Zwanger van een 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bioluun, 19 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Mama van Sepp nu moet je natuurlijk wel even je test showen he! :D

2. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    95912cf3-25df-46e6-b369-e22bd1768ac5.jpg

Ik hoop dat het zo lukt :)

3. Lon

Lon Lid

22 mrt 2013
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo leuk om te zien he, die positieve testen!

4. Lon

Lon Lid

22 mrt 2013
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bioluun: misschien is het geen tweeling, maar groeit je buik sneller na vorige zwangerschappen. Ik had tot nu toe nog geen ervaring 😉 Wat zul je het spannend vinden en wat duurt het nog lang tot morgen, niet? Laat je ons iets weten?

Ik ga zo bellen naar het ziekenhuis om een afspraak te maken.

Het lijkt inderdaad of er meer tweelingmama's zijn. Dat zou best kunnen, tegenwoordig gaan meer mensen de MMM in en daardoor ontstaan meer tweelingen zei de gynaecoloog. Klonk logisch.
    Bij ons was het 'gewoon' een dubbele eisprong. We waren door het dolle heen. Nu weten we hoeveel werk en spanning het met Zich meebracht (ze waren ook nog allebei onder de 2 kilo dus dat was een zorg extra) en kan ik eerlijk zeggen dat ik hoop dat het er dit keer eentje is. Hoewel nog een tweeling natuurlijk wel heel gaaf is en mijn man zegt: dat redden we ook wel. Vier is nog leuker dan drie! Maar goed, ik ben nog steeds aan het wennen aan die positieve test dus als het er dan weer twee zijn ben ik denk ik compleet in shock. Ben benieuwd wanneer ik mag gaan voor een echo.

Vertellen jullie het aan familie etc na 8 weken?

5. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Kan me voorstellen dat nog een keer een tweeling een behoorlijke shock zal zijn :$:D Wel super cute :)
    Hier hoop ik zeker niet op een tweeling! ik vind twee kids al veel een derde erbij de max maar ja wanneer het er twee zijn dan heb je geen keus en zijn ze natuurlijk meer dan welkom. :)

Hier nu alweer last van misselijkheid :( Nog niet zo erg maar wel alweer opkomend zo nu en dan wanneer mijn maag leger wordt. Bij de andere twee echt heel ziek geweest van 5 weken tot 16 weken :( daar zie ik echt als een berg tegen op. Morgen maar gelijk de huisarts even bellen om die pillen tegen de misselijkheid maar gelijk in huis te hebben.

Hier alles goed met iedereen ?

6. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Mooie test mama van sepp!
    Lon, mijn dag gaat tot nu toe best snel gelukkig. Vond vooral de eerste weken na de test laaaaaang duren. Vanmorgen bij een vriendin op de koffie geweest met de kids. Die heeft zelfs ook twee kinderen van ongeveer dezelfde leeftijd, dus dat was erg gezellig. Nu even rustig op de bank zitten. De jongste ligt in bed en de oudste mocht even apple-tv kijken (youtube). Mag morgen al om 10:15 bij de vk zijn, dus dat is mooi vroeg. De kinderen gaan bij oma spelen en vl ga ik ophalen op zijn werk (is om de hoek).
    Ik ben eigenlijk wel blij met de tweelingtwijfels. Zo houd ik me nu meer daarmee bezig dan met de vraag of er wel een gezond vruchtje zit of een kloppend hartje. Is wat afleiding :) Had ook ten tijde van de eisprong aan beide zijden eisteekjes en tweelingen zitten in de familie. Oma heeft er 3 ter wereld gebracht. Helaas alle 6 de bevalling niet overleefd.

7. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Even kort berichtje: kijk!! Hij doet het! Hartje klopt en grootte klopt ook!

8. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Gefeliciteerd bioluun!!!!

9. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Dank je Femkes. Ik ben nog nooit zoooo zenuwachtig voor iets geweest ;)
    Eerst alle gegevens weer doornemen met de assistent, en dan weer wachten... Toen kwam de vk die vroeg of ze mee mocht helpen vandaag (heb een andere als hoofd-vk) omdat ze een nieuw echoapparaat hadden en die moesten ze nog leren kennen. Prima hoor! Al voordat ik uberhaupt iets zag liet ze me al weten dat ze een hartje gespot had. Fijn... Ik houd van duidelijkheid :) En toen zagen we hem zelf ook :) 'zo op het oog 7,5 week zou ik zeggen'. Mooi, ook dat klopt. Toen gingen ze zitten uitproberen hoe het echoapparaat werkte. Of ik het erg vond als ze wat gingen uitproberen. Zo van: jij hebt al vaak genoeg met je benen wijd gelegen, kun je wel tegen he... Haha, ja hoor :) Bleek dat ik echt de eerste was op wij ze een inwendige echo probeerden :D En heb ook nog gevraagd of het er echt maar eentje was :) Haha

