Zwanger van een 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bioluun, 19 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Whoppie dat is fijn dat het op zaterdag is een manlief mee kan. Hier werkt mijn man tegenwoordig vaak ook op zaterdag. En baby/peuterzwemmen is hier alleen 1 dag in de week. Jij moet wel vroeg in het water liggen. Hier zwem ik om 09.30 uur met de jongste.

Bioluun fijn dat alles weer goed was! Mooie echo foto heb je meegekregen. Hier kon ze niet eens bij het hoofdje in de buurt komen. Lkkr dat je 6 weken extra verlof krijgt! Het zou ook niet helemaal eerlijk zijn iedereen op school heeft zomervakantie als jij verlof krijgt. Kan je extra lang van je kleine genieten! 😉

Appel veel plezier morgen met de echo!

Dreamer dat kan best met elkaar te maken hebben.

Hier van het weekend naar de Efteling geweest. Heb geen rolstoel genomen want voelde me goed. Alleen rond het einde van de dag ging het lopen moeilijker. Gisteren lichtelijk last gehad en rust genomen. Nu gaat t weer goed. 😉

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Oooh leuk de efteling kiera! Wij zijn in maart geweest en t blijft veruit mijn favo park. Mocht toen alleen al in veel dingen niet meer maarja voor t goede doel he :D

3. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Ja Dreamer het is en blijft een geweldig park! Nu kon de oudste nog gratis naar binnen dus een hoop gedaan met hem en natuurlijk ook samen met zn zusje. 😉

4. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    O ik ben jaloers kiera. Ik ben echt een grote Efteling fan! Fijn dat je het nog zelf kon lopen. Vorig jaar zijn wij een paar dagen naar dat bungalowpark geweest. Incl opa en oma. Ideaal! Oma durft toch nergens in, dus konden wij wel. En ook mooi s avonds een keertje naar het festival. Heerlijk!

Ja die regeling is natuurlijk ook ingesteld omdat wij onze vakanties niet kunnen kiezen. Anders zou je die ook nooit in je verlof plannen maar er gewoon achteraan. Wel fijn inderdaad :) we hebben ook meteen een weekje center Parcs geboekt in november. Kunnen wij ook een keer buiten de schoolvakanties. De oudste is dan nog geen 5 dus mogen we mooi nog weg.

Net een rare-schoonmoeder-verhaal gehad. Ze poetst al haar hele leven bij mensen en toen ze om een adres verlegen zat hebben we gevraagd of ze dan bij ons kwam poetsen. Dus dat doet ze al een tijdje. Nu stelde ze een paar maanden geleden voor om dan ook op dinsdag op te passen. Dat leek haar leuk. Fijn natuurlijk! Dus vanaf morgen zou ze beginnen. S morgens is ze dan de oudste naar school brengen. Daarna een paar uur alleen om te poetsen (jongste breng ik naar psz). Dan lunchen met de oudste, en vl brengt de jongste naar huis en luncht mee. Oudste weer naar school en dan tot een uur of vier (oudste weer opgehaald) oppassen. Jongste gaat ondertussen nog naar bed. Snappen jullie het nog ;)
    Goed prima geregeld dus. We hebben afgesproken haar nog steeds 30,- per twee weken te geven net als eerst (toen poetste ze om de week). Komt ze vandaag op bezoek. 'Hoeveel onkosten hebben kullie nu minder omdat de jongens niet meer naar de opvang hoeven? Kunnen jullie dat dan niet aan mij geven?' Ehm... Nee eigenlijk niet. 1 van de redenen dat ik deze regeling gunstig vind is omdat het geld bespaart. En ze heeft het geld echt niet nodig! En om dan een dag voordat je begint op een afspraak terug te willen komen... Ik vind het echt niet netjes. Ze is ook weer akkoord gegaan hoor met het oorspronkelijke plan maar vind het echt een rare actie. Vl vindt uiteraard van niet :) zo is z'n moeder nou eenmaal. Als ze nou op wen houtje moest bijten, oké. Maar ze heeft echt bakken met geld. En ze weet dat wij heel hard aan het sparen zijn.
    Sorry voor het galspuwen. Moest het even ergens kwijt.

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Nouuu bioluun daar zou ik ook van klapperen ja. Heel maf..

6. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Wij gaan half juli nog een weekend met de hele schoonfamilie naar de Efteling. Ik heb er erg veel zin in. Tot nu toe gaat het best goed met mijn bekken, dus heb goede hoop dat ik straks nog goed genoeg kan lopen. Sowieso zal ik wel voorzichtig doen, maar voor de kinderen is het zo lekker om nog even echt weg te gaan.

Vreemde actie inderdaad van je schoonmoeder. Lastig als het opeens weer ongemakkelijk wordt.

7. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Bioluun leuk op het bungalow park denk gelijk aan de reclame met de uil hihi. Wat een rare reactie van je schoonmoeder. Hier past mijn moeder 2 dagen op. En die wil er niks voor hebben. Ze krijgt daarom duurdere verjaardag kado's en we nemen mn ouders mee op vakantie.
    Lkkr een x buiten de schoolvakanties weg je hebt gelijk! Lkkr dat de oudste nog niet leerplichtig is. Was dat niet pas bij 6?

Femkes wat een leuk vooruitzicht!!! Ach je kan een rolstoel huren als het niet gaat. 😉

8. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmm vreemde actie idd van je schoonmoeder...

