Van harte gefeliciteerd! Wat een wonder 3 kindjes in je buik. Kan me voorstellen dat het schrikken is maar gun jullie het allerbeste en hoop dat je er over een aantal jaar mooi op terug kunt kijken
Ohhh wat leuk! ik kreeg dit nieuws ook vandaag hihi. Al moet ik naar het ziekenhuis omdat ze het derde zakje niet heel goed kon bekijken. Dus minimaal 2 kloppende hartjes en waarschijnlijk ook een derde hihi. Ik vind het zo spannend! Kijk erna uit om jouw ervaringen gezellig mee te lezen, hopen dat we beide een mooie zwangerschap mogen beleven met gezonde kindjes
Fantasia, wat spannend - gefeliciteerd! Als het er inderdaad drie zijn, ben je natuurlijk ook van harte welkom op de drie/vierlingengroep op Facebook!!
Fantasia van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Erg leuk nog een drieling zwangere hier! Ik zou zeker lid worden van de facebook pagina over drie en meerlingen. Iedereen daar is erg aardig en je kan er mega veel info vandaan halen! Nu een week na de nekplooi gaat het met mij erg goed! De misselijkheid word met de dag minder en ik begin al een echt buikje te krijgen. Erg grappig om soms wakker te worden s'ochtends en te merken dat mijn buikje weer gegroeid is. Ook begin ik ze al steeds meer te voelen alleen nog niet van buiten af.( al beweerd mijn dochter soms wel dat ze ze kan voelen) Vorige week eindelijk naar de stad geweest en het eerste box pakje gekocht. Vond het helemaal leuk om weer de stad in te gaan en wat uit te zoeken!
Oh Laura, wat klink je positief. Heel fijn!!! Ik loop bij dr. de Jong. Vele zouden liever bij iemand anders lopen maar ik ben er wel blij mee. Lekker recht door zee maar wel deskundig.
Dr. de Jong heeft bij mij mijn eerste bevalling gedaan (helaas met vacuümpomp) maar ik was heel blij met haar. Ze is inderdaad niet de beste in omgang met patiënten maar heb wel altijd het gevoel dat ik wat mijn zwangerschap betreft in goede handen ben!
@ Laura; wat fijn dat je je positief voelt! Dan gaat de tijd vast een stukje sneller voorbij. Wanneer staat de vwp gepland? @ Fantasia; jij ook zwanger van een drieling dus? Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met je zwangerschap van een drieling!! Ik snap wel dat je het ook spannend vindt, zou ik ook hebben. Maar het lijkt mij vooral ook heel leuk als ze er straks zijn (wel druk, haha). Hopelijk gaat het met de 3de ook goed! Succes!!!
Laura van harte proficiat met je zwangerschap! Wat spannend allemaal. Wanneer heb je de vruchtwaterpunctie? En hoe gaat het verder?
Maandag de 29ste hebben we de vwp maar hier probeer ik zo min mogelijk aan te denken nu. Verder gaat het eigenlijk best goed. Vandaag precies 15 weken en de misselijkheid is gelukkig bijna helemaal weg. Mijn buik groeit rustig door en lijkt elke dag weer iets groter te zijn dan de dag ervoor. Ander goed nieuws is dat we vorige week ons huis hebben verkocht! We