Ik kan er weer even tegenaan :)

10. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    ❤Zwanger van een 3e wonder Lijst❤
    Frenzy: 4 en 1,5 jaar, 9 augustus
    Bioluun: 3,5 en 2 jaar, 11 augustus
    Kiera: 3,5 en 1,5 jaar, 16 augustus
    Femkes: 6 en 2 jaar, 18 augustus
    Amaryllis: 5 en 3,5 jaar, 28 augustus
    Koningsgezin: bijna 5 en 3 jaar, voorlopig 3 september

Mommylove85: 3 en 1,5 jaar, ?
    Boommm: 2 en 1 jaar, ?
    Linssiejj: 3 en 3 jaar, ? augustus
    Lellebel2: 6 en 5 jaar, ? augustus
    Mama van Sepp: 7 en 5 jaar, ?
    Lon: tweeling 20 mnd, ?
    Queen1986: 2,5 en 1 jaar, ?

❤Afspraken❤

Lellebel: 31 dec eerste echo
    Frenzy: 7 jan intake vk
    Femkes: 7 jan vroege echo
    Bioluun: 14 jan termijnecho
    Kiera: 18 jan eerste echo
    Kiera: 19 jan intake vk
    Femkes: 19 jan intake vk
    Frenzy: 21 jan termijn echo
    Queen: 22 jan eerste echo
    Queen: 29 jan intake vk

❤Bijna zwanger❤
    Beccy

11. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Wat een mooie echo, Bioluun! Van harte! :)

Ikzelf voel me vandaag wat minder jofel, heb zojuist bloed gespot. Dat zou wel verklaren waarom ik nu nog niet misselijk ben (en de vorige keren wel heel erg), maar ik hoop toch niet dat het een miskraam wordt...

Afwachten maar, blegh :(

12. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Prachtige echo Bioluun! Jij kan voorlopig lkkr gaan genieten!

Welkom nieuwe dames!

Hier is mn jongste weer een beetje aan het opknappen dankzij de antibiotica.

Hier wordt de misselijkheid steeds erger bleghhhhh. Het is echt de hele dag door. Heb pepermuntjes bij de hand die zorgen wel weer dat het afzwakt het komt een gaat de hele tijd op en neer bleghhh.

13. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Amaryllis dat is niet zo fijn! Hopelijk blijf je mooi zwanger. De misselijkheid kreeg ik hier ook later dan bij de zwangerschap van mn jongste. Dat wil helemaal niks zeggen. Iedere zwangerschap is anders. 😉

14. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    @Amaryllis, dat bloedverlies is vreselijk he? Het zegt nog niks momenteel. Helaas afwachten hoe het verder gaat. Die misselijkheid zegt trouwens niets. Bij alle drie de zwangerschappen loopt het bij nu anders. En heb ik trek in andere dingen en zorgen andere dingen voor een reactie. Bij de tweede duurde het het langst voordat ik er last van had, maar was het wel het ergste.

15. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Amaryllis wat spannend! Je weet dat het niets hoeft te betekenen he! Je hoort het vaker. Maar het kan ook een voorbode zijn inderdaad... Geen krampen erbij?

16. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Mooie echo bioluun!! Mijne vind ik heel onduidelijk. Vlos zei echter dat het er goed uit zag. Vind de echo's in ziekenhuis echt veeel mooier. En die van jou ook! Hier hebben ze denk ik een echo uit het jaar 0 haha..

Ik kom vanavond even uitgebreider reageren. Moet nu even het eten afmaken.

17. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Mijn echo van vorige week. Was toen ongeveer 6 weken.

Bijgevoegde bestanden:

18. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk bioluun!!!!! Prachtige echo ook!! Echt zo leuk om te zien. Nog 2 daagjes dan ben ik aan de beurt.

19. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amaryliss he bah!!! Ik hoop echt dat het niks is en dat de kleine muis nog lekker in mama's buikje aan het zwemmen is.

20. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Linssiejj ik vind het nog redelijk duidelijk hoor. En Bioluun is hier weer 1,5 verder dus dan is die kleine iets groter. 😉

Hier kookt manlief op dit moment. Ik wordt al kotsmisselijk als ik boven de pan sta. 😵

Deel Deze Pagina