Zwanger van een 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bioluun, 19 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Whoppie fijn dat je nu toch zeker weet dat het een meisje wordt!

Bioluun veel voortekenen dan. Die nare dromen heb ik hier ook. Droom zelfs de lompste dingen. 😕 Indalen kan ook bij de bevalling pas gebeuren. Hier ook gisteren last van menstruatie krampen. Vandaag ook veel harde buiken. Terwijl ik weinig had gedaan. Denk dat we toch eerder dan 40 weken bevallen. 😉 Voorweeen zijn alleen erg akelig je denkt dan ow het gaat nu beginnen en dan zwakt het weer af. Tip die ik mee kreeg bij de tweede als je niet zeker weet of je voorweeen hebt stap onder de douche. Bij voorweeen zwakt het af terwijl echte weeen sterker worden. 😉 Fijn dat je collega zwanger is!

Aggy herkenbaar hoor! Denk dat het komt omdat we nu ook 2 kids hebben rondlopen. Terwijl mijn kids helemaal niet zo lastig zijn. Maar het is drukker dan 1 natuurlijk. Succes met inpakken voor de verhuizing!

Femkes balen dat je zoveel pijn hebt. Nesteldrang is hier ook volop aanwezig. Echte opruim freak haha.

Hier moet nog steeds het kaartjesontwerp af gemaakt worden. Was ik bij de 1e ook later mee. De dag nadat ze klaar waren braken mn vliezen. Mss onbewust toch zo mee bezig dat ik nog niet wil dat het nu komt.

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Aii aggy succes. Ik heb nu nog last vd nasleep...

3. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Oh ja, help, het kaartje. Dat is ook nog niet klaar. En we hebben ook nog geen naam. Mijn nesteldrang moet ook dus nog op wat andere zaken richten.

Morgen gaan we toch lekker niets doen. Lekker naar een zwemplas. Tijd voor elkaar. De oudste gaat als het goed is maandag, dinsdag en woensdag deel van de dag naar een programmeercursus. We blijven dan bij mijn stiefmoeder slapen (mijn vader is de week weg), dus lekker ook nog tijd apart met de oudste en de jongste een paar papa-dagen. Ben benieuwd of hij het ermee eens gaat zijn, maar is denk ik wel goed voor hem.

4. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend bioluun...wie weet loop je toch niet overtijd. Het is al behoorlijk aan het rommelen zo te lezen.

Nesteldrang: ik wordt er moe van!!! Ik wil zoveel maar m'n lichaam laat het niet meer toe. Ik wordt zo snel moe of krijg pijn in mijn rug en harde buiken. Heel irritant.

Hier rommelt er nog helemaal niks helaas. Nog wel flinke schoppen maar daar blijft het ook bij. Ik moet er niet aan denken dat het zomaar nog 4 weken zou kunnen duren. Oo baby doe me dat alsjeblieft niet aan zeg

5. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Word een beetje zenuwachtig van dat gerommel moet ik zeggen. Vandaag weer al de hele dag pijn. Maar nu zit er wel iets van een golfbeweging in. Pijn neemt toe en zwakt af. Maar geen harde buik daarbij! Dat vind ik raar. Soms lijkt de pijn ook iets hoger te zitten en begint het op een galsteenaanval te lijken, maar die zetten door (langer dan een minuut iig).
    Net gedoucht en dan minder last inderdaad dus zal wel niks zijn, maar vind dit toch echt vervelend.

Toch maar m'n bed vast op klossen? ;)

6. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Haha nou misschien toch maar doen Bioluun!
    Vervelend wel die pijn, je kan er weinig aan doen behalve een pcm misschien? Succes!

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Spannend bioluun! Staat ie dat nog niet dan?

8. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooo bioluun zou het het begin zijn?! Inderdaad een goed idee om je bed te verhogen..is ook wel de tijd ervoor. Hier staat ie sinds 3 dagen op klossen. Even wennen hoor zo hoog slapen.

9. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Hij staat op klossen nu :) Vl vond het ook wel een goed plan. Hij zegt wel dat hij niet gelooft dat de baby snel komt, maar is stiekem toch de laatste dingen uit de babykamer aan het opruimen :D
    Pijn is wel veel minder nu ik bezig ben.
    Aggy PCM wil ik niet... Word ik helemaal wazig van en misselijk.

Nadeeltje van bed op klossen: je ziet wat er allemaal onder ligt! Vl kwam er helemaal stoffig onderuit!! :)

10. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahhahaha hier ook! Er lag me toch wat stof eronder..en wat sokken van de kinderen ( daar was het andere deel dus!)

11. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    En wat denk jij zelf? Dat de baby alsnog op zich laat wachten of dat hij toch eerder geboren wordt?

12. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Vanmorgen dacht ik echt dat ie wel eens zou kunnen komen. Maar nu is het weer zo ver afgezwakt dat ik me weer focus op overtijd lopen. Ik geloof alleen niet meer dat het 42 weken gaat worden.

13. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Bioluun blijft spannend dan.
    Voorweeen bij mn dochter waren ook echt niet leuk. Hoop voor je dat ze toch gaan doorzetten in echte weeën, want van dat gerommel wordt je ook niet goed.

Hier weer last van pijn in mn lies vooral links. Fietsen wordt nu moeilijker. De baby was al helemaal ingedaald, verder kan ie echt niet meer zakken 😰. Het moet nog tot vrijdag blijven zitten!!! Mn ouders zijn op vakantie...

Manlief zou deze week de klossen eronder gooien, maar nog niet gedaan zucht... Morgen moet ie ze er echt onder zetten. Voor mij wordt het opstaan dan ook wat makkelijker. Lkkr uit bed glijden. 😁

14. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bioluun heb ik een deel van jouw gerommel overgenomen mischien? Net thuis van een wandeling naar de bieb en de appie, en op de heen en terug weg met vlagen enorme krampen en harde buiken. In die hitte is dat echt niet fijn.

Nu thuis op de bank even liggen en kijken wat er verder gebeurd.

15. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Warme douche nemen lellebel als het het begin is van de weeen dan zullen ze doorzetten. 😉

16. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat wil ik wel doen maar moet mezelf eerst los zien te krijgen van de bank.

17. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Spannend lellebel! Die van mij zijn gezakt nu! Ben benieuwd of je onze eerste topicbabietje gaat krijgen!

18. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik heb deze keer ook al een paar keer wat menstruatiepijn gehad. Maar zonder harde buik, dus verwacht er niets van. Ik ben nu 36+4 en verwacht eigenlijk voor 41 weken geen actie. De oudste kwam met 40+3, tweede met 40+5, dus als ik doorreken wordt het nu 41. Maar met de warmte en vocht vasthouden, het mag van mij zeker eerder. Ik vind het huidige weer trouwens prima. Niet te benauwd.

19. jallou

jallou Actief lid

15 feb 2014
    234
    0
    16
    Warme douche is echt een goed tip!

20. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Lellebel hoe gaat het nu? ;)

Femkes heel herkenbaar die menstruatiepijn zonder harde buiken. Ken je dat van je vorige zwangerschappen?
    Die temperatuur is voor mij ook heerlijk nu. Dat blijft fijn komende week geloof ik. Kan ik ten minste wat doen! We hebben maar weinig bergruimte in huis en dat resulteert momenteel in een enorme zooi. Vl en ik hebben allebei andere ideeën over wat 'opgeruimd' is en dat botst nog wel is. Voor hem is de dressoirkast bv de plek om alles neer te leggen waarvan hij niet weet waar het hoort. En voor mij mag de afwas best even bovenop de vaatwasser staan waarna ik ze er later in 1 keer in doe. De ander vindt steeds van niet... Maar misschien hebben mijn hormonen en zijn gebrek aan rust (hij neemt zoveel over van me!) er ook wel iets mee te maken dat het wat schuurt momenteel. Gelukkig kunnen we dat ook goed bespreken.
    Hoe gaat het met jullie mannen (/vrouwen natuurlijk)?

Deel Deze Pagina