Even een digi aanmoediging en positieve vibes je kant op! �� Hoop dat het strippen een zetje geeft en je vandaag je kindje kan gaan bewonderen �� Liefs Lucy
Je hebt het al 2 X eerder gedaan dus komt goed! Voor je het weet heb je jullie 3e wondertje in je armen!
Nou inmiddels weer wat rustiger hier helaas. De verloskundige voelde wel dat het wat deed maar ze wilde nog niet strippen. Wat een teleurstelling zeg, voelde echt de traantjes opkomen. Hopelijk gaat het toch nog verder en komen ze wat heftiger opzetten.
O balen lellebel! Dan maar weer in je babybubbel en ontspan! rondjes lopen, trap op en af? (Wacht, dat is een slechte combinatie )
Wat dat aan gaat kunnen beter je vliezen breken. Dan weet je waar je aan toe bent. Die stomme voorweeen ook. Jammer dat je vlos je niet wilde helpen met strippen. Wie weet gaat het toch snel doorzetten.
Ik hoop het ook. Als er vandaag niks gebeurd moet ik morgen op controle komen en zou ze wel willen strippen. Pffff doe het dan gewoon vandaag denk ik dan.
Jeetje dat snap ik ook niet. Doe het dan lkkr vandaag. Alsof je continue op dat gerommel zit te w8en. Het kan net mss het laatste zetje geven. De meeste vk's willen moeder natuur dr gang laten gaan.
Ja dat zei ze ook dat ze de natuur haar gang wilde laten gaan. Ja hallo...ik besta ook nog hoor. En soms mag lieve moeder natuur best geholpen worden.
Ga je dat morgen ook zeggen? Dat je dat vervelend vond? is voor haar ook een leermoment. Hoe is het met de krampen? Mijn vk zei afgelopen woensdag dat ze me met 40 weken wil strippen als dat gaat, maar ja, dan moet ik wel toevallig bij haar op spreekuur zijn, want ik weet dat anderen uit de praktijk daar liever niet aan beginnen.
Bioluun: ik weet niet of ik haar morgen zie. De praktijk heeft 7 verloskundigen dus het is maar net de vraag wie ik morgen tref maar ik denk wel dat ik er iets van zal zeggen al is het maar om m'n teleurstelling kwijt te kunnen. De krampen voel ik nog maar heel lichtjes als ik loop of bezig ben maar verder niks meer. Wel fijn te weten dat ze met 40 weken willen strippen. Volgens mij zijn ze er bij mij echt streng in. Hoe is het nu bij jou? Geen gerommel meer?
Bij mij helaas niks meer. Heb ook het gevoel dat de baby weer omhoog geschoten is: bekkenpijn en benauwd. Jammer weer. Daal maar weer verder in...
Bij mij hebben ze ook aangegeven dat ze wel willen proberen te strippen als ik het niet meer trek. Die gedachte geeft mij al rust. Ik ga er voorlopig vanuit gewoon nog 4 weken rond te lopen, maar de gedachte dat ze niet geheel onwelwillend zijn tegen de natuur een handje helpen is prettig. Balen dat het niet heeft doorgezet, lellebel. Na zo'n nacht is het toch weer lastig om goed op te starten. Die paniek die je voelde herken ik ook hoor. Dat had ik bij de tweede ook (maar dat ging zo snel over naar een weeenstorm dat ik er verder weinig tijd voor had), en ik verwacht straks ook wel weer dat "oh goed, daar gaan we weer"- gevoel te krijgen.
Mijn oudste had vandaag de eerste dag van een driedaagse programmeercursus. Hij had een ontzettende klik met de leraar en is de hele middag nog druk geweest. Samen met oma. We zitten nu met zijn tweeën bij mijn stiefmoeder en zij en mijn oudste zijn echt twee handen op 1 buik. Super leuk om te zien. De hele middag hebben ze nog heerlijk poppetjes gekke dingen laten doen. Ik ben compleet nutteloos, dus heb heerlijk de krant en een boek gelezen. Best relaxt zo.
Volgens mij heeft te vroeg strippen geen zin toch? Tenminste dat zei mijn vk bij m'n jongste dochter. Alleen als je bbm kort is en ontsluiting hebt? Maar dat weet ik niet zeker... Lekker Femkes, even ontspannen maar toch bij je kinderen zijn. Ik vind t ook heerlijk als andere lekker met mijn kinderen aan het spelen zijn en ik genieten van een afstandje.
Lellebel hopelijk kan je vnn8 een beetje slapen. 😉 Succes morgen bij de vk. Bioluun ow minder. Hoop dat je snel weer krachtvrij bent. Femkes heerlijk ff lkkr tijd voor jezelf genomen. Appel je moet volgens mij wel ontsluiting hebben anders kunnen ze het niet doen. 😉 Hier nog steeds gerommel in mn buik. Wel minder dan gisteren. Ook diarree gehad. Normaal heb ik gewone ontlasting. Manlief heeft het bed op klossen gezet dus dat wordt er weer in klimmen en eruit glijden. 😃 Mn bekkenpijn speelt ook weer op. In spreidstand geen last gesloten benen erg gevoelig.
Morning moeders, Vannacht ook weer een hoop gerommel gehad. Ben ook op de meest stomste manieren gaan liggen want dat leek de pijn te verlichten. Op m'n knieën, billen omhoog, voedingskussen onder m'n buik en m'n hoofdkussen ervoor zodat ik erop kon liggen. Ging helemaal nergens over. Maar ook nu weer rustig hier, ik wordt er echt gestoord van!!! Moet op controle vandaag en zal de vkundige alvast m'n excuses aanbieden want ik ben niet de vrolijkste vandaag. Femkes: heerlijk zeg dat je kindjes het naar hun zin hadden en jij lekker kon relaxen. Dat zijn echt mooie geniet momenten. Appel: je moet idd wat ontsluiting hebben anders kan er niet gestript worden.
Jeetje Lellebel heb met je te doen. Dit komt je n8rust niet ten goede. Hopelijk kan de vk toch echt wat voor je betekenen suc6 straks. Hier is het gerommel ook gestopt, Maar speelt vooral in de middag/avond op. Ik ben gelukkig wat gewend al van de jongste. Daar ook flinke voorweeen bij gehad. Maar leuk is het niet.
Lellebel hopelijk kunnen ze je helpen. Hoe laat mag je? Kiera! Je bent aan de goede kant van de 37 weken beland! Fijn! Hier een dag thuis met beide jongens. Pff dat valt me toch tegen hoor! Haal vanalles uit de kast maar de jongste is zo mopperig, niets is goed. Ben er nu al doodmoe van. Na de lunch mag hij even naar bed. Dan mag de oudste tv kijken en kan ik even op de bank. Baal wel dat het me zo tegenvalt... Vandaag was ook precies de dag dat iedereen om me heen werkt of op vakantie is of zo. Als ik nou zelf wat mobieler was, was mijn ideeenpoel een stuk groter!
Ja alweer 37 weken Bioluun! 😃 Herkenbaar hoor Bioluun. Ook ik loop af een toe op mn tandvlees helemaal als de jongste niet luistert. Doe ook niet veel meer want ik heb gewoon de energie er niet voor. In de speeltuin zit in op een bankje en de kids zijn dan aan het spelen. Af een toe voel ik me wel schuldig. De oudste snapt het wel dat mam meer kan. En komt uit zichzelf helpen zo lief!