Zwanger van een 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bioluun, 19 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Amaryllis, ik hoop dat het ons niet tegen gaat vallen. Lijkt me beter eerst een tweeling te krijgen en dan 1, dan andersom.. Maar het blijft leuk:). Onze tweeling is ook wel erg makkelijk hoor en slaapt al door vanaf dat ze een maand of 2 waren dus dat is echt mazzel..
    Ja, auto ook wel. Er zijn maar weinig auto's waar 3 autostoelen naast elkaar in kunnen las ik, dus hebben ze daar allerlei uitzonderingen voor. Wij hebben een fabia combi station en ik heb nog een ini mini auto haha, maar zolang de kleine in de maxi cosi ligt kunnen er ook 3 kids in mijn ini mini autotje:). Komt vast goed!

Ik was vanaf een week of 5-6 misselijk, maar moet zeggen dat het wel gaat hoor. Heel af en toe.. Met name op vrijdag? heel raar... Voor de rest dus eigenlijk niet echt benoemenswaardig. Bij de tweeling helemaal niet misselijk geweest, dus het hoeft helemaal niet.

Lon wat leuk een 'lotgenootje!' Mijn tweeling is al ietje ouder, bijna 3. Vind het nu wel makkelijk. Ze kunnen al veel zelf en vanaf maart gaan ze naar de peuterspeelzaal. Ik ben nu ook onzekerder dan de vorige keer.. heel erg gek eigenlijk. Mijn partner vind het ook superspannend allemaal nu, terwijl hij de vorige keer heel nuchter was.. Ik had rond een week of 4-5 ook een hele dikke opgezettte buik. Maar die is alweer minder geworden. Ik dacht al als het zo doorgaat dan kan ik het niet eens geheim houden.
    Bij hoeveel weken ben jij van je tweeling bevallen?

Mama van Sepp gefeliciteerd! wat fijn dat het zo snel raak was! Fijn hoor! Jij hebt ook al oudere kids, kunnen ze mooi beetje meehelpen:) Denk dat vooral de dochters het allemaal wel geweldig vinden. Mijn dochtertje is helemaal gek van dr babypoppen, zo lief. Ook als ze een echte baby ziet, is ze helemaal van de wereld:)..

oeh Lon, nog een keer een tweeling:O.. Nee voor mij niet hoor. Wat ook erg opgelucht dat ik er maar eentje zag. Mijn tweelingzwangerschap was echt drama en zou het ook niet leuk vinden het nog eens over te moeten doen. Daarentegen zou ik 4 kinderen te veel vinden. Maar het is wel erg leuk een tweeling. Ik geniet nog elke dag van ze.

Amaryllis, wat naar dat je bloed hebt gezien.. Maar het kan he.. dus no worries totdat het echt erg wordt! Mijn moeder heeft ook de hele zwangerschap bloedverlies gehad!..

Hihi Kiera, ik zal mijn echo van de tweeling eens posten, die was echt veel duidelijker.. Maar ik zie dat de meeste echo's bij de vlos echt een stuk slechter zijn. Hopelijk volgende week een mooiere echo. Mag volgende week woensdag weer:).
    Oh ik kan nog alle luchtjes verdragen muv de frietpan, buhhhhhh

2. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    twinecho vorige keer. 1 baby

Bijgevoegde bestanden:

3. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Das wel een duidelijkere echo idd. Hier bij de vk worden zelf geen echo's gemaakt daarvoor moet ik naar het echo centrum. Ziet er bijna zo mooi uit als in het zh. Voor de 20 weken heb ik namelijk een medische in het zh vanwege een erfelijke afwijking in de fam.

4. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Maar jij alweer volgende week een echo dat is vlot. Wel leuk! Is dat om medische redenen? Hier nog een kleine 3 weken wachten voor de 1e echo.
    Wees blij dat jij nog luchtjes kan verdragen. Ik kan nog tegen weinig luchtjes bleghhh. 😨

5. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Nee maar komt omdat ze vorige week niet goed konden meten omdat het te vroeg was. Had aan de telefoon al gezegd dat ik nog niet zo ver was.. maja ze wilden toch alvast kijken. Daarom volgende week weer om te meten en dan de combitest te plannen.
    Waarschijnlijk moet ik wel naar ziekenhuis vanwege mijn collitis. Maar ja wat moet dat moet. ..

6. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Linssiejj dat is wel een heel verschil inderdaad. Mijn vk had net een nieuw apparaat. Ze was zelf niet zo heel tevreden over de kwaliteit van de foto-afdrukken. Op het scherm was het veel duidelijker iig.
    Ben ik nou gek of zie ik op jouw tweede echofoto maar 1 kindje? Waar zoek ik de tweede? :D

Luchtjes heb ik ook geen last van gelukkig. En ook met de misselijkheid wisselt het enorm. Gisteren ging hartstikke goed, zelfs geen middagdutje nodig gehad. Maar vandaag weer wat meer last, maar gelukkig veel minder dan afgelopen weekend. Net of mijn lichaam doorheeft als vl thuis is: dan mag je even ziekig zijn of zo :)

7. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    #127 Amaryllis, 29 dec 2015
    Laatst bewerkt: 29 dec 2015
    @ Kiera: Balen zeg, dat die misselijkheid steeds erger wordt! Sterkte!

