Zwanger van een 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bioluun, 19 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inmiddels onder de warme douche gestaan en even op bed gelegen toen ging het wel weer ok.

Daarna moeten overgeven (daaaaaggg lekkere mexicano)en nu op de bank met nog veel harde buiken. M'n buik ziet er ook anders uit nu. Heel puntig zeg maar

2. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Heb je al gepland wat je met de kinderen doet als het echt doorzet?
    Wij hadden de buurvrouw als eerst back up maar die is nu met vakantie. Mijn ouders zijn tweede op de lijst maar die werken overdag nog vaak. Mijn zus gaat vanaf woensdag weg...

3. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Lellebel hopen dat het door gaat zetten!!

Bioluun hier heeft manlief niet veel te klagen ik doe nog steeds heel veel. Ik heb hem wel gezegd dat hij max. 2 glaasjes alcohol mag drinken voor t geval dat... Nou dat vond ie wel minder. Ik vind dat hij niet moet zeuren drink zelf al mijn hele zwangerschap niet meer.

Momenteel hier veel harde buiken en een super drukke baby. Drukker dan normaal.

4. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mocht het nu echt gebeuren dan komt dat mooi uit want de kinderen zijn bij m'n ex tot woensdag. Mocht het zo zijn dat ze thuis zijn als ik moet bevallen dan komt m'n zus ze ophalen, zij woont hier 15 min vandaan.

5. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kiera: ik ook! De harde buiken blijven komen en gaan, als de 1 net weg is komt heel snel de andere alweer. Hoop zo erg dat het doorzet.

6. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Nou voor jou hoop ik het ook Lellebel!
    Hier mogen het voor mij nog oefenweeen zijn. Mn ouders zijn mijn achterwacht. Kan altijd mn schoonouders bellen. Maar die zijn een stuk ouder dus ik denk niet dat ze erop zitten te w8en als ik snachts ineens weg zou moeten.

7. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou mocht het inderdaad zo ver zijn dan hoeven ze zich niet druk te maken dat ik tijdens het persen nog wat extra's meegeef... ik ben echt aan het leeglopen.

8. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Haha lellebel, hoef je je daar ook niet meer druk om te maken! Schijnt wel een voorteken te kunnen zijn toch? Ik kan al heel de week opmerkelijk goed en vaak naar de wc. Ik weet nog dat bij mijn eerste bevalling ik al een paar dagen niet geweest was maar die ochtend kon ik tussen de weeën door een enorme lading kwijt :D
    Bij mijn tweede bevalling gebeurde het tijdens het persen. Ik zag het in de tv die aan de muur hing weerspiegeld en was zo blij! Dan hoefde dat iig niet na de bevalling! :D

9. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Klinkt erg belovend!!! Als het gaat beginnen zet hem op!!
    Ik heb mijn pc er voor de zekerheid bij gepakt. Als de bliksem kaartje afmaken. Jongens kaart heb ik nog van mijn vorige zwangerschap. Ook zelf ontworpen nog steeds tevreden. Alleen tekst veranderen. Meisjes kaartje is voor de helft klaar. Dus die moet ik ff afmaken.

10. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier weer een berichtje van mij, zal jullie zoveel als mogelijk op de hoogte proberen te houden.

De pijntjes houden nog steeds aan en voel het nu ook in m'n rug. Ik lig nu op bed en elke keer als ik een (voor)wee/ harde buik voel opkomen knijp ik em alweer.

11. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nu doen die krengen steeds pijler maar er zit nog een te lange pauze tussendoor.

12. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Hoe is het nu Lellebel? Beetje kunnen slapen?

13. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Haha kiera jij zit ook gekluisterd aan zp :) Was ook het eerste dat ik deed vanmorgen ;) hoe gaat het met jou?

Lellebel hoe gaat het nu! Mooie dag om te bevallen hoor.

Ik heb slecht geslapen. Niet eens door pijnlijke buiken maar alleen de gedachte eraan al... Moet me weer even geduldig zien neer te vlijen op het wachtbankje en weer van overtijd uitgaan.

14. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Bioluun ja wordt al spannend nu he hihi.
    Hier ook veel wkkr geweest, maar dat was meer door de warmte en het getik van het rolgordijn tegen het raam. Ook last van mn bekken/liezen ondanks dat ik met 2 kussens slaap. Heb tussendoor ook nog een paar oefenen weeen gehad. Die zijn gelukkig gestopt.
    Met mijn dochter had ik ze pas met 38 weken. Die is een week later geboren. Dus wie weet.
    Kaartje moet ik nog afmaken. Alleen de tekst nog. En toch nog het een en ander gereed maken. Druk druk druk dus. 😁

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Wat spannend dames! De eerste beebjes komen echt al bijna!

16. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoii

Lig nog steeds te kreperen, ben 3 keer in bad geweest maar ze worden niet minder maar ook niet erger. Wordt er moedeloos van. Ik heb ga zo de verloskundige bellen.

17. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    De verloskundige komt zo langs en dan gaat ze kijken of ze kan strippen zodat het wat vlotter gaat allemaal.

18. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh spannend lellebel! Zet 'm op!

Kiera en Bioluun voor jullie ook spannend. Nog even, voor jullie ook toi toi toi!

19. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Nou lellebel hoop dat het 1 en ander verweekt is zodat ze kan strippen. Succes meid!!!

20. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt dames..

Moet eerlijk toegeven dat ik eerst zo een grote mond had van neeee ik ben helemaal niet bang voor de bevalling maar nu ik het voel en ik weet dat het alleen maar erger wordt neem ik m'n woorden terug.

Deel Deze Pagina