Vandaag werd ik gebeld door het zk. Van de 3 bruikbaar eicellen is er maar 1 bevrucht. Tp staat voor mij ingepland op dag 5. Ik zie het eigenlijk helemaal niet meer zitten. De poging is zo goed als mislukt. Mijn kans om zwanger te worden is wel heel erg klein
Op zich is er 33% bevrucht en dat is een goede opbrengst. Natuurlijk is 1 emmy wel weinig, maar er waren natuurlijk maar 3 eitjes Ik zou de hoop niet opgeven hoor! Ik zal voor je duimen!
Dank je wel voor het duimen. Ik had er 6. Slechts drie is bruikbaar. Het is maar afwachten of het goed ontwikkelt tot aan dag 5 van tp. Dit is mijn slechtste poging tot nu toe. Bij mijn vorige poging had ik 9 bevruchtingen, twee terugplaatsing en 2 cryo's op dag 5. Ben jij ook bezig met een behandeling?
Ik had een zware punctie gehad. Het is een teleurstelling als je van de 6 maar uiteindelijk 1 bevrucht krijgt. Ik durf eigenlijk niet meer te hopen op succes.
Ik snap je gevoel heel goed maar het is nog niet voorbij. Ik ga duimen dat deze een hele mooie woedt op dag 5
Ik heb in april ook een zware punctie gehad (en afgelopen maandag weer) in april 24 eicellen en 17 bruikbaar en maar 5 bevrucht ik was ook teleurgesteld. Maar blijf hoop houden alles kan nog
Afwachten dan maar. Als ik ondertussen gebeld word dan is de kans voorbij. Sorry .. ik denk nu heel negatief.
Hadden ze 6 follikels aangeprikt of waren er al 6 eitjes gevonden na de punctie?? Nee ik ben klaar met mijn gezin nu, maar heb al meerdere iui en ivf pogingen gehad
Bofkont! Ik ben jaloers op je! 6 eitjes gevonden na de punctie. Ik had 9 follikkels en een paar kleintjes. De follikels waren al goed van grootte maar ik mocht geen punctie doen omdat mijn oestriodal waarde ging stijgen. Ik moest wachten totdat de waarde is gezakt. In totaal moet ik 5 dagen wachten om decapeptyl (ja ipv pregnyl) te kunnen inspuiten. Misschien was de stimulatie dit keer niet goed geweest waardoor het zo slecht is met de bevruchting. 5 dgn wachten is wel lang.
Wat apart dat je moest wachten waarom? Als je decapeptyl spuit en geen verse tp doet kan er bijna niks gebeuren namelijk die kans is bijna 0%. Ik had bij de laatste echo stuk of 25 follikels. Nooit heeft iemand bloedgeprikt om een of andere waarde te bepalen. Ik heb ook decapeptyl gespoten voor de punctie en 2 dagen later gewoon mijn punctie gehad uiteindelijk 19 eicellen - 16 rijp en 9 bevrucht.
Ze waren bang dat ik hyperstimulatie krijg! Ik was heel erg ongerust en zei dat het toch niet kan, omdat ik maar 9 follikels had. In totaal vijf dagen lang elke dag bloed moeten prikken. Op dag 5 zakte de waarde en toen mocht ik decapeptyl inspuiten. Het kan toch niet goed zijn voor de follikels en eicellen om zo lang te wachten met de punctie, dacht ik toen.
Ik weet precies hoe je je voelt, had bij mijn vorige poging precies hetzelfde resultaat. 3 eicellen en maar 1 bevruchting. Ik was de hele week op van de zenuwen, bang dat ze zouden bellen dat de laatste ook gestopt was met groeien. Uiteindelijk had ik gewoon een mooie blasto die is teruggeplaatst. Gezien jouw resultaten uit de vorige poging, denk ik dat je een goeie kans maakt dat deze ook gewoon dag 5 haalt. Succes met de komende wachtdagen. hou de moed erin er is nog hoop voor een goeie afloop
Wat apart inderdaad. Je kan overstimulatie krijgen van pregnyl of na een tp als je zwanger bent omdat overstimulatie wordt veroorzaakt Door hcg. Mijn oestradiol waarde was waarschijnlijk ook torenhoog zei de arts en als ik pregnyl gespoten zou hebben dan had ik vast en zeker overstimulatie gekregen maar met decapeptyl kan dat eigenlijk niet die kans is bijna 0%. Ik heb gewoon 9 dagen 125 ie puregon gespoten en afgelopen zaterdag 2 prikken decapeptyl en maandag mijn punctie gehad en niks aan de hand verder. Moet wel veel drinken maar alles zag er verder rustig uit en geen vocht. Ik snap de keuze niet om te wachten als je toch al decapeptyl zou krijgen voor de punctie kan er eigenlijk heel weinig gebeuren. Ik krijg daarom ook wel geen verse tp nu maar start nu bij de bloeding die komt met progynova en krijg dan een cryo terug die ze laten doorontwikkelen tot dag 5. Wij zitten in Dusseldorf
Ok. Dan hadden ze bij mij gewoon meteen na de laatste echo ( toen de follikels goed waren van grootte) decapeptyl moeten laten inspuiten en de punctie 2 dagen later doen. Ik voel mij nu een proefkonijn . Misschien willen ze testen hoe mijn lichaam reageert. Ze zeiden nog dat afhankelijk van de bloedtest gaan ze beslissen of ik pregnyl of decapeptyl moet inspuiten. Op welke dag na de punctie vriezen ze je eicellen dan in?
Zie mijn banner ... Natuurlijk is het een teleurstelling en hoop je op meer, maar deze kan zeker degene zijn die blijft plakken. 10 Embryoos klinkt mooier, maar je leest ook dat er een tp is en vervolgens geen cryo. Ik duim voor je!
Dan al? Is dat beter dan een verse terugplaatsing? Een verse terugplaatsing op dag 3 na de punctie vind ik zo akelig. Alles is nog zo gevoelig van onder hè.