@ Linssiejj: En jij bent dus vooral misselijk op vrijdag :) Da's wel slim bekeken toch? hihi (Ik kan tenminste makkelijker rustig aan doen in het weekend ;) )

@ Bioluun: Ook al zo goed gepland misselijk :) Het zou best kunnen dat je lijf dat aanvoelt hoor. Moeders kunnen immers niet zomaar ziek zijn, je moet wat toch?

Bedankt voor jullie lieve reacties, het bloedverlies is gelukkig opgehouden. Het was even een 'golf' zeg maar, en toen verdween het weer. Ik weet wel dat het niets hoeft te zeggen...Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik het ook gehad, en dat ging gewoon goed. Maar toch, als je zwanger bent wil je gewoon geen bloed zien!
    Ik heb even getwijfeld of ik krampen voelde, maar als dat zo is, dan was het heel licht en duurde het maar eventjes. Nu voel ik in ieder geval niks meer. Ik hoop dus maar gewoon dat het allemaal goed zit! Maar pff...ik ben zo onzeker deze zwangerschap! Zou dat per keer erger worden of zo? Want ik hoor jullie er ook steeds over...?

Vanochtend -vlak voor het bloedverlies begon- heb ik me aangemeld bij de verloskundige. De afspraak voor de intake en de afspraak voor de 1e echo is gemaakt. Op 5 feb, dat duurt gewoon nog meer dan een maand! :$

8. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    #128 Amaryllis, 29 dec 2015
    Laatst bewerkt: 29 dec 2015
    ❤Zwanger van een 3e wonder Lijst❤
    Frenzy: 4 en 1,5 jaar, 9 augustus
    Bioluun: 3,5 en 2 jaar, 11 augustus
    Kiera: 3,5 en 1,5 jaar, 16 augustus
    Femkes: 6 en 2 jaar, 18 augustus
    Amaryllis: 5 en 3,5 jaar, 28 augustus
    Koningsgezin: bijna 5 en 3 jaar, voorlopig 3 september

Mommylove85: 3 en 1,5 jaar, ?
    Boommm: 2 en 1 jaar, ?
    Linssiejj: 3 en 3 jaar, ? augustus
    Lellebel2: 6 en 5 jaar, ? augustus
    Mama van Sepp: 7 en 5 jaar, ?
    Lon: tweeling 20 mnd, ?
    Queen1986: 2,5 en 1 jaar, ?

❤Afspraken❤

Lellebel: 31 dec eerste echo
    Frenzy: 7 jan intake vk
    Femkes: 7 jan vroege echo
    Bioluun: 14 jan termijnecho
    Kiera: 18 jan eerste echo
    Kiera: 19 jan intake vk
    Femkes: 19 jan intake vk
    Frenzy: 21 jan termijn echo
    Queen: 22 jan eerste echo
    Queen: 29 jan intake vk
    Amaryllis: 27 jan intake vk
    Amaryllis: 5 feb eerste echo

❤Bijna zwanger❤
    Beccy

9. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amaryliss: gelukkig is het bloeden gestopt en was het maar een golfje.

Ooo wat ben ik moe vandaag zeg..gwt was dan ook een druk dagje maar man o man mn rug doet zo een zeer...heb ik wel vaker last van dus dat heeft niks te maken met deze zwangerschap. Mn bekken begin ik wel zo af en toe te voelen daar heb ik bij de vorige geen last van gehad of nou ja bij de tweede ietsjes maar toen was ik het grootste deel van de zwangerschap thuis dus kon ik voldoende rusten.

Nou op het werk wordt mn ego dagelijks gestreken maar niet huis..Elke keer aan het einde van mijn dienst komt de..aaww je bent moe he. Het is aan je te zien..je bent wat bleekjes 😤 en je ziet er echt moe uit
    Niemand weet nog dat ik zwanger ben hahahaha

10. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ja gek hè haha.. Misschien omdat het dan eind van de week is.

Ja klopt is een van de 2. Haha de andere staat op een andere echofoto.

Wij gaan straks zwemmen met de Kids. Ben nu heerlijk vrij tot maandag.

11. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Amaryllis jij ook al zo lang wachten. Hier moet je rond de 10 wkn zijn. Ben blij dat het bloeden gestopt is. Ik heb bij de 1e met 8 weken en bloeding gehad. Vk zei dat het een late innestellings bloeding. Was toen donkerbruin van kleur ook een hele golf.

