Zwanger van een 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bioluun, 19 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    ❤Lijst zwanger van een 3e wonder❤

Augustus
    05: Lellebel2: 2011 en 2009
    07: Frenzy: 4 en 1,5 jaar
    10: Bioluun: 2012 en 2013
    15: Kiera: 2012 en 2014
    17: Femkes: 2009 en 2013
    28: Amaryllis: 5 en 3,5 jaar
    30: Koningsgezin: 5 en 3 jaar
    31: Paulinemama: 3,5 en 2,5 jaar

September
    16: Lindy: 8 en 6 jaar

Oktober
    04: Aggy: 2011 en 2013
    06: Cares86: 7 en 4 jaar

November
    06: Ilse2016: 7 en 4 jaar
    07: Mama van Sepp: 2008 en 2010
    10: Beccy: 2012 en 2014
    15: Appel28-28: 2013 en 2014
    17: Dreamer: 2012 en 2014
    22: Whoppie: 2012 en 2015

2017
    Februari
    1: Poppy: 3 jaar en 1 jaar

Maart
    11: Zonnestraal: 2012 en 2014
    12: Mamavisser: 2005 en 2014

Tussenstand
    4 meisjes 5 jongens 2 verrassing

Bevallingsdatums onbekend:
    Butterblue: 4 en 1 jaar, ?
    Mommylove85: 3 en 1,5 jaar, ?
    Boommm: 2 en 1 jaar, ?
    Linssiejj: 3 en 3 jaar, ? augustus
    Queen1986: 2,5 en 1 jaar, ?

❤Afspraken❤
    17 juli Poppy Termijnecho
    18 juli Kiera Controle vk
    21 juli Bioluun Controle vk

Vlindertje
    Beebiedrie

2. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

3 jan 2014
    466
    95
    28
    @ Bioluun Hoe gaat het nu? Jeetje wat raar van je zoontje, wel fijn dat hij zich laat onderzoeken door de dokter. wanneer weten jullie of krijgt hij verder onderzoeken. Zou mooi zijn als het een fase is, maar wel heel raar zo ineens lijkt mij?

@dreamer jeetje dat is niet heel ver. Wanneer mag je weer naar de fysio?

@ woppie wij hebben 2 meiden en bij de tweede vond ik al lastige, jongensnaam hebben we al 4,5 jaar 'klaar' staan. Zou leuk zijn als we deze nu mochten gebruiken ;) Maar hadden jullie wel een geslachts bepaling gedaan?

@kiera, idd dan waren ze lekker vroeg bij jou. Wie weet nu ook weer! Hier 40 +1 en 40+5.... Ik verwacht echt niet eerder, maar hoop ook niet later dan 40 + 5 haha. Bedankt voor de update van de lijst.
    En wauw je buik maakt een groei spurtje zo... Kan echt de laatste weken zo groeien.

Hier vanochtend de laatste zwangerschapstest gebruikt. 1e test was 1 dag na NOD, heel licht streepje. Nu 11 na nod. Mooie knal test. Voelt goed!
    Volgens de berekening via internet zou 11 maart uitgerekend zijn. Maar denk zelf later omdat mijn 1e test zo'n licht streepje had.
    Bekijk bijlage 506966

3. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    @zonnestraal, wauw mooie knaltest, gefeliciteerd!

@bioluun, erg vervelend van je zoontje, hoe is het nu met m?

@kiera, WoW wat een verschil idd, mooi hoor!

Groei hier ook aardig, ben gisteren voor controle geweest, omdat ik zo moe ben m'n hb geprikt en die zat ineens op 7.2. Voor mij ff schrikken want kom van 9.8 en bij m'n vorige zwangerschappen zakte die tot minimaal 8 ofzo. Heb dus altijd een vrij hoog hb. Nu maar aan de floradix en sapjes bij het eten. Hoop dat het werkt.

4. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

3 jan 2014
    466
    95
    28
    Thanks, toch wel fijn zo'n knal test, na streepjes die rustig oplopen.

