zwanger van een coke verslaafde

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door dunga, 3 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spirit70

    spirit70 Fanatiek lid

    3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    jeetje wat vreselijk voor je! Wil je heel veel sterkte wensen voor morgen!
     
  2. loopy

    loopy Fanatiek lid

    23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    lieve dunga, ik stond er in mijn zwangerschap ook alleen voor en mijn zoontje was het leven ook niet gegund :( ik heb mijn zwangerschap met 23 weken moeten afbreken.

    als je je hart wil luchten of als ik iets voor je kan doen, kom gerust op mijn msn. ik wil je heeeeeeeeeeel veel sterkte wensen.
     
  3. dunga

    dunga Lid

    20 feb 2008
    48
    0
    0
    medewerker thuiszorg
    Rozenburg
    Thanx allemaal voor jullie steun!
    De echte klap zal na morgen wel komen.
    Morgen zijn mijn vriend en een goede vriendin erbij. Mijn vriend heeft mij deze paar dagen goed bijgestaan, en dat vind ik ook heel knap van hem.....ik ga maar vroeg proberen te slapen, want dat heb ik de afgelopen paar dagen toch al amper gedaan.
     
  4. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    Lieve Dunga,

    Ik heb dit topic voor je geopend
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 86#2385886

    Zodat je weet dat je hier ook je ei kwijt kan en dat de vlindermama's die weten wat jij voelt je door deze moeilijke tijd heen kunnen slepen.

    Heel veel succes morgen en neem je tijd, maak foto's en videos. Zodat je toch herinneringen hebt
     
  5. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Jeetje Meis,

    Wat een verhaal en wat een zorgen en verdriet. Ik wens je voor morgen heel veel sterkt, (weet niet hoe ik het anders moet verwoorden). Het zal zwaar zijn, maar je bent sterk.

    Liefs,
    Elvira
     
  6. ThunderAngel

    ThunderAngel Fanatiek lid

    26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Kwam even kijken hoe het ging en....
    jeetje meis, zit met tranen in mijn ogen :cry:

    Na alles wat je mee hebt moeten maken, heeft het toch niet zo mogen zijn. Ik wens je heel, heel veel sterkte, en alle kracht van de wereld om dit verschrikkelijke verlies te verwerken :(
     
  7. Iggylover

    Iggylover Fanatiek lid

    25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    pfff weet niet wat ik moet zeggen wil alleen even zeggen dat ik aan je denk, bah wat kan een mensen leven dan nog hebben?
     
  8. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    Lieve Dunga,

    Ik vroeg me af hoe het met jou zal zijn op dit moment.

    veel liefs
     
  9. dunga

    dunga Lid

    20 feb 2008
    48
    0
    0
    medewerker thuiszorg
    Rozenburg
    Thanx voor iedereen die aan me dacht.
    Donderdag om 22:10 is mijn zoon Jaïro geboren, hij had tien vingertjes en tien teentjes en zag er helmaal perfect uit.....alleen was zijn zieltje helaas niet meer onder ons.
    Het was een zware dag en ondanks al het leed dat mijn vriend de afgelopen tijd heeft veroorxaakt was hij een grote steun voor mij en is hij er heel deze zware dag voor mijn geweesd.
    Ik heb veel pijn en gehad en het duurde een hele poos voordat ik onsluiting had......maar toen hij er eenmaal was was ik alles om mij heen vergeten en had ik alleen maar oog voor dat kleine hulpeloze mensje dat voor mij lag. Ik heb hem dan ook tot de volgende dag in de middag vast gehouden, aangeraakt en bekeken, en heel veel kusjes gegeven, en het was heel zwaar om hem te laten gaan........en nu zit ik thuis en weet ik niet mee wat ik moet doen.......
     
  10. renske

    renske Actief lid

    19 mei 2006
    311
    0
    0
    Ik wil je bij deze condoleren met het verlies van jullie kleine spruit...

    Ik heb het topic even doorgelezen en ik leef erg met je mee, wat een ontzettende rot situatie zit jij..

    Ik kan natuurlijk niet voor jou beslissen maar ik zou er toch wel overna gaan denken om zelf verder te gaan.
    Een jongen die zzzoo met zichzelf in de knoei zit en zoveel beloftes maakt en niet na komt beloofd voor jou niet veel goeds...

