Oo thee inderdaad kan ik echt niet meer hebben. Veel koud water en jus d Orange heerlijk!!!!! Kaasjes ben ik niet zo gek op dus laat die vooral liggen.
@vervelende reacties: tot nu toe gelukkig nog niet gehad en verwacht die ook niet nu er een derde opkomst is. En mocht dat wel zo zijn dan ben ik daar heel makkelijk in en ben ik ook gelijk klaar met die persoon. @veiligheidsspelden: erg leuk idee maar ik denk niet dat mn zussen het zouden snappen hahahaha. @vandaag gedaan: ik moest werken tot 17.00 en daarna bij mn zus lekker gaan eten (nog niet verteld)..nu eindelijk thuis lekker op de bank. Ik heb vandaag het eerste babykadootje gekregen van mijn beste vriendin ze kon het niet laten. Die lieverd heeft een heel lief zacht dekentje gekocht.
Goede morgen, fijne kerstdagen gehad? Heb het gevoel dat het al maandag is. Leuk idee van de veiligheidsspelden! Ben benieuwd off ze de hint goed oppakken, voor mij is de hint duidelijk hoor. Ik kan het goedkopere supermarkt niet meer verdragen. Wel als het geroosterd is. Plus caramel, in ijs en koffie, kan ik niet meer hebben. Vanmorgen mijn laatste test gebruikt en het was een knaller.
Hey dames! En Allemaal de kerstdagen overleefd Wat een leuk idee met de veiligheidsspelden. Ik kende het plaatje wel maar vind het zo wel super leuk! Ben benieuwd of ze het hebben geraden? Wat een stomme reacties van sommige zeg, pfff ga der hier ook nog wel verwachten. "Is het een ongelukje?" Vind ik zelf niet eens zo raar (dat had ik vroeger ook gerust kunnen vragen, niet beseffend dat dat dat voor sommige kwetsend kan zijn.) Wij hebben het ook al heel veel mensen verteld (die dicht bij staan) dmv een shirtje bij mijn meisje met 'grote zus'. Vandaag s-ouders, die zullen heel verbaasd zijn denk ik. Ik ben lichtelijk misselijk en moeheid valt wel mee, wel last van alle 'vieze luchtjes'. Denk dat het tot nu toe een beetje lijkt op de laatste zw-schap. Bij zoonlief nooit misselijk geweest.
Hallo dames, Zo we hebben de kerst weer overleefd hihi. Was erg gezellig alleen is mn jongste op 1e kerstdag ziek geworden. Bij thuiskomst had ze 39 graden. Gister 40,5 en vandaag ook weer 40. Gelukkig is de levendig zat. Ze zit alleen aardig dicht en veel hoesten. Denk dat ze hoge luchtweg infectie heeft. Als ze morgen nog koorts heeft ga ik de ha maar bellen. Hier meer vermoeid en de hele dag licht misselijk bleghhh. Mn buik is flink opgezet en ook ik kan weinig luchtjes verdragen. 😕
Zo, terug van weggeweest. Het plannetje is gelukt! Ik was amper uitgesproken of mijn zusje riep uit: 'Ben je zwanger?' 'Ben je zwánger?' 'Ben je ECHT weer zwanger?' 'Wat leeeeuuukk!!' En toen had de rest het ook door en was het feest! Ze hadden het inderdaad echt niet verwacht, maar iedereen was gelukkig blij. Deel 1 gehad, morgen de andere kant van de familie. @ Linssiejj: Dat wordt appeltje eitje voor jou straks Als je er twee gewend bent, dan kan het alleen maar meevallen. Lijkt me heel leuk om allebei een keertje meegemaakt te hebben! In huis gaat het prima passen dus, maar de auto toch vast ook wel? Of hebben jullie een wat smallere auto? @ Lellebel: Lief van je vriendin! @ Kiera: Beterschap voor je meisje! Ik ben trouwens wel benieuwd vanaf wanneer jullie misselijk werden? Ik heb tot nu toe nog nergens last van, hoop écht dat dat zo blijft...
