeks. Want anders inderdaad erg druk. Nu kan t nog. Zoontje gaat vanaf januari naar school. Gelukkig heeft ie zich weer goed laten voelen.