Kiera, ik ben nu ruim 21 weken dus is geen indalingspijn. Het lijkt een soort kramp echt onder mijn buik. Vanmorgen weer, nu nergens last van. Zonnestraal, welkom! Ons topic is eerst begonnen met 'we gaan voor een derde wonder' en toen 'zwanger van een derde wonder'. Dreamer, ai vervelend bekkenlijn. Helaas ken ik het. Bij m'n eerste ook gehad en twee ook maar iets minder omdat ze snel indaalde. Nu nog niet echt ergens last van maar die bekkenpijn komt nog wel als m'n buik wat dikker wordt. Lekker dames met verlof! Genieten nog effe van je buik en lekker niksen (tot zover dat gaat 😊 Haha) Ik moet ook nog 2 weken werken en dan vakantie, heerlijk! Daarna moet ik nog even werken voordat ik met verlof ga.
Zo blij dat ik ben thuis gebleven.. pijn blijft goed aanwezig dus dat wordt echt veeeel rustiger aan doen..
Ik ben vanochtend weer bij de fysio geweest ivm bekken en uitstralingspijn naar mijn benen. Het is inmiddels echt veel beter. Eerst alleen gericht op links (daar had ik de meeste pijn), maar merkte dat ik links ging ontzien en daardoor nu juist rechts meer last kreeg. Dus die kant wordt ook meegemasseerd sinds afgelopen maandag. Van de week nog veel last, nu veel minder. Hopelijk biedt de fysio jou ook wat verbetering, Dreamer.
I hope. Oom hier trekt het door naar bovenbenen en onderrug/stuitje. Oh wat ben ik blij met mijn pas geleden gekochte fitnessbal..
Jalou en poppy wanneer zijn jullie (vooralsnog) uitgeteld? Probeer net op m'n telefoon die lijst weer te updaten maar dat is met al die kleurtjes echt onmogelijk. En hebben jullie nu jongens of meisjes of combi? Mijn afspraak die komt is 21 juli (37 weken). Welkom zonnestraal! Gefeliciteerd! Ja het 'we gaan voor een derde'- topic is met een vliegende vaart gestart! In november of zo begonnen en binnen een maand of drie was de helft zwanger! De startster van het topic is zelfs al bevallen! Dreamer wat vervelend dat je bekken weer opspelden! Snel naar de fysio hoor! Dat helpt echt. Met mij gaat het ook echt een stuk beter sinds ik op de rem ben gezet door de vk. Mijn collega's roemen er zelfs over. Femkes geniet ervan! En je rust nemen. Het wordt nog druk genoeg! Ik heb vandaag m'n laatste lessen gedraaid Nog drie dagen een boel nakijken en dan: vrijheid!! Ik heb geregeld dat de jongens de komende weken iig op maandag en woensdag onder de pannen zijn. En de oudste moet natuurlijk nog twee weken naar school. Mijn schoonmoeder heeft haar vakantie alleen wat ongelukkig gepland. Ze past dinsdag op en als de jongste op de peuterspeelzaal is poetst ze ook (tegen betaling). We hadden afgesproken dit gewoon door te laten gaan in mijn verlof. Iig tijdens zwangerschap nog. Maar nu gaat ze over anderhalve week op vakantie voor twee weken! Ze had niet eens door dat ik dan dus bijna uitgeteld ben. En dat ze dus ook het risico loopt de geboorte te missen! Ze komt er ook niet voor terug... Vijfde-kleinkindsyndroom? Paulinemama wat een luxe zeg! Moet zeggen dat ik er zelf niet aan zou moeten denken maar heb altijd veel respect voor thuisblijfmoeders.
Is er rond 21 wk trouwens n groeispurt ofzo.. voel ook enorm duidelijk mn banden opspelen.. echt totaal.onderin mn buik...
Haay .. Dankjewel .. Jaaa dat was wel even dat ik dacht Wow!! Straks mama van 3 ... Maar nu ik aan het idee gewend ben super leuk ! Vooral moe en s'avonds misselijk .
zo even alles terug gelezen en nu op mijn laptop om uitgebreid terug te reageren. Ik ben uitgerekend op 1 februari 2017 . zondag 17 Juli de termijn echo. @ dreamer wat voor oefeningen doe jij op de fitnesbal en waar is het allemaal goed voor ? ook leuk om te lezen dat sommige van jullie echt al met de laatste weken bezig zijn! Hoe bijzonder Ik heb al een zoon 3 en dochter van 1 ... mijn gevoel zegt dat dit ook een meisje is ( vergelijkbare zwangerschap) we zullen zien , maar heb totaal geen voorkeur. Ik had wel de kinderwagen al weg gedaan , en heb vrijdag op marktplaats een Bugaboo frog gescoord .. mooie wagen wel ! Iemand hier ervaring met deze wagen?