Ow wat vervelend zeg, zeker als je van hoog komt. Ja floraidx altijd goed. Ik mag altijd blij zijn dat ik de 7 haal. (heel mijn leven een lage Hb, zwnagerschap tot heden altijd netjes 7- 7.3)

Veel groene groentes eten, spinazie, brocolli, sperziebonen, groene asprges. Wij eten hier minimaal 2-3 week groene groentes :).
    IJzer | Voedingscentrum

5. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Wat een verschil kiera! Mooi om te zien, maar daar kun je wel last van hebben of niet? Ook gezakt inderdaad.

Zonnestraal mooie testen hoor! Leuk om te bewaren :)

Aggy vervelend dat je zo moe bent. Zei je vk je ook aan de floradix te gaan? Mijn hb gehalte was een paar weken terug 6,3 en dat noemde ze 'op het randje'. Daar hoefde ik nog niks mee te doen. Toch apart. Maar ja, ze vindt mijn bloeddruk van 90/50 ook erg mooi. Dat zal wel maar heb er wel flink last van.

Mijn zl heeft gisteren heel de dag geen ongelukjes gehad!! Dat was lang geleden. En vandaag weer eens (een klein beetje) op de wc gepoept! Dus wie weet gaat het de goede kant op. Hij kreeg gisteren z'n eerste uitnodiging om te komen spelen. Van een meisje :) Super schattig, maar hij wilde niet. Komt wel.

Nog 1 dag en 125 proefwerken en ik heb verlof!!

6. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Zonnestraal je testen zijn mooi opgelopen! Ik had ook nooit knaltesten hoor. Een streepje is een streepje. De ene persoon maakt meer HCG aan dan de andere. 😉

Aggy hopelijk slaat de floradix snel aan. Moe zijn is zo vervelend! Appelstroop kan ik ook een als extra tip meegeven.

Bioluun zo jij zo'n lage bloeddruk. Lijkt me ook geen pretje! Hopelijk blijft het goed gaan met je zoontje! Het is al een goed begin dat hij gisteren weer helemaal droog was.
    Fijn dat morgen je laatste dag is. Je hebt je verlof meer dan verdient!!!

Kwa buik valt het mee voor. Zit niet heel erg in de weg. 😁

7. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Net de uitslag van de dokter gehad: hij heeft dus inderdaad een blaasontsteking. Morgen nieuwe urine inleveren dan gaan ze bekijken welke bacterie precies zodat hij de juiste antibiotica krijgt.

8. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Ach wfijnat sneu. Wel fijn dat er toch wat uit is gekomen! Hopelijk knapt hij snel op door de kuur!

9. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

3 jan 2014
    466
    95
    28
    @Bioluun, ow wat fijn dat ze weten wat het is! Hopelijk snel een goede AB.
    pfff 125 proefwerken.... Al schot in?

@kiera, ja toch wel fijn als het goed oploopt en aangezien ik nu nog 1 test had.

Hier al 3 dagen kinderloos, logeren bij opa en oma. Wij zijn gisteren naar de bios geweest! Legend of Tarzan in 3D. Aanrader als je van dit soort films houd. ;)

Hoe was jullie groei van jullie buik?
    Nu 5,5 week, merk echt dat ik voller buik heb. Heb gevoelige darmen, weet dat het daarvan grotendeels van komt. Nu met de hormonen en groeiend baarmoeder. Maar vind het wel erg vlot en vroeg. Bij de 2e kon ik met 7 weken mijn normale broeken niet meer aan, deed al snel zeer (bij de knoop). Heerlijk als je dan zw broeken kan aandoen. A.s vrijdag ongeveer 6 weken. Mijn VK zei toen je lichaam weet wat er gaat gebeuren, kan sneller gaan. Als ik mijn foto's van de tweede zie, had ik ook al snel een buikje. Daarna even rustig en toen weer een groeispurt.

Hier meer meiden last van? bij een 3e of weer totaal niet

10. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Zonnestraal ik had bij 6 weken positiekleding aan. En die werd niet meer minder.

