Zwanger van een 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bioluun, 19 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Gefeliciteerd mama visser! Wat leuk dat jij ook al twee jongens hebt. Ben benieuwd wat dit avontuur je brengt. Je oudste zal alles wel heel bewust meemaken denk ik! Weet hij het al?
    Mijn buik was bij 6 weken al erg opgezet. Moest echt m'n best doen om het te verbergen. Gelukkig was het toen twee weken vakantie en kon ik het nog voor me houden tot na de echo met 8 weken. Toen was het echt overduidelijk.

Femkes wat spannend! Fijn dat ze je hebben gerustgesteld, zowel over je kleine meid als het feit dat je er goed aan deed te bellen.
    Volgens mij heeft de kleine hier wéér een groeispurt. Mijn buik is echt weer anders. Foto van twee dagen op een rij. Niet zozeer groter naar voren maar wel naar boven en steviger.

Donderdag weer een echo. Wie weet de laatste keer voordat hij geboren wordt! Ben benieuwd of hij nu vastligt. Mijn gevoel zegt van wel. Heb af eb toe het idee dat hij z'n best doen om de vliezen te breken naar onder toe :)

2. mamavisser

mamavisser Actief lid

20 jan 2014
    148
    0
    16
    Drachten
    O waauw grappig. Echt hele verschillend inderdaad
    Ja pfff ik moet gelukkig volgende weken maar 1 x in de avond werken elke dag maar deze week 2x met veel collega's. Maja vooral ook de koffie haha die laat ik nu wel meer staand dus ben blij dat ik om de week werk
    Plus de vakantie komt erook aan

Dus probeer het hun na de vakantie te vertellen denk ik.
    Alleen mijn beste vriendin en haar moeder weten het. Ivm mijn moeder als overleden is en ik me goed op gemak voelt bij hun . Plus haar moeder had een vermoeden ze kan het zien. Hij mijn 2de wist ze het ook al.

Mijn oudste zoon vertel ik het deze week had nieuween tests gehaald wil toch nog 1 x testen. Ben zo onzeker met zulke dingen haha.

Jij hebt ook 2 jongens zie ik ? Weet je wat je nu krijgt ? Ik wil het zoiezo weer niet weten net als bij de andere 2

3. mamavisser

mamavisser Actief lid

20 jan 2014
    148
    0
    16
    Drachten
    O zie nu een 3de zoon gefeliciteerd wat een rijkdom dan hé

4. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Bioluun jeeh wat een verschil. Donderdag echo voor de ligging van placenta? Wel lkkr dat je weer de mag spieken. Heb jij ook zoveel last van die kleine? Hier is het af een toe flink pijnlijk. Als het zo bezig is heb ik gelijk harde buiken.

Mamavisser leuk hier is het ook een verrassing. Ik heb al een zoon en een dochter. 😉

Vandaag laatste dag psz. Na de vakantie breekt een nieuwe fase aan. En dan gaat de jongste ook naar de psz. Nu laatste x peuterzwemmen. Dan zal ik rond okt/nov met de baby gaan zwemmen.

5. Paulinemama

Paulinemama Actief lid

15 sep 2015
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag weer naar de verloskundige geweest!
    Alles goed!

Moest meteen bellen als ik weeën zou krijgen... (Ik ben namelijk van het uitstellen.. Wil zo lang mogelijk niet teveel mensen om mij heen)

Eerder verwachten ze heel klein kindje maar de laatste weken is ze heel erg gegroeid.
    Nu verwachten ze rond de 4000 en 4500.

6. mamavisser

mamavisser Actief lid

20 jan 2014
    148
    0
    16
    Drachten
    paulinemama ik ken dat! ik dacht o ik heb voorweeeen en de verloskundige dacht dit ook ivm ik belde en niet echt heel erg klonk. 2 dagen er na opgenomen in het ziekenhuis met nierbekkenontsteking pfff dus ben deze zwangerschap zeker scherper.

7. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @femkes: wat lief van je zoontje...
    @dames met echo's en andere afspraken: fijn dat alles goed was
    @mamavisser: welkom en gefeliciteerd!

jongen/meisje: ja die vraag krijg je toch bij twee van hetzelfde geslacht en je bent zwanger van een derde. Alles is goed natuurlijk, maar stiekem hoopte ik wel een beetje op een meisje.
    Dus ik snap de vraag ook wel. Maar ook al was het een jongen geweest, dan was het uiteraard goed en waren we ook klaar geweest hoor na drie.
    Vandaag 20 weken echo gehad. Alles gemiddeld en gezond gelukkig. Helaas niet 100% bevestiging gekregen van het geslacht omdat de kleine meid de hele tijd met dr benen over elkaar lag. We heel netjes dus.. :) en nu al eigenwijs.
    Pretecho zei meisje en nu vermoedde ze een meisje dus daar gaan we gewoon vanuit. Wel even en back-up jongensnaam verzinnen (voor de zekerheid).

8. mamavisser

mamavisser Actief lid

20 jan 2014
    148
    0
    16
    Drachten
    oeee leuk Whoppie een meid! ik wil de verassing bewaren tot de bevalling

9. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi allemaal!!

Ik ben poppy , en vandaag 10 weekjes zwanger van onze 3e !!
    Ook een spontane verrassing en we zijn dolblij.

ik klets graag mee hier !

10. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Hallo poppy! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een leuke verrassing zeg :) Even wennen aan het idee? Hoe voel je je?

11. jallou

jallou Actief lid

15 feb 2014
    234
    0
    16
    Dames ik ben net nieuw hier. En ben ook zwanger van de derde.
    Wanneer konden jullie zien aan je buik zien dat je echt zwanger bent?
    Heb zelf het idee dat het nu nog sneller gaat.
    Ben bijna 5 weken

12. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamavisser, Poppy en Jallou welkom! Leuk weer nieuwe dames erbij!

Hoe voelen jullie je?

Jallou, het gaat idd wel sneller dan bij de eerste en tweede. Hier zo rond de 10/11e week zw broeken maar toen zag je nog niet heel veel. Rond de 15/16 weken echt een zwangerbuikje.

Veel mensen vragen het nu ook. 'Oh leuk, gefeliciteerd je bent zwanger!' 'Van de eerste?' 'Uhh nee de derde' 'wow, de derde lekker druk!' 'Jaja, dat heb ik nu ookal' hihi

Ik heb veel last van buikpijn. Soort kramp onderin m'n buik. Kennen jullie dat? Heb t al aangegeven bij de vk maar kan t niet echt verklaren.

13. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Paulinemama jij dus ook een flinkerd in je buik. Fijn dat alles goed was!

Whoppie dus nog niet helemaal zeker dat je een meid krijgt. Wel fijn dat je een backup naam bedenkt. Of als je het als zeker wil weten dan kan je nog een extra geslachtsbepaling laten doen. 😉

Poppy en Jallou Gefeliciteerd!! Welkom!!

Jallou bij mij viel het bij de 2e en 3e zwangerschap jee zichtbaarheid juist mee! Bij de 1e vond ik het echt veel lastiger te verbergen en met 10 weken moest ik mn 1e zwangerschapsbroek al kopen. Ik was toen ook flink opgezet kwa darmen. 2e zws was ik het lichtst. 9 kilo bij in totaal aan einde zwangerschap. Zit nu op 9 en moet nog ff. Bij de 1e totaal 19 kilo aangekomen. Alles is er wel altijd weer snel afgegaan. 😉

Appel hoever ben jij nu? Weet t ff niet meer. Zal de lijst maar weer eens tevoorschijn toveren. Als je over de 30 weken bent kan het indalingspijn zijn.

14. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    ❤Lijst zwanger van een 3e wonder❤

Augustus
    05: Lellebel2: 2011 en 2009
    07: Frenzy: 4 en 1,5 jaar
    10: Bioluun: 2012 en 2013
    15: Kiera: 2012 en 2014
    17: Femkes: 2009 en 2013
    28: Amaryllis: 5 en 3,5 jaar
    30: Koningsgezin: 5 en 3 jaar
    31: Paulinemama: 3,5 en 2,5 jaar

September
    16: Lindy: 8 en 6 jaar

Oktober
    04: Aggy: 2011 en 2013
    06: Cares86: 7 en 4 jaar

November
    06: Ilse2016: 7 en 4 jaar
    07: Mama van Sepp: 2008 en 2010
    10: Beccy: 2012 en 2014
    15: Appel28-28: 2013 en 2014
    17: Dreamer: 2012 en 2014
    22: Whoppie: 2012 en 2015

2017
    Maart
    12: Mamavisser: 2005 en 2014

Tussenstand
    4 meisjes 5 jongens 2 verrassing

Bevallingsdatums onbekend:
    Butterblue: 4 en 1 jaar, ?
    Mommylove85: 3 en 1,5 jaar, ?
    Boommm: 2 en 1 jaar, ?
    Linssiejj: 3 en 3 jaar, ? augustus
    Queen1986: 2,5 en 1 jaar, ?

❤Afspraken❤
    18 juli Kiera Controle vk

Vlindertje
    Beebiedrie

15. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Zo lijst ff weer een flinke update gehad. ;)
    Hier morgen nog een dagje werken en dan heerlijk verlof!! :D
    Momenteel heb ik al veel last van harde buiken en ook al lichte oefenweeën. Heb ik met de jongste ook erg gehad deze periode. Merk ook wel dat ik steeds vermoeider wordt. Tja einde nadert langzaam. ;)

16. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Mijn verlof is begonnen. Hoewel ik er erg veel zin in had, voel ik me vanochtend ook wat ontheemd. Ben zo gewend aan mijn ritme dat het erg apart is om nu geen plan voor de dag te hebben. Ben erg moe, dus wil ook wat voorzichtig zijn met te veel plannen.
    De oudste gaat nog 2 weken naar school, dus dat is nog wel lekker. Wel volgend weekend met de schoonfamilie naar de Efteling, maar verder niet echt vakantieplannen. Mijn man wil met de oudste nog een paar daagjes naar Delft/Rotterdam. Dan ga ik lekker met de jongste wat leuks doen. Op die manier de kinderen lekker vermaken.

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Heerlijk van genieten!

Ik kan amper nog lopen vd bekkenpijn. Vannacht ook amper geslapen want elke bewegimg doet zeer. Zo het werk maar afbellen met lood in mn schoenen en op zoek naar een bekkenfysio...

18. Paulinemama

Paulinemama Actief lid

15 sep 2015
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamer: wat vervelend! Vorige keer er ook last van gehad ?

Zelf hoef ik ook nog maar twee keer te werken!
    Ook raar en eng tegelijk ! Dan weet je weer dat de baby bijna komt.
    Mijn man en ik hebben besloten dat ik daarna stop met werken.. Dat maakt het helemaal gek!

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Ja bij de andere twee ook gehad. Bij de tweede icm vroege harde buiken.

Pauline zeker een raar idee dan ja. Maar wel heerlijk als het kan!

20. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

3 jan 2014
    466
    95
    28
    Hoi allemaal...

Zou ik mij ook mogen toevoegen?

Weet sinds een week dat we zwanger zijn! Twee dochters (2012 en 2014) nu zwanger van de derde. Erg spannend allemaal en leuk natuurlijk!
    Halverwege maart 2017 ergens. Volgens de berekening 11 maart, maar op teste 1 dag later dan nod en het streepje was heel licht. Nu mooi opgelopen. Maar daardoor denk ik sat wat later ben.

Jeetje veel in augustus uitgerekend! Is toen het topic begonnen ;)

Deel Deze Pagina