Bleh, voel me al de hele dag hartstikke rot. Ik heb de hele tijd buikkrampen en wat diarree en voel me gewoon belabberd. Gisteren een heerlijke dag gehad met zijn viertjes en ik wilde graag vandaag met zijn allen naar het Africamuseum. Maar voelde me echt niet goed genoeg. Uiteindelijk zijn de mannen samen gegaan. En daar voel ik me dan weer schuldig over. Gaat nergens over, ze hebben zich prima vermaakt. Ik zit gewoon mezelf dan zo in de weg. Hopelijk knap ik snel op. Die warmte helpt allemaal niet, maar ja, we moeten nog lang genoeg door de zomer.
Poppie op de bal doe ik geen oefeningen. Maar merk dat t soms fijner voelt daar op te zitten dan op de bank of stoel
Femkes jij ook lkkr met verlof! Heerlijk! Voor efteling lkkr een rolstoel huren. 😉 Hopelijk heb je morgen weer een betere dag! Dreamer hopelijk kan de bekkenfysio verlichting geven! Paulinemama knap dat jij hebt besloten te stoppen met werken. Ik zou het niet kunnen. Zonnestraal welkom en gefeliciteerd! Bioluun fijn jij ook verlof op je nakijkwerk na dan. Balen dat je schoonmoeder haar vakantie zo slecht heeft gepland. Hier gaan mijn ouders vrijdag weg en gaan dan voor 2 weken. Mijn moeder durfde eerst niet vanwege evt. komst van baby. Maar ik heb haar gewoon gezegd dat ze moest gaan. Ze blijft in NL en kan zo terug rijden. Ik neem aan dat de kleine tot 38 weken wel blijft zitten. En dat ben ik dan nog net niet als ze terug komt. Poppy leuk jij ook een jongen en een meid. Hier geen ervaring met de frog. Hier gisteren verjaardag van de oudste gevierd. Hij is super verwend. Sinds gisteren zijn de bewegingen van de baby echt pijnlijker geworden. Af en toe echt flinke pijnscheuten. 😕 Vanmorgen dik 10 min met een kramp gevoel in mn linker lies op de bank gezeten. Voelde me echt niet goed worden. Na een rondje te hebben gelopen (liep krom van de pijn) trok het eindelijk weg. De laatste loodjes breken weer aan....
@dames met verlof: heerlijk. nu genieten. Hopelijk af en toe de oudsten even niet thuis, zodat je ook lekker de rust kan nemen. Ik ben lichtelijk jaloers. vooral nu het weer wat mooier lijkt te worden. @zonnestraal: welkom. @pauline: soms zou ik het wel willen, thuisblijven. Maar denk niet dat ik het zou volhouden. af en toe eruit heb ik wel nodig. Knap hoor.. en fijn dat het kan. @geslacht: ik wil niet een jongesnnaam bedenken. dus we gaan gewoon voor een meisje. We hebben nu twee namen die we allebei leuk en stoer vinden. een hebben we al heel lang (sinds de eerste) en die blijft voor mij het leukst. Maar hij is zooo apart. niet echt pestgevoelig of zo.. maar erg apart. Lastig.. @dreamer: hopelijk worden je bekkenklachten minder. @femkes: wat jammer dat je niet mee kon. Voor mij al lang geleden dat ik daar geweest ben. Maar de kids hebben het dus leuk gevonden. Ik snap dat het jammer is, maar door goed aan jezelf te denken gaat het straks mss wel weer wat beter en kan je zelf ook een keer wat met de kids gaan doen.
