Zwanger van een 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bioluun, 19 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net terug van de vkundige ik had dus inderdaad 1 van de anderen en die had geen boodschap aan het hele gebeuren. Pffff zat ik daar in tranen alles uit te leggen en hij kon ook het verslag van de vkundige lezen die langs was geweest maar nee hoor.. kreeg alleen te horen, ja dat zie je vaker zo aan het einde he, probeer lekker te slapen en te ontspannen bla bla bla.

Ik was woest!!!!! Ik blijf zeker voor m'n lolletje wakker! Hij had ook wel door dat ik boos werd maar het boeide hem echt niks. Na de controle boeide het mij ook niet meer wat voor geweldige tips hij nog had met z'n stomme "drink anders een lekker kopje thee voor het slapen gaan" en zei heel bot; zullen we anders maar gewoon een afspraak maken voor de volgende keer want ik wil nu graag naar huis. Had echt geen behoefte meer om naar hem te luisteren..

2. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oo en dan zei hij ook nog ach jaa..wat minder slaap kan best dat is niet erg. Als je moet bevallen vind je heus wel ergens de energie om te bevallen. Als de baby straks geboren is moet je het ook met minder slaap doen toch??

Dus ik zei ja maar dat doet geen pijn. Dag meneer!

3. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    O dat is inderdaad misselijkmakend lellebel! Vreselijk op zo'n moment! Heeft die van gisteren niet toevallig dienst vanavond? Dat je dan belt en zegt: weet je nog wat je beloofde gisteren? :) Misschien komt ze wel even langs.

Bah ik trek het slecht vandaag. Voel me echt stom zo. Net vrienden geappt om te vragen of ik langs kon komen met de kids voor koffie. Dat is zo'n gezin waar dat altijd kan. Antwoord liet even op zich wachten dus ik vast de kids klaargemaakt en in de auto daarheen. Krijg ik halverwege een appje, dus ik de auto aan de kant: komt vandaag echt niet goed uit... Heb ik me daar aan de kant van de weg zitten brullen als een klein kind ;) echt heel sneu vond ik mezelf. Bah!
    Oudste kwam nog met ideeën: verven mama? (ehm te weinig geduld ben ik bang) Fietsen dan? (Kan ik nu niet achteraan hobbelen) Apple tv kijken? Is goed schat, doen we dat wel weer...

Sorry voor het gezeur....

4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Het is ook gewoon ontzettend lastig nu, Bioluun. Ik kan me best voorstellen dat je het gehad hebt. Gelukkig is het alweer half 5, misschien toch nog even de kinderen laten hobbelen in een speeltuin? Mijn jongens vinden de gewone speeltuin altijd een stuk spannender als ik er een picnic bij doe (waarbij picknick een fles sap en wat rijstwafels is). Kun jij op een bankje en de kinderen lekker glijden.

5. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Zo even bijgelezen!

Wat spannend lellebel! Hoop voor je dat het doorzet! Grrr wat een reacties van de vk zeg! Je zou ze wat!
    Snap dat je het spannend vind, heb ik nu ook meer, had ik bij die andere 2 ook niet stom is dat.

Bioluun wachten duurt lang, hoop dat jij ook niet lang meer hoeft te wachten!

Hier logees van oma en nicht die m'n kids heerlijk vermaken, zo fijn! Manlief is naar buitenland dus dit is erg welkom!

6. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oo bioluun ik snap je heel goed hoor. En het is echt geen gezeur, je moet ook even je eigen kwijt toch?
    Mocht het vandaag weet zo een avond worden dan boeit het me niet hoelaat het is maar dan bel ik ze weer. Gister was het rond half 1 en vond het zo sneu om te bellen (heel stom)

Aggy: dat is inderdaad wel even lekker zo. Geniet ervan

7. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Lellebel wat een irritante vk! Zo te lezen nog wel een mannelijke. Alsof die weet hoe alles voelt tsss. 1 voordeel heb je. Als hij vandaag op de praktijk zat heeft hij geen dienst vanavond. Hier zitten 5 verschillende vk's. Ik had ook boos geworden, jammer dat het geen effect had.

Bioluun och meid je moet je ei toch ook kwijt. Gooi het hier lkkr uit. Het is gewoon zwaarder aan het worden nu zo tegen het einde. Ik ben ook blij als mijn ouders donderdag weer thuis zijn.

Aggy lkkr die extra hulp en aandacht voor je kids!!!

8. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Dank je dames. Doet me goed jullie steun te lezen. Vl had het door dat het even niet ging en is een uurtje eerder naar huis gekomen. Na het eten heeft hij alles op zich genomen en ben ik een uur in bad gekropen met m'n boek. Nu gaat het weer wat beter. Morgen gaan de kids weer naar de opvang. Ik heb een afspraak met de vk en ga toch wel even duidelijk aangeven dat het lichamelijk goed, maar mentaal even wat minder gaat.

Lellebel hoe gaat het nu?

9. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooo dat is wel heel lief en attent van je vriend bioluun. Heerlijk dat je ongestoord even tot rust kon komen. Morgen komen mijn kids weer thuis na een paar dagen bij hun vader geslapen te hebben. Altijd gezellig met die snotneusjes en hoop dan ook echt dat het gerommel rustig blijft.
    Goed dat je het bij je vk gaat aangeven. Hopelijk hebben ze wat goeie tips voor je en kunnen ze je hierin goed begeleiden naast het standaard zinnetje "laatste loodjes he, probeer zoveel mogelijk te rusten" ik gruwel nu van die zin.