Hi zwangere dames! Mag ik ook met jullie meeschrijven? Kan wel wat steun gebruiken...had gisteren een positieve test in handen en ben geloof ik nog een beetje on shock! 😉 We hebben net als Linsey een tweeling (zoon en dochter) van 20 maanden. Het derde kindje is een bewuste keuze en we zijn er natuurlijk heel blij mee. Al merk ik wel dat ik het dit keer veeeeel spannender vind allemaal. Er spoken 1001 vragen door mijn hoofd en ik ben me er nu veel meer van bewust dat het ook nog mis kan gaan. Toevallig heeft een kennis ook pas een miskraam gehad dus dan ben je er toch meer mee bezig lijkt het. Minder onbevangen ofzo. Door de spanning en onzekerheid voel ik me nog niet helemaal in de 7e hemel terwijl een derde echt heel welkom is. Misschien zijn het ook de hormonen? Ik zag jouw buik Bioluun, lijkt me mijne wel! En ik ben echt pas 4 weken en een paar dagen zwanger (precies weet ik het nog niet). Bij mijn tweeling zei mijn man ook meteen: eet maar niet teveel! Maar toen waren het er gewoon twee!! Ik heb nu weer zo'n buik...het zál toch niet?! Of groeit je buik bij een volgende zwangerschap sneller?
Hi Dames, Mag ik me ook aanmelden hier ? Vandaag positief getest en ben nog steeds in shock Ik heb al een zoon van 7 en een dochter van 5 en ben onlangs opnieuw getrouwd met een wat jongere man die heeeeel graag nog kinderen wilde. En nu dus gelijk zwanger .. Ik had het echt nog niet verwacht ben ook al bijna 36 dus ging er eigenlijk wel van uit dat het wat langer zou duren. Ik zou het leuk vinden hier een beetje mee te schrijven Fijne avond alvast!.
Wat gezellig!! Welkom hier en gefeliciteerd met jullie zwangerschap natuurlijk! @ misselijkheid: bij mij is het met vlagen..maar als ik dan even wat ga eten dan is het zo weer over. Leuk hoor dat je familie zo positief reageerden op je zwangerschap. Helemaal leuk!! Ik vertel het de 31ste..ik heb dan ook de echo
Oeps ik heb ook no helemaal niemand gefeliciteerd, viel meteen met de deur in huis. Niet netjes van me, dus bij deze: proficiat mama's! @Lellebel: wat leuk dat je het de 31e vertelt. Ik zal dat denk ik ook doen, we vieren het met vrienden en iedereen gaat ervan uit dat we flink wat champagne zullen drinken Niet dus. Ben benieuwd wanneer ik voor een echo kan gaan. Ik moet morgen maar eens naar het ziekenhuis bellen. Ze zeiden na mijn vorige bevalling dat ik bij de volgende weer daar moet bevallen (vanwege keizersnede). De vorige echo was met 6 weken en 3 dagen. Toen kwam ik er dus achter dat het er twee waren..zo spannend allemaal!
Zo daar ben ik ook weer. Druk geweest afgelopen dagen! Amarylis, leuk idee zo! Vooral het 'toneelstukje' eromheen is erg origineel! Ben benieuwd of ze het snappen O haha, ik lees het al Lellebel ik merk wel verschillen met de vorige keren hoor. Ik was de tweede keer al wat misselijker dan de eerste keer, maar nu is het echt nog een stuk erger. Kan echt niks meer eten zonder dat ik een half uur later misselijk ben. Hoef niet te braken, maar dat hoef ik eigenlijk nooit. Ook doen mijn borsten dit keer wel pijn! Dat ken ik niet van de vorige keren hoor. Misschien dat dat betekent dat ze het dit keer wel gewoon gaan doen zoals het hoort Verder natuurlijk mijn enorme buik, maar dat was de tweede keer ook al meer dan de eerste. Nu nog erger... Kiera wat zielig dat je dochter zo ziek is! Dat is altijd zo balen deze dagen.... Altijd natuurlijk wel, maar je wil zo graag meedoen. Lon ,welkom hoor! Gefeliciteerd! Leuk joh, al een tweeling