    Sterkte de komende tijd, hou je taai
     
  11. Sylvia79

    Sylvia79 Fanatiek lid

    12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    nogheel veel sterkte dunga
     
  12. Maris22

    Maris22 VIP lid

    7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Heel veel sterkte...
     
  13. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    Heel veel sterkte de komende tijd
     
  14. Puck70

    Puck70 Bekend lid

    6 jan 2008
    759
    0
    0
    Heb je mensen in je buurt die je kunnen bijstaan?
    Heel veel sterkte!
     
  15. Shady09

    Shady09 Fanatiek lid

    14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ik wil je allereerst condoleren en je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd en de tijd die nog komen gaat.

    Ik ben zelf het kind van een drugsverslaafde vader en ik kan je vertellen dat dit heel erg moeilijk is. Ik heb er op mn 15e voor gekozen om geen contact meer met hem te hebben maar nog zie ik hem heel vaak en steeds wilt ie me aanspreken. Om mezelf te beschermen negeer ik hem omdat ik weet dat ie me toch alleen maar verdriet doet.

    Hoe is je relatie nu met je vriend?

    Liefs en een knuffel
     
  16. dunga

    dunga Lid

    20 feb 2008
    48
    0
    0
    medewerker thuiszorg
    Rozenburg
    Nogmaals bedankt voor julliesteun allemaal!
    Helaas zit ik nu weer helemaal alleen op de bank, wat mis ik mijn kleine vantje toch erg, en wat is het allemaal snel gegaan vanaf die dag dat ik hoorde dat mijn kleine ventje het niet zou redden.
    Te snel naar mijn mening, eigenlijk had ik mijn kindje graag willen laten cremeren of begraven, maar er was geen tijd om daar over te denken, het enige wat ik dacht was hoe kon dit nou gebeuren.........en nu is hij er niet meer en kan ik dit nooit meer terug draaien. Ik dacht dat ik gelijk moest betalen voor een crematie of begravenis, maar dat is niet zo, wist ik dat maar.......

    Gelukkig heb ik wel mensen die mij bijstaan, twee hele goede vriendinnen...als is mijn wereldje wel kleiner geworden door de problemen met mijn vriend

    Weet iemand trouwens hoe ik ervoor kan zorgen dat de navelstreng goed bewaard blijft, moet ik hem in het urine potje laten of laten drogen......het is het enige wat echt van Jaïro is wat ik nog heb.

    Liefs Nadya
     
  17. Sylvia79

    Sylvia79 Fanatiek lid

    12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    i.v.m. de navelstreng ik heb hem laten drogen en in een luchtdicht potje gestopt en is nu bijna 5 jaar bewaard gebleven
     
  18. renske

    renske Actief lid

    19 mei 2006
    311
    0
    0
    @ Dunga

    www.jairofahmel.vlindersite.nl wat een mooie site heb je gemaakt.
    Ik hoop dat je zowel hier als op je site een beetje steun kan vinden in deze moeilijke tijd.
     
  19. jenm

    jenm Actief lid

    23 jul 2007
    140
    0
    0
    Apeldoorn
    hoi dunga,

    Je hebt een mooie site gemaakt van je zoon jairo.

    Ook ik wens je heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel sterkte met dit grote verdriet.
     
  20. dunga

    dunga Lid

    20 feb 2008
    48
    0
    0
    medewerker thuiszorg
    Rozenburg
    ik kon het niet laten, en heb naar het ziekenhuis gebeld om te vragen of mijn kindje al was gecremeerd. Dat was niet zo, ik kon het kindje nog zelf laten cremeren als ik dat wou. En ik heb gezecht dat ik dat graag wil, dan kan ik de as in een hangertje aan een ketting doen en hem altijd bij mij dragen.....
    mijn vriend weet nog het nog niet, en zal er ook niet achter staan, hij is degene die geen begravenis wilde, dat zou te veel verdriet geven en te duur zijn zei hij, en daar ztemde ik toen mee in. Ik moest die beslissing ook zo snel nemen, in een week.
    Nou ben ik gaan kijken wat het kost, en ow jee wat is dat duur, zeker 1900 euro! ik ben niet verzekerd en heb al helemaal geen geld, we hebben juist super geld problemen........wat moet ik nou?
     

Deel Deze Pagina