Lellebel nou ben benieuwd hoelang je het nog voor je kunt houden op je werk!

Linssiejj heel veel plezier met je kids in het zwembad vandaag!

Hier eindelijk weer de deur uit vandaag. Mm jongste is alweer een beetje opgeknapt. Temp was gisteren avond wel ineens weer 39.5. Maar ze ziet weer een stuk beter uit. Ze heeft al 5 dagen koorts gehad. Ben er wel een beetje klaar mee. Hopelijk is de abkuur nu echt goed aan het aanslaan.

12. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Het meiden, ff snel een zwaai!

Amaryliss: wat eng van het bloed, hopelijk Zit het gewoon goed. Een maand gaat ook super snel voorbij!

Welkom nieuwe mama's! En gefeliciteerd !

Hier een dagje naar de dierentuin :)

13. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Goedemorgen allemaal :)
    Wat een mooie echo's voorbij zien komen :)
    Ik heb de VK n=nog niet eens gebeld kan toch pas met 9 weken terecht (dat was in ieder geval in het verleden zo)
    @Amarylis Bloed zou ik ook echt ongerust van worden. Ook al hoor je inderdaad dat het wel vaker voor komt. Ik zou de VK wel bellen als het toch doorzet maar voor nu inderdaad maar niet te veel zorgen maken.

Hier gisterenavond een feestje gehad hier thuis. Dat was al gepland maar oh oh wat voor moeite je dan wel niet moet doen om het verborgen te houden. Zo van " ik drink vandaag niet ben er wel even klaar mee na al die feestdagen ;):D
    gelukkig stelde niemand gekke vragen ;)

Aanstaande maandag weer naar mijn werk. Ben wel benieuwd hoe het gaat, bij de vorige twee zag je het heel snel en ik hoop het nu toch eigenlijk wel verborgen te kunnen houden tot 12 weken. Ze zullen niet staan te springen op mijn werk denk ik wanneer ik ze het nieuws vertel ;) maar goed dat is hun probleem :D

@misselijkheid ohhhh daar zie ik zo tegenop .. bij de andere twee echt heel ziek geweest tot 16 weken en inderdaad die geurtjes pffffff hoop dat het deze keer iets minder zal zijn maar helaas heb je dat niet in de hand.

Tot later :)

14. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Hadden jullie trouwens een heel sterk gevoel van het geslacht bij de eerste twee? Ik wel, gelijk op de dag van de positieve test en bij beide had ik het goed. Nu weer een heel sterk gevoel, ben benieuwd of ik het nu weer bij het juiste eind heb :D

15. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik denk elke keer dat ik een meisje krijg, maar heb 2 zoons. Ik vertrouw dus juist niet op mezelf. We zijn het wel al eens over de meisjesnaam en nog een jongensnaam wordt wel een uitdaging. Tegelijkertijd wil ik ietsje liever een jongetje. Geen sterke voorkeur, maar het lijkt mij beter werken in onze dynamiek als gezin.

16. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de eerste had ik heel sterk het gevoel dat het een meisje werd maar het werd een jongen hahaha bij de tweede geen gevoel en kon het niet geloven dat ze echt een meisje was en bij deze sterk het gevoel dat het een jongetje is. Ben benieuwd hahaha

17. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Hè ervaren mama's even een ander vraagje. Onze oudste (3,5) zit in de 'ik heb buikpijn' fase, elke keer als hij iets niet mag of juist iets moet doen wat hij niet wil. Wat doen/deden jullie daarmee? Negeren of in meegaan of zeggen dat het niet waar is?

18. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Hihi Bioluun herkenbaar. Hier ook vaak. Ik ben ziek of ik ben misselijk of ik heb buikpijn. En dan zeg ik wil je een snoepje of als ze zeggen ik ben ziek zullen we naar de speeltuin etc en als ze dan ja zeggen dan zeg ik zie je wel geen buikpijn haha gemeen hè...

Vandaag wezen zwemmen. Vanmiddag ineens buikpijn en misselijk. Nu nog buikpijn. Hoop niet dat ik griep krijg bah.

Fijne avond.

19. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha het buikpijn ziek zwak en misselijk verhaal ken ik. In het begin nam ik het serieus maar na een tijdje kreeg ik Door dat ze me in de maling Namen. Dus zodra ze daarmee aankwamen zei ik ok..ga dan rustig op de bank liggen. Ze mochten verder niks doen geen tv geen koekje helemaal niks. Nou ze waren er gauw klaar mee

20. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!! Vandaag een hele mooie echo gehad. Zit op 8wk 4 dgn😮 dacht veel korter eerlijk gezegd maar goed was voor mij ook lastig inschatten want ik heb een hele onregelmatige cyclus. De foto post ik morgen wel.

Voor iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling

Deel Deze Pagina