Zwanger van een 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bioluun, 19 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Wat een leuk idee om het zo te vertellen :)

Ik neig zelf helemaal niet naar thuis bevallen en zeker niet als ik jouw verhalen zo lees :D
    Ik voel me veel prettiger in het ziekenhuis maar kan me voorstellen dat het voor andere mensen niety zo is.

Ben benieuwd of het deze keer lukt voor je. Ik duim in ieder geval voor je :)

2. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik was al begonnen met primperan, maar had het gevoel dat ik alleen maar misselijker werd. Dus nu gewoon goed opletten dat ik snel wat eet zodra ik een beetje misselijk wordt. Voor de misselijkheid uit eten dus. Daarmee is het nu wel vol te houden. Al boer ik me suf. Heel charmant!
    Als het toch weer erger wordt vraag ik weer emesafene. Dat werkte steeds minder, maar wel een stuk beter dan de primperan. Wat me weerhoudt is dat de jongste nog 1 a 2 keer per dag bij me drinkt en daar zou ik dan echt mee moeten stoppen. Dat is geen ramp, maar ik zou het leuker vinden om wat vriendelijker te stoppen.

3. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    @ Femkes: Oh, ik had begrepen dat Primperan een zwaarder medicijn is dan Emesafene? Op dit moment zit ik alweer volledig aan de Emesafene, maar ik overwoog net om te gaan vragen om Primperan...maar dat zou dan dus niet zoveel zin hebben? Weet jij hoe dat zit?
    Wel jammer dat je zou moeten stoppen met de bv, maar het is ook heel veel waard dat je gewoon voor je kinderen kunt zorgen. En als je té misselijk bent dan wordt dat natuurlijk lastig. Dus in dat geval zou stoppen met borstvoeding ook een daad van moederliefde zijn ;)

@ Bioluun: Wat een leuk idee! En zó gek, dat je iets maakt met de bekende muisjes, en dat het dan toch nog zo lang kan duren voor mensen wat door hebben! Wel leuk dat ze uiteindelijk zo enthousiast reageerden :)

@ Mama van Sepp: Zo te horen zit de angst er bij jou ook goed in :( Ik hoop voor je dat het deze keer mee gaat vallen en dat het geen 16 weken duurt. Sterkte!!

4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    @Amaryllis, in het algemeen wordt primperan inderdaad als zwaarder middel gezien, maar bij mij werkt het gewoon niet. Ik weet ook niet waarom. Een collega reageerde inderdaad helemaal niet op emesafene, maar wel goed op primperan. Dat is op zich logischer.
    Voorlopig zing ik het wel uit op regelmatig eten en een dropje op zijn tijd. De ochtend begint wel lastig. Ik overweeg om mijn man 's ochtends eerst naar beneden te sturen om wat ijskoud sap voor me te halen. Dat helpt al een hoop.

5. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ladies, hier vanochtend bloed verlies en menstruatie krampen. Nooit eerder gehad bij mijn andere zwangerschappen en heb er geen goed gevoel bij.
    VK gebeld maar ja het is even afwachten.
    Ik houd jullie op de hoogte

6. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Nog steeds veel bloedverlies.
    VK gebeld en die heeft gezegd het twee dagen af te wachten maar gaat uit van een miskraam :(
    Geen idee wat ik nu moet doen.. heel onwerkelijk allemaal

7. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Oh nee, dat is niet leuk zeg!! :(
    Ik hoop echt voor je dat de bloeding door iets anders komt, maar zo niet, sterkte!!
    Begon het zomaar ineens?

8. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Och nee mama van sepp. Klinkt niet zo goed. 😕
    Hopelijk komt t ergens anders door. Welke kleur heeft je bloedverlies? Helder rood is meestal slecht nieuws. Is het bruin of roze dan is er nog veel hoop. Hoop voor je dat het gewoon goed blijft gaan! Knuf!

9. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    @mama van Sepp, He wat rot, ik hoop dat het meevalt.

10. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Lellebel gefeliciteerd met je mooie echo!! Geweldig!

Ik wil wel graag weten wat het wordt, handig om spullen te kopen! Heb geen voorkeur eigenlijk. Vind allebei leuk :)!

Sterkte voor de meiden met de misselijkheid. Hier gaat het wel als ik blijf eten :)! Voor de rest gaat het goed.

Wij hebben het alleen mijn ouders en broertje verteld, de rest komt wel.

Mama van Sepp nee he hoop voor je dat het niks betekend... Soms kun je bloedverlies hebben , maar icm krampen is het eng! Sterkte meid.