gehad. Ja die buik he... Pff, ik kan echt niks meer verbergen hoor. Grappig dat je zegt dat dat bij jouw tweeling ook zo was; krijg van iedereen hier te horen dat ik een tweeling krijg We zullen het dinsdag weten Abonneren kun je iig als je een bericht plaatst met 'meer opties' dan kun je onderaan aanvinken dat je een bericht wilt als er nieuwe berichten zijn. Of elke dag een bericht als er nieuwe berichten zijn. Mama van Sep, jij ook gefeliciteerd! Ook met je huwelijk! Wat fijn dat het zo snel weer gelukt is. Je man is zeker helemaal gelukkig? Heb je je oudste twee full time thuis? Weten ze het al? Spannend weer joh! Hier dus flink misselijk bij tijd en wijle. Ben er nog niet helemaal achter wat het nou triggered en hoe ik het kan voorkomen. Welk voedsel was/is voor jullie funest? Dan kan ik dat eens gaan uitproberen. Ik ging vandaag een stukje wandelen. 5 km, terwijl we normaal meestal 10 lopen. Maar dat ging dus echt niet meer he! Mijn banden!! Vooral bij mijn schaambeen. Echt verschrikkelijk. Dat ken ik helemaal niet van de vorige keren! En ik ben zoooo moe... gelukkig was vl de afgelopen dagen thuis en heb ik lekker elke middag een dutje gedaan Komende dagen maar weer even doorbikkelen. Dinsdag heb ik de echo. Kan me niet snel genoeg gaan. Ik vind het zoveel spannender nu! Hebben jullie dat ook?
❤Zwanger van een 3e wonder Lijst❤ Bioluun, 3,5 en 2 jaar, 11 augustus Queen1986, 2,5 en 1 jaar, ? Kiera, 3,5 en 1,5 jaar, 16 augustus Frenzy, 4 en 1,5 jaar, 9 augustus Mommylove85, 3 en 1,5 jaar, ? Amaryllis, 5 en 3,5 jaar, 28 augustus Koningsgezin, bijna 5 en 3 jaar, voorlopig 3 september Boommm, 2 en 1 jaar, ? Linssiejj, 3 en 3 jaar, ? augustus Lellebel2, 6 en 5 jaar, ? augustus Femkes, 6 en 2 jaar, 18 augustus Mama van Sepp, 7 en 5 jaar, ? Lon, tweeling 20 mnd, ? ❤Afspraken❤ Bioluun: 29 dec eerste echo en intake vk Frenzy: 7 jan intake vk Femkes: 7 jan vroege echo Kiera: 18 jan eerste echo Kiera: 19 jan intake vk Femkes: 19 jan intake vk Frenzy: 21 jan termijn echo Queen: 22 jan eerste echo Queen: 29 jan intake vk Lellebel: 31 dec eerste echo ❤Bijna zwanger❤ Beccy
@ Bioluun: Zó herkenbaar! De vorige keren heb ik me eigenlijk helemaal niet druk gemaakt, toen was ik gewoon zwanger, punt. En nu...? Als ik even een dagje niet zoveel voel in mijn lijf, dan ga ik gelijk aan alles twijfelen. Ben ik wel echt zwanger? Wat als het straks mis gaat? Ik kan niet wáchten tot die echo met dat kloppende hartje! Jij hebt m dinsdag dus al, spannend zeg! Op dit moment ben ik nog totaal niet misselijk, maar de vorige twee keren was ik dat wel heel erg. Volgens mij heeft het ook te maken met vermoeidheid. Hoe meer ik deed op een dag, hoe erger de misselijkheid werd. Probeer inderdaad elke dag even te gaan liggen, en doe het zo rustig aan als mogelijk is. Verder kan het helpen om licht verteerbare dingen te eten. Je lichaam heeft gewoon geen energie over om zwaar spul te gaan verteren, dan is het makkelijker om dat er uit te gooien zeg maar. En mocht je echt veel gaan spugen...dan gewoon even naar de dokter voor emesafene o.i.d. En wat ik ook deed; dingen eten die er 'prettig' weer uit kwamen. Sinaasappelsap, brinta etc, dat doet niet zo'n zeer aan je keel. Appels, pizza's etc daarentegen wel... @ Lon: Welkom! Jij ook al een tweelingmama? Volgens mij komt dat nog best veel voor?! Leuk zeg! Gefeliciteerd met je zwangerschap! @ Mama van Sepp: Welkom en gefeliciteerd! Leuk dat het zo vlot raak was! Hoe reageerde je man?