Vanmorgen in de jumbo bijna onderuit gegaan. Was aan het wachten bij de kassa en kreeg allemaal zwarte vlekken voor m'n ogen. Was bijna naar het stoeltje gelopen in de reclameuistalling voor de Tour de France ;) Daarna moest ik toch naar de ha om nog een plasje in te leveren voor zl dus ik dacht: zeg kunnen jullie even mijn hb prikken? Zo gebeurd toch? Maar helaas, dan moest ik toch echt even een afspraak maken. Serieus?!? Laat maar dan. Ben net even naar de vk gegaan (wel gebeld natuurlijk) en daar kon ik gewoon even binnenlopen en was binnen tien minuten weer buiten. Hb was 7,3: helemaal prima dus. Zal wel aan m'n lage bloeddruk liggen dan.

En nu: verlof!! Jeeej!! Mijn eerste taak nu: lekker middagdutje doen. :)

11. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    @bioluun, de vk gaf floradix als eventuele optie naast alle andere standaard tips. Ik heb daarnaast ook zo'n bloeddruk als jij :D dus vermoeidheid en duizeligheid zullen ook daar van komen! Wat jij omschrijft van die zwarte vlekken heb ik ook al een keer gehad op m'n werk, tijdje staan wachten en bijna onderuit.
    Nu maar heerlijk genieten van je verlof!

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Ahh beterschap voor je zoontje?toch bioluun. Geniet van je verlof!

Hier ook al vlot positiekleding aan dit keer..

Pff moest vndaag 2uurtjes werken. Manmanman. Alles deed al zeer toen ik aan kwam en toen ik wegging was t nog veel erger :(

13. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lekker Bioluun! Geniet van je verlof!

Mooie testen Zonnestraal! Leuk om te ziEn!

14. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Net terug van laatste groeiecho. Ze doet het super! Hoofdje blijft aan de kleine kant, maar been en buik gemiddeld tot bovengemiddeld. Ze volgt verder netjes haar eigen lijn en weegt nu waarschijnlijk ongeveer 2500 gram. Paar echo's geleden zouden we blij zijn geweest als ze dat aan het eind haalde, maar ze is prima bijgetrokken. We zijn dus in het ziekenhuis ontslagen en mogen verder bij de vk.

15. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Super goed nieuws femkes!! En fijn dat je weer naar de vk kan. Is daarmee thuis bevallen weer een optie? Of wilden jullie dat toch niet?

16. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Thuis bevallen mocht sowieso niet ivm bloedverlies bij de eerste bevalling. Zijn ze vanaf het begin heel duidelijk in geweest. Maar als alles goed gaat wordt het wel een gewone poliklinische bevalling. Zou wel lekker zijn.

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Pff wij zijn vndaag verhuisd. Ofja we slapen in t nwe huis en alle belangrijke dingen staan hier. Nu nog eea aan klein spul maar daar is nog 1.5 wk tijd voor. Kindjes bleven beiden maar zeuren en huilen maar voor nu slaapt het. Ik duik er zo snel ook in :)

18. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Oh spannend, Dreamer! Hoop dat je een goede nacht hebt gehad.

Ik zit nu in een hele volle Efteling te wachten op de meute die als het goed is zo de Pirana in gaat. Gaat tot nu toe allemaal wel goed, maar de oudste is nu al kapot van het laat opblijven gisteren. Ik hoop dat zijn humeur nog wat bij trekt.

19. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Leuk dreamer! Dat zal wel even chaos geven zeg! Hopelijk voelt iedereen zich snel thuis.

Femkes, ik ben wel jaloers hoor! Fijn dat het lekker loopt. Wat een prachtig weekend voor de Efteling! Zal wel druk zijn dan?

Hier al een paar dagen een onrustige buik. Veel harde buiken en tussendoor een ongesteldheidsgevoel. Verdere indaling? Voorwerk? Ik herken het helemaal niet eigenlijk. Kon er vannacht niet van slapen: ojee, we zijn nog helemaal niet klaar! Dus vandaag maar verder gewerkt aan de babykamer, klossen gehaald ed. Maandag alles wassen (krijg morgen nog kleertjes van m'n zus).
    Ga toch nog van 42 weken uit hoor ;)

20. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Veel plezier Femkes in de Efteling!

Hier ook alles verhuis Dreamer, althans alleen de slaapkamers. Nu bijna klaar alleen wat kleine klusjes nog.

Spannend Bioluun, met hoeveel weken ben je van je oudste twee bevallen?

Deel Deze Pagina