Hier wel goed nieuws. Vanmorgen 2de echo gehad. Nu 8 weken en 4 dagen ongeveer. Allles zag er prachtig uit. Over 2 weken nog 1x verloskundige en dan ga ik over naar het ziekenhuis ivm collitis. Ik wilde sowieso al in ziekenhuis bevallen, thuis wil ik echt niet.

11. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Beebje

Bijgevoegde bestanden:

12. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Linssiejj mooie echo weer!
    Hier wil ik ook graag weer in zh bevallen. Ben het wel gewend na vorige 2. 😉

Mama van sepp hoe is het nu?

Hier vlagen van misselijkheid. Wordt er af en toe niet goed van. Morgen weer werken na 2 weken vakantie te hebben gehad. Hopelijk kan ik het verdoezelen. Hebben jullie al last van banden pijn? Ik stond vandaag te snel op van de bank nou weet weer precies hoe het voelde pff. Ach het is voor het goede doel!
    Hier nog 1,5 week w8en dan mag ik eindelijk voor de 1e echo! 😆

13. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Nog geen verandering. nog steeds bloedverlief en menstruatie gevoel
    geen stolsels gezien verder ..
    VK zei dat echo geen zin heeft maar ik ga morgen toch weer bellen dat ik wel erg graag wil weten of het nu weg is of niet :(
    ik weet ook helemaal niet hoe lang dit moet/kan duren ..
    pffff

14. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Amaryllis ; Ik heb nu geen medische indicatie meer, meconiumhoudend vruchtwater is geen medische indicatie. Omdat ik na de bevallig met de fluxus een goede bevalling heb gehad ben ik niet meer medisch. Wat vervelend zeg dat je zo een last hebt van de misselijkheid, geen pretje :S.
    Ik heb de fotos nog niet op FB gezet, wil wel wachten todat ik echt 12 wk ben.

@ Bioluun; wat heb je het leuk verteld! Wat voor school geef je les?

@ Mama van sep; gatver meis wat naar zeg :( Knuffel!

@ Linssiejj; gefeliciteerd met je goede echo. Wat is collitis?

Hier vanmorg naar de VK geweest, voor de intake, over twee weken zou ik de termijn echo krijgen. Maar ze hebben snel nog even met de echo gekeken, nu 9.4 ongeveer. Beentjes en armen bewogen al...

15. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ook ik heb vanochtend een prachtige echo gehad. Lukte zelfs uitwendig (wat toch wel iets prettiger is). Ik ben wel een week terug gezet. Daardoor ook pas later de termijnecho. Ivm werk en oppas daarom maar besloten de afspraak van 19-1 niet door te laten gaan. Daar was mijn moeder wel blij mee, die moest best wat regelen om te kunnen oppassen, paar weken later is voor haar veel handiger.
    Wel jammer weer zo lang te moeten wachten, maar het zag er zo mooi uit, ik heb er wel vertrouwen in.

Mijn beste vriendin had gisteren een superecho. Zij is eind juli uitgerekend. Tweede keer samen zwanger, super gaaf vind ik dat wel!

16. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    O wat vervelend Mamma van Sepp! Hoe gaat het nu?

Frenzy en Femke, fijn dat jullie mooie echo's gehad hebben! Frenzy wat leuk dat ie al bewoog! Ik mag volgende week weer even kijken :) Termijnecho. En daarna op dinsdag als proefpersoon bij de fontys en 1,5 week later bij de combinatietest :) Echo's genoeg dus! Zal daarna wel weer even afkicken worden zeg! Tussen week 12 en 20 helemaal geen echo toch?

Ik geef les op een zelfstandig gymnasium (klinkt meer elitair dan het is hoor...). Ik geef biologie :) Mag dadelijk met mijn dikke buik weer seksuele voorlichting gaan geven dus :D:D

Ben net nog even op en neer gemoeten naar de vk. Mijn buurvrouw hoorde dat ik zwanger was en ze belde maar even op: ehm... ik heb gordelroos... :$ Haar dochter is een week verder zwanger dan ik en daarom wist ze dat het handig was dat even te melden. We hebben best wel wat contact, dus toch maar even gebeld en de vk wilde graag even bloedprikken. Oja, en wel nu, want over een uur komt de bode. Ehm, leuk idee, maar ik heb wel een kleine op bed liggen en geen oppas op donderdagen! En mijn buurvrouw kan ik nou ook niet inschakelen! Gelukkig was een afspraak van mijn vader toevallig niet doorgegaan en kon hij even komen zitten. Alles voor het kindje :)

17. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    ❤Zwanger van een 3e wonder Lijst❤
    Frenzy: 4 en 1,5 jaar, 9 augustus
    Bioluun: 3,5 en 2 jaar, 11 augustus
    Kiera: 3,5 en 1,5 jaar, 16 augustus
    Femkes: 6 en 2 jaar, 18 augustus
    Amaryllis: 5 en 3,5 jaar, 28 augustus
    Koningsgezin: bijna 5 en 3 jaar, voorlopig 3 september

Mommylove85: 3 en 1,5 jaar, ?
    Boommm: 2 en 1 jaar, ?
    Linssiejj: 3 en 3 jaar, ? augustus
    Lellebel2: 6 en 5 jaar, ? augustus
    Mama van Sepp: 7 en 5 jaar, ?
    Lon: tweeling 20 mnd, ?
    Queen1986: 2,5 en 1 jaar, ?

❤Afspraken❤

Bioluun: 14 jan termijnecho
    Kiera: 18 jan eerste echo
    Kiera: 19 jan intake vk
    Femkes: 19 jan intake vk
    Frenzy: 21 jan termijn echo
    Queen: 22 jan eerste echo
    Bioluun: 28 jan combitest echo
    Queen: 29 jan intake vk
    Amaryllis: 27 jan intake vk
    Amaryllis: 5 feb eerste echo

❤Bijna zwanger❤
    Beccy

18. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    ❤Zwanger van een 3e wonder Lijst❤
    Frenzy: 4 en 1,5 jaar, 9 augustus
    Bioluun: 3,5 en 2 jaar, 11 augustus
    Kiera: 3,5 en 1,5 jaar, 16 augustus
    Femkes: 6 en 2 jaar, 23 augustus
    Amaryllis: 5 en 3,5 jaar, 28 augustus
    Koningsgezin: bijna 5 en 3 jaar, voorlopig 3 september

Mommylove85: 3 en 1,5 jaar, ?
    Boommm: 2 en 1 jaar, ?
    Linssiejj: 3 en 3 jaar, ? augustus
    Lellebel2: 6 en 5 jaar, ? augustus
    Mama van Sepp: 7 en 5 jaar, ?
    Lon: tweeling 20 mnd, ?
    Queen1986: 2,5 en 1 jaar, ?

❤Afspraken❤

Bioluun: 14 jan termijnecho
    Kiera: 18 jan eerste echo
    Kiera: 19 jan intake vk
    Frenzy: 21 jan termijn echo
    Queen: 22 jan eerste echo
    Bioluun: 28 jan combitest echo
    Queen: 29 jan intake vk
    Amaryllis: 27 jan intake vk
    Femkes: 2 feb intake vk
    Amaryllis: 5 feb eerste echo

❤Bijna zwanger❤
    Beccy

19. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    We hebben het vanavond de kinderen verteld. De jongste al bij de vk, hij gaf daarna netjes antwoord op de vraag, wat zit er in mama's buik? Op die manier de oudste vanmiddag verteld. Het duurde even voordat het echt doordrong. Maar toen ging zijn gezicht stralen en ging hij letterlijk stuiteren van blijdschap. Hij mocht daarna de opa's en oma's bellen om het nieuws te vertellen. Mijn moeder wist het al, maar gaf eerder vandaag aan graag ook zo'n enthousiast telefoontje te willen ontvangen, dus die is eerst gebeld. Daarna mijn vader en stiefmoeder. Mijn vader was uitermate verbaasd (maar goed het was voor ons ook onverwacht). Mijn schoonvader erg blij, hij heeft straks meer kleinkinderen dan zijn zus ;)

Mijn arme zusje viel bijna van der stoel. Haar reactie: Serieus?!?! Ze had het echt niet zien aankomen. Ze wil zelf ook absoluut geen kinderen, dus kan zich niet zo goed voorstellen dat we er drie krijgen.
    Mijn schoonzussen waren erg enthousiast en zeker ons nichtje (even oud als mijn oudste en beste vriendjes) was super blij. Al met al hebben wij een super leuke avond gehad.

20. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Rustig hier :)

Femkes wat leuk dat je familie zo leuk reageerde! Is toch altijd fijn.

Hier gaat het steeds beter heb ik het idee. Ik weet niet of het komt doordat ik nu elk uur iets eet, of doordat. Ik er gewoon doorheen ben, maar ben nauwelijks meer misselijk. Nog wel moe, maar niet meer zo uitgeput. Gaat zelfs zo goed dat ik me afvraag of dat geen slecht teken kan zijn ;) Haha muts vol onzekerheden. Donderdag zien we de kleine weer gelukkig.

Deel Deze Pagina