Zoals het er nu uitziet gaat het de goede kant op..wat harde buiken maar niet veel meer dan dat al moet ik zeggen dat ze een beetje pijn doet maar dat kan ook komen door de afgelopen dagen, dat het nu allemaal wat gevoeliger is.

10. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Bioluun fijn dat je partner zoveel op zich heeft genomen en jij een momentje voor jezelf hebt gehad. Alvast succes bij de vk morgen!

Lellebel fijn dat je kids morgen weer thuis zijn. Tenzij het natuurlijk toch door gaat zetten. Moet je daar natuurlijk gelijk het 1 en ander voor regelen. Al hoop ik voor jou wel het laatste!

11. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ligt het trouwens aan mij of hebben jullie dit ook;

Dat omdat het je derde zwangerschap is dat er zo "makkelijk" over alles wordt gedaan. Alsof je dit zomaar wel eventjes doet.
    Bij zowat elke controle hoor ik..dit is ook al je derde zwangerschap he dus dit kan, dat kan, zus kan, zo kan..dat zie je wel vaker bij een vrouw die al eerder zwanger is geweest.
    Alsof je ineens minder belangrijk bent dan iemand die voor de eerste keer een kindje krijgt. Een zwangerschap blijft een zwangerschap of het nou je eerste of je 8ste is lijkt mij.

12. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Hmmm hier geen last van.
    Mn laatste bezoek aan de vk zei de vk (1 x eerder gehad) we gaan nu de bevalling nu goed afsluiten met een goede bevalling ws doelde ze hiermee wel op zonder hulp. 😕
    1e zonder persenweeen met knip als gevolg door uitputting. 2e vond ik dus een super bevalling dat was een inleiding vanwege uitslag ctg. En nu doelde ze dus op zonder hulp. Ach als de baby eerder uit zichzelf komt voor je mij niet klagen. Zij schatte het met de hand niet zo groot. Gelukkig heb ik maandag de vk die ik al veel heb gehad en die zat bij mn jongste er het dichts bij kwa gevoel van schatting.

13. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is wel erg fijn Kiera, hopelijk gaat het inderdaad echt zonder hulp. Ik heb van de 7 verloskundigen 2 gehad die echt heel aardig waren. De rest is ook aardig hoor daar niet van maar bij die twee voelde ik me echt op m'n gemak. Helaas heb ik die tot nu toe maar 1 keer gehad. De laatste was een wat oudere vrouw echt een schat van een mens maar zij zal er niet bij zijn als ik moet bevallen, ik heb namelijk 3 trappen thuis en er is iets met haar been of heup waardoor ze niet heel goed kan lopen. Echt zo jammer. De andere is een jonge vrouw maar heel spontaan en haar hele uitstraling geeft je gelijk het gevoel van wat een leuk mens!

14. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

Vanacht een rustig nachtje gehad en goed kunnen slapen. Helaas werd ik vroeg wakker gebeld door m'n zus met het trieste nieuws dat m'n oom plotseling is overleden aan een hartstilstand. Hij was de 1 na jongste tussen m'n vader en m'n tantes. Echt heel triest, hij heeft ook nog jonge kindjes.2 even oud als de mijne en 1 bonus puber dochter. Helaas kan ik niet naar de begrafenis want hij woont niet hier. (9 uur vliegen).

Het zit ook echt niet mee deze week. M'n vader zou a.s vrijdag op vakantie komen want ook hij woont hier niet maar dat gaat voorlopig niet door door het overlijden van zijn broertje. Het is zo raar en onwerkelijk. We feliciteerden elkaar altijd op onze verjaardag want we zijn op dezelfde dag jarig en nu is hij ineens weg....

15. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    O wat triest lellebel! Gecondoleerd. En dan nog zo'n jong gezin... Sterkte ermee.

16. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Lellebel, Wat een vreselijk nieuws! Zeker in het geval van een redelijk jonge man met een jong gezin! Veel sterkte.

Bioluun, succes vandaag bij de vk. Hopelijk kan ze je een hart onder de riem steken.

17. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Lellebel gecondoleerd heel veel sterkte!!

18. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt dames. Merk echt dat ik ik er even doorheen zit nu fysiek en mentaal. Normaal gesproken ben ik nu allang gedouched en heb ik gegeten enz. Nu heb ik maar net weer m'n ogen open en zal maar wat gaan eten omdat het moet maar de honger of trek is er niet.

Succes vandaag bioluun. Hoelaat moet je gaan?.

19. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gecondoleerd Lellebel, heftig nieuws zo in deze periode.

Bioluun, succes vanmiddag bij de vk. Lekker je hart luchten!

20. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Zo, dat was een fijne afspraak bij de vk. Ze heeft uitgelegd dat de derde zwangerschap vaak hand in hand gaat met meer menstruatiepijn en krampjes. Dus dat klopt. En daarnaast hebben we gepraat over mijn emoties en zo. Ze zei heel mooi: je mag het zwaar hebben; je bent hoogzwanger en hebt twee kleine kinderen en slaapt slecht met lichamelijke klachtjes! Het is alleen zaak om ook weer op te laden.' Dus ik moet in de gaten gaan houden of ik tijdens momenten van rust wel weer mezelf wordt. De negatieve buien mogen niet de overhand gaan nemen. En gezien vandaag lukt dat in ieder geval nog. Ze heeft m'n afspraak verzet (stond eerst bij een invaller) zodat ze me aan het begin van de week zelf kan zien.
    Fijn om serieus genomen te worden. Niet alleen: ach laatste loodjes en hormonen... Heerlijk mens :)

Deel Deze Pagina