@bioluun, ik ben juist wat rustiger dan de vorige keren. Toen was ik telkens zo bezig met zwanger worden dat ik ook doodsbang was dat het fout zou gaan. Zeker na de het heftige bloedverlies bij de jongste. Ik heb me echt niet kunnen ontspannen in die zwangerschap. Deze keer zijn we verrast en ik heb twee keer een succesvolle zwangerschap gehad, ik heb dus wat meer vertrouwen in mijn lichaam. Ik vind het natuurlijk nog steeds superspannend, maar minder slopend dan de vorige keren.
❤Zwanger van een 3e wonder Lijst❤ Frenzy: 4 en 1,5 jaar, 9 augustus Bioluun: 3,5 en 2 jaar, 11 augustus Kiera: 3,5 en 1,5 jaar, 16 augustus Femkes: 6 en 2 jaar, 18 augustus Amaryllis: 5 en 3,5 jaar, 28 augustus Koningsgezin: bijna 5 en 3 jaar, voorlopig 3 september Mommylove85: 3 en 1,5 jaar, ? Boommm: 2 en 1 jaar, ? Linssiejj: 3 en 3 jaar, ? augustus Lellebel2: 6 en 5 jaar, ? augustus Mama van Sepp: 7 en 5 jaar, ? Lon: tweeling 20 mnd, ? Queen1986: 2,5 en 1 jaar, ? ❤Afspraken❤ Bioluun: 29 dec eerste echo en intake vk Frenzy: 7 jan intake vk Femkes: 7 jan vroege echo Kiera: 18 jan eerste echo Kiera: 19 jan intake vk Femkes: 19 jan intake vk Frenzy: 21 jan termijn echo Queen: 22 jan eerste echo Queen: 29 jan intake vk Lellebel: 31 dec eerste echo ❤Bijna zwanger❤ Beccy [/QUOTE]
Hoi Bedankt voor het warme welkom en gezellig om weer mee te kunnen praten Ha eerlijk gezegd het forum wel vaarwel gezegd en nooit meer gedacht hier op deze manier weer terug te komen Mijn man was echt ontzettend blij en emotioneel super schattig. \het is natuurlijk voor hem de eerste keer en dat is toch net even anders dan voor mij ook al is elke keer weer bijzonder. Ik moet wel zeggen dat ik me elke zwangerschap meer zorgen maak, waar ik de eerste keer er echt open in ging was ik me bij de tweede al veel meer bewust van alles wat er mis kon gaan. Nu heb ik dat nog weer extra en helemaal door mijn leeftijd. je hoort dat overal dat het veel meer risico's met zich mee brengt. Heb nu ook behoorlijk last van menstruatie pijn en ging er daardoor toch eigenlijk van uit dat ik ongesteld moest worden. Maar omdat ik vandaag 3 dagen overtijd was en dat echt nooit voorkomt toch maar getest en nu dus voila Als ik terug kijk en reken komt mijn uitgerekende datum op 3 september uit. Op zich een prima datum behalve dat ikz elf eind augustus jarig ben en ik dan het al zie gebeuren dat ik zo meteen op mijn verjaardag lig te bevallen
O fijn Amaryllis, ik ben niet de enige neuroot Wilde het ook al gaan doen, haha. Ik sta nog aardig vooraan met mijn uitgerekende datum, maar ik ga toch weer twee weken overtijd dus zal zeker niet de eerste zijn straks! Haha, grappig dat je gewoon weet welke producten er fijner weer uit komen Ik denk echt niet dat ik ga braken, dat kan ik nooit. Zelfs een hele salmonellavergiftiging doorstaan zonder braken. Maar anders zal ik eraan denken Het is nog wat raar tot nu toe. Vanmiddag soep en broodje met oosterse kip op en super misselijk; vanavond friet en nu gaan het aardig goed. Fijn Femkes dat je er nu wat rustiger in kunt staan. Moet echt schrikken zijn geweest dat je die bloedingen had. Je hebt ook gelijk; ik weet dat mijn lichaam het kan. Dat geeft wel wat rust. Maar eerst moet het een goede bevruchting en innesteling en zo hebben gehad. Dan word ik vast wat rustiger. Heb de halve nacht wakker gelegen met allemaal fantasieën over dinsdag. Komt goed