Zwanger van een 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bioluun, 19 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paulinemama

Paulinemama Actief lid

15 sep 2015
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend weer naar de verloskundige geweest!

Ons meisje lag niet meer in een stuit! (Het is nog vroeg maar toch)
    Ook bloed geprikt ivm mijn moeheid, maar die was 6,8 dus dat was goed!

2. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Appel ik heb een roze sterrenbehang gekozen van Sanders en Sanders. Is vliesbehang en ideaal om zelf te behangen. 😉
    Hopelijk ben je een betere n8 gehad met je dochter! Sudocreme helpt trouwens ook goed voor het indrogen van de pokken.

Bioluun ik weet het. Ga soms iets te ver door. 😶 Het was geen groot wandje en manlief zag het niet zitten om het zelf te doen. Na 5,5 baan was ik klaar. Heb natuurlijk niet op mn houding gelet toen ik het stond te doen.

Pauline mama fijn dat alles goed was!

Hier vanmorgen weer peuter gezwommen met dochter. Na de zomer gaat ze op deze dag naar de psz. Als alles goed gaat dan ga ik met deze baby na een maand of 4 zwemmen. Wel jammer dat het dan niet meer met haar gaat, want ze vind het veel leuker dan naar broer. Ze kan dan wel mee met broertjes en zusjesdag (kleine schoolvakanties).

3. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Paulinemama fijn dat ze goed ligt nu! Kan inderdaad nog vanalles gebeuren maar ik heb altijd het idee dat er veel kans is dat ze dan goed blijven liggen. 6,8 hb had ik ook! Maar bij mij zei ze dat dat toch echt op de grens lag en dat ze het in de gaten wilde houden. Donderdag moet ik weer prikken dus. En als het verder verlaagd aan de staalpillen.

O kiera peuterzwemmen lijkt me zo leuk! Maar is bij ons niet in het dorp. En ik zag altijd op tegen twee peuters in m'n eentje. En straks heb ik er een baby bij natuurlijk... Mssn als de oudste twee op school zitten...

Ik kreeg vandaag weer zoveel vragen en commentaar! 'Bijna verlof of niet?' 'Goh hij is echt gezakt zeg! Ga je bijna beginnen?' 'Wat waggel je toch mooi!' Nou mensen, ik mag nog 6 weken werken, ben echt pas 30 weken, en dat waggelen doet potdikkie pijn! Ik ben er inderdaad steeds meer van overtuigd dat hij al ingedaald is. Waggelen deed ik bij de oudste helemaal niet en bij de jongste pas na 40 weken. Heb ook echt veel last van m'n bekken. Bekkenbodem en liezen nu. Vooral trap af is naar. Ik loop of fiets ook zo min mogelijk nu. Toch maar eens rekening gaan houden met wat ik snoep ;) Alhoewel ik echt een maat afgevallen ben! Behalve m'n buik en borsten dan he ;)

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Hoi meiden. Zou ik me nog hier mogen aansluiten? :)

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Maar natuurlijk dreamer! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

6. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik ben nu ook wel echt zichtbaar zwanger. Voor mijn gevoel ziet het er nog steeds best schappelijk uit, maar (met beetje juiste kleren) wel echt onmiskenbaar.
    De kleine zit nu regelmatig in mijn longen, maar ook vaak gewoon heel laag. Ze kan duidelijk nog alle kanten op. Ik vind het een heerlijk gevoel dst gefruttel in mijn buik. Zo gezellig! Zeker omdat het nooit pijnlijk of zo is, maar altijd gewoon knus en gezellig. Daar geniet ik wel heel erg van!

Inmiddels echt begonnen met minder werken. Stiekem was ik elke dag weer een beetje meer aan het werken. Sinds vorige week krijg ik echter zodra ik loop pijnlijke harde buiken en ik merkte dat ik daar geen last van had als ik minder moe was. Dus nu op mijn werk echt mijn tijden aangepast zodat ik minder makkelijk te veel werk. Gewoon geblokkeerd in mijn agenda. Dat scheelt een hoop extra afspraken. Toch altijd weer grappig om er eerst zelf een issue van te maken, wat het achteraf helemaal niet blijkt te zijn.

7. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Bioluun bij mij zit de oudste ook op de psz als ik ga zwemmen hoor. Daarvoor tot week 36 van de zwangerschap met hem gezwommen. Hij is toen zijn zusje 3 maanden werd begonnen op de psz, dus kon ik met haar zwemmen. Nu gaat zij straks na de geboorte van de baby naar de psz. En ga ik dan met de jongste. Anders had ik het ook niet gedaan hoor. 😉 Af en toe een xtje met zn 3e lukt wel. Wekelijks zou ik gek worden denk hihi.
    Jij ook al van dat vervelender commentaar. Soms kunnen mensen maar beter hun mond houden vind je niet?

Dreamer gefeliciteerd en welkom. Ik ken je nog van een vorig topic (2e zws) maar jij nu dus ook zwanger van een 3e leuk!

Femkes heerlijk aan het genieten van jullie kleine meid dan! Minder werken zou ik ook niet zo snel doen. Fijn dat je nu voor jezelf het 1 en ander in je agenda hebt geblokt. Niet weet stiekem meer van werken he. Denk aan jezelf. 😉

8. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh leuk Kiera. Ik ben er inmiddels ook uit. Heb ook roze behang uit gekozen, heel licht roze. Is inmiddels besteld. Nu alleen nog leren behangen 😁😁 nog nooit gedaan. Is wel vlies behang, dat moet t makkelijkste zijn.

Ik begin ook een buikje te krijgen. Ligt er een beetje aan wat ik aan heb kan t nog een beetje verhullen.

Ik heb het idee dat ik de kleine soms voel. Vooral 's avonds in bed,heerlijk. Kan niet wachten tot ik het duidelijk voel iedere dag, zo'n bijzonder gevoel.

Welkom Dreamer!

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Zal mezelf dan maar "voorstellen" ;)
    Dreamer dus, 27 jaar. Mama van twee. Dochter van april 2012 en een zoontje van juni 2014. Nu 17 nov uitgerekend van weer een zoontje!

10. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Wij hadden ook nog nooit behangen, maar het ging prima in de kamer van de jongens. Zorg in ieder geval voor een goed scherp stanleymes, dat helpt een hoop. Interessant genoeg vond ik het behang met strepen makkelijker dan het effen behang. Op effen behang zie je meer onregelmatigheid. Ik ben nu wel heel blij met het resultaat.

11. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tips Femkes! Ben benieuwd hoe het ons afgaat

12. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Welkom dreamer! Lekker jonge mama ben je! Ik was 27 toen ik voor het eerst zwanger werd en onze oudsten schelen een maand :)

Dames als jullie eens een banner nemen... Dan hoef ik niet steeds na te denken over hoeveel weken jullie ook alweer zwanger zijn. Haha ;) Mijn geheugen laat me in de steek!

Fijn Femkes dat je buik lekker zichtbaar wordt. Vooral nu het lekker weer is. Mijn buik begon in de kou en toen had ik dus steeds een jas aan... Dat was suf. Goed dat je een oplossing hebt gevonden voor je werk. Zit nu zelf even in een drukke tijd (nakijken examens, altijd spannend!) maar daarna wordt het weer rustiger hoop ik.

Appel ja heerlijk die bewegingen! Ik vind dat ook echt fantastisch.

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Hihi ja was net nog 22 toen de oudste geboren werd. Nu straks met 3 jonge kindjes ff flink in de tropenjaren maar na 3 is t hier klaar. Dus over een aantal jaar zitten wij chillend op de bank :p

14. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Sorry Bioluun.. Normaal gaat t me goed af om een banner te maken. Maar t lukt me niet meer :(

Wij doen aan babyzwemmen en peuterzwemmen op zaterdag. 7.45 gaat de oudste t water in met mij of papa en om 8.30 de jongste met degene die al in het water ligt. de poudste mag dan ff in t peuterbadje spelen en gaat ankleden en kijken bij de jongste, daarna douchen en aankleden met de jongste. Dat is wel ideaal als je met zn twee bent. met derde moeten we nog ff kijken.

15. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Wij zijn weer helemaal goedgekeurd door de vk! Vanmorgen Groeiecho gehad. Baby ligt prima op schema qua groei. Ik had inderdaad gelijk dat hij met z'n hoofd naar beneden is gedraaid. Hij ligt nog niet vast, maar kan wel al goed naar beneden duwen zei ze. En vervolgens kan hij weer een paar dagen wat hoger liggen. Vandaar dat waggelen van de afgelopen dagen. Nu heeft ze hem wat omhoog gewipt door het onderzoeken en dat merk ik meteen! Heerlijk! Haha indalen mag later wel weer :) Buik loopt ook weer flink voor op de termijn, maar dat is niet erg (beetje vervelend maar ja). Veel vruchtwater, veel beweging; voorbeeldige zwangerschap.
    Over twee weken echo voor de placentaligging. Maar ze had stiekem al gekeken en het lijkt erop dat hij een flink stuk omhoog geschoven is :D blij!

Toch raar dat ik nu alweer drie afspraken heb staan tot week 37! Dat maakt dat het toch wat minder lang klinkt dan 'nog minimaal 10 weken'...

Ik vind het stiekem ook erg leuk dat ik helemaal gelijk had qua ligging. Zei in de auto nog tegen m'n vriend: 'Hier liggen z'n billen, daar voetjes, daar rug en beneden het hoofdje' Toch een kwestie van ervaring?

O ben helemaal gelukkig nu! ;)

16. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Wat fijn dat alles weer goed is, bioluun. Toch altijd weer prettig.

17. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik moet ook even onderzoeken hoe zo'n banner werkt, geen idee...

Fijn dat alles goed is Bioluun!

Wij hebben dinsdag weer een echo, spannend weer. Hopelijk kunnen ze dan zien wat het wordt. Wil graag iets shoppen haha!

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Fijn dat alles goed is bioluun. En gelukkig dus goed gedraait!

Ik voelde me gister zoooo beroerd ineens. Kon ook niet slapen. En vnmorge met opstaan leek mn buik flink gegroeid. Misschien samen gehangen?

19. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Als je graag een banner wilt: klik op een banner die je leuk vindt. Dan vul je je gegevens in (datum bv) krijg je een url die je kopieert en bij je gebruikersinstellingen in je handtekening kopieert.

Appel leuk weer een echo! Wat denk je zelf dat het wordt?

Dreamer: ik merk ook dat groeispurten bij mij leiden tot me niet fijn voelen. Maar dat bedenk ik altijd achteraf pas :)

Wat ben ik blij met m'n cao zeg! even spiegelen: ik en m'n rector hadden m'n verlof uitgerekend. Begin november zou ik terugkomen (half nov aangezien ik vast weer twee weken overtijd ga ;)). Dus daar alles op geregeld: vervanging, opvang, etc. Nu had ik nog geen bevestiging van mijn zwangerschapsverklaring gekregrn van ons hoofdkantoor dus ik even mailen. 'Nee nooit binnengekomen, maar mail even je uitgetelde datum en hoever je van te voren wil stoppen' Verklaring lag dus nog op het bureau van de administratie... Maar goed hoofdkantoor mailt terug: ja je verlof eindigt 4 nov maar wordt verlengd aangezien de zomervakantie in je verlof valt.... Met 6 weken!!
    Wist ik wel eigenlijk maar dacht dat ik dat er al bij geteld had! Niet dus! Nu dus verlof tot minimaal 14 dec :D

Zo genoeg gespiegeld...

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Oooh das zeker geen straf bioluun
    Donderdagavond was beeb ook mega actief. Betrap mezelf er op dat ik er nu op xit te wachten dat weer te hebben :D

Deel Deze Pagina