Dank je allemaal! Dat verklaard dan wel de babyboom in augustus. Leuk om de lijst te zien, zeker ook om te zien wat iedereen al heeft. Wij zelf 2 dochters, jongensnaam hebben we dus al 4,5 jaar haha. Zou leuk zijn als we deze nu mochten gaan gebruiken Meisjesnaam vind echt heel lastig @femkes hmmm bekkenklachten klinkt niet heel prettig zo.Fijn dat de fysio al verlichting bied! Hopelijk nog meer verbetering. @kiera gefeliciteerd nog! klinkt niet fijn die kramp/pijn. Ja laatste weken. Bij de 2e zw, ben ik 5 dagen overtijd geweest. Daarvoor weinig klachten maar in die 5 dagen. pfff zoveel klachten, was er echt klaar mee. Haha grappig dat opa en oma dan overal rekening mee houden. @pauline zo toch wel heel bijzonder om dan straks te stoppen met werken. Ook heel fijn denk ik zo. Ben je niet bang dat je het gaat missen? even met 'volwassen' praten en niet met kinder dingen bezig zijn . @dreamer hmmm bekkenklachten is niet fijn, ook al fysio geprobeerd? @poppy, schoonbroer en zus hebben frog gehad, zij waren heel tevreden! Voor de meiden die verlof hebben, succes met de laatstje loodjes en misschien ook even lekker om jezelf even te verwennen. Zw massage ofzo
Dreamer ik heb even teruggezocht maar kan rond de 21 weken geen groeispurt vinden. Volgens mij was de mijne iets later. Maar kan best hoor! Geloof niet dat daar echt regelmaat in zit toch? Femkes hopelijk voel je je al wat beter. Goed dat je dan even gepast hebt wat betreft het museum. Dan is het des te sneller over. Kiera nog gefeliciteerd met je zoontje! Zwaar zijn dat soort feestjes nu wel he. Kramp in je lies? Dat klinkt pijnlijk. Hopelijk niet te vaak last van. Ik heb sinds gisteren af en toe harde buiken die echt gevoeliger zijn. Wil het nog geen pijn noemen maar wel anders. Zou dat nog 6 weken zo doorgaan. Vandaag weer veel last van maagzuur. Vandaag met de oudste naar de dokter geweest. Even urine onderzoeken en penis bekijken. De juffrouw heeft nog nooit gezien dat iemand zo erg terugvalt in zindelijkheid. Donderdag heeft hij drie keer in z'n broek gepoept! En hij heeft regelmatig pijn aan z'n penis. Vrijdag ook weer een dag 40 graden koorts. Uiteraard vandaag weer niet. Dus nu afwachten wat de kweek zegt en terugkomen als het weer pijn doet. Maar ik was zoooo trots op de jongen! Netjes in een potje plassen om urine op te vangen; zelf broek naar beneden; shirt omhoog houden en de dokter mocht alles doen! Ze moest in zijn buik duwen en toen ze vroeg of het pijn deed zei hij: nee hoor, dat doe je klein-zachtjes.
Ah narigheid bioluun. Ergens hoop je dat ze iets vinden zodat je weet waar t vandaan komt natuurlijk. Andere kant hoop je dat t niks is en t gewoon n emotionele terugval is.. Ik moest ff met zoontje naar de kapper en fruit halen. Direct weer flink bandenpijn en bekkenpijn. Mijn hemel.. het zit op 5 minuutjes lopen...
Whoppie hopelijk is het ook echt een meisje! Lijkt mij lastig om tijdens na de bevalling nog een naam te verzinnen. Zonnestraal hier vrij vroege bevallingen bij de 2 kids. De 1e is geboren met 38+2 en de 2e met 39+2. Dus benieuwd wnnr deze zal komen. Ga gewoon uit van de datum. Al hoop ik natuurlijk wel op eerder. 😃 Bioluun ja was blij dat het voorbij was. We hebben er express voor gekozen om het alleen in de ochtend te houden. Ik moet zeggen dat het lkkr is want smiddags kan je dan zelf nog wat doen. Hopelijk weet je snel wat er uit de kweek van je zoontje is gekomen. Jij al met de echte voovoorweeen aan het beginnen. Heb ik bij mn dochter ook veel last van gehad alleen zette ze toen nooit door. Dreamer mss loop je fout. Ik heb ook bekkentherapie gehad. Scheelde enorm kan nu weer normale afstanden lopen zonder echt pijn te hebben. Alleen normaal lopen is het niet meer, ben nu meer aan het waggelen. Ik denk dat de kramp in mijn lies van nog verder indalen is geweest. Mijn buik is duidelijker gezakt. 😉
O kiera ik snap nu wat je bedoelt met die kramp in je lies! Ik heb dat nou ook! Net of de kleine meeleest ik heb het alleen rechts. Was het bij jou ook aan 1 kant? Jammer dat het te warm is voor een bad.
Ja Bioluun het zat bij mij alleen aan de linkerkant. Hopelijk houdt het voor jou niet te lang aan. Ik vond het bijzonder pijnlijk en vervelend!