Efteling met kinderen altijd leuk! Wij zijn van de winter geweest. Lekker rustig konden zo doorlopen overal.

We hebben vandaag geslachtsbepaling gehad en het wordt een jongetje! Super leuk! Nu kan ik gaan shoppen!!

9. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    He wat leuk appel!! Gefeliciteerd! Wat zal hij het te verduren krijgen met die twee meiden boven hem! Maar dat worden vaak wel de leukste jongens/mannen :D

Zijn jullie kinderen ook extra stuurs deze dagen? Zou dat door het weer komen?

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Haha leuk voor de nov lijst appel. Jongens waren er nog niet :p ;)
    Voor jou wel geweldig na twee meiden...

11. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankje allemaal! Je we zijn super blij! het maakte ons verder niks uit maar dit is onbekend dus daarom wel extra spannend!

12. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ja, ik ken dat gevoel maar dan andersom. Na twee jongens wordt dit een meisje, erg spannend allemaal. Ik heb er echt even aan moeten wennen, wat natuurlijk bemoeilijkt werd door het hele gedoe omtrent de groei enzo, maar inmiddels heb ik er wel zin in. Zelfs wat echte meisjeskleding gekocht. Wel knalroze, dat zachte roze word ik nog steeds niet blij van.

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Haha femkes!
    Ik krijg nog n jochie. Maar kan dat gewoonweg niet geloven. Zo weird...

14. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja snap ik Femkes. Ik kijk alleen maar op de meisjes afdeleing en nu mag ik me ook op de jongensafdelomg gaan concentreren. Leuk maar ook even zoeken.

Ik ben ook niet zo van t roze, mijn dames wel haha. Inmiddels weet ik welke merkjes ik leuk vind.

Heb wel vanavond via internet al wat geshopt, kon t niet laten.

Heb je nog goede tips voor jongens?

15. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dreamer, voelt jet vreemd dat jullie een jongen krijgen? Waarom? Klopt het voor je gevoel niet?

16. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Appel gefeliciteerd! Leuk kun je een keer wat anders shoppen dan meisjes kleding.

Femkes ja voor jullie was het extra spannend. Leuk dat je voor je kleine meid aan het shoppen bent gegaan.

Dreamer had je een meid verwacht? Het is wel leuk dat je 2e zoontje (straks) een broer met niet zo'n groot leeftijdsverschil boven zich heeft zitten.

Aan de ene kant hoop ik dat dit een meid wordt voor mn jongste. Dr broer is echt een gozer die van hard doen en stoeien houdt. Zij houdt daar helemaal niet van en ik mag daarom af en toe ook flink politieagentje bij spelen... Broer gaat gewoon door als zn zusje gilt. Daarbij heb ik zelf ook een hele goede band met mn zus zit ook 2 jaar tussen. Voor mij maakt t niks uit. We zullen het zien bij de bevalling wie ik al die tijd in mn buik mee heb gedragen. 😆

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Gewoon t gevoel haha. En echoscopiste twijfelde ook ff. Achja met 20 wk weten we t zeker hoop ik. En i tussen shop ik verder ;)

18. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Ik wilde eerst ook graag een meisje, na twee jongens. Maar voor hun lijkt drie jongens me leuker. Vooral omdat deze toch iets verder weg is qua leeftijd (bijna drie jaar met middelste) hoop ik dat hij toch wel wat meer aansluiting vindt.

Hier gaat alles verder erg goed. Weinig last meer van m'n lijf. Vandaag benauwd, maar als ik gewoon les ga geven valt dat weg. Zal wel in m'n hoofd zitten dan. Word wel een beetje moe van alle 'weet je zeker dat het er maar 1 is'-achtige opmerkingen... Mijn moeder was vandaag bij de bakker waar ik ook kom en daar presteerden ze het zelfs om te zeggen: 'vertel eens eerlijk. Je dochter is toch echt eerder dan half augustus uitgeteld he. Dat zegt ze alleen maar omdat ze dan niet teveel gezeur krijgt. Toch?' Nou, nee.

Verder slaapt grootste broer nu heel tevreden op zolder. Op zijn nieuwe kamer. Doet ie super! En de jongste ging opeens spoken. Klom met slaapzak en al uit z'n ledikant en klom de trap af! Doodeng! Dus 1 avond hem 20 keer in ledikant moeten leggen (traphekje nu wel dicht). Toen hebben we bedacht: als we toch weer een ronde van avonden achtereen 20x naar boven moeten, dan hem ook maar meteen verhuizen naar z'n nieuwe kamer/grote bed. Nu na drie avonden duurde het terugleggen nog meer dan een uur... Pffff volhouden!

19. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vervelend he die opmerkingen. Ik vraag me tijd af waar mensen zich mee bemoeien.

Onze jongste dochter moet ook over naar een groot bed. Ben ook heel benieuwd hoe dit gaat. De oudste blijft heel braaf in haar bedje liggen maar of de jongste dat ook doet, daar twijfel ik over... We zullen zien!

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Haha ja dat grote bed en blijven liggen betwijfel ik bij de jongste ook. Hier is alles besteld. Bed voor oudste twee komt over 2.5 week. Babykamer en wagen heb ik op week 34 gezet. Woehoee

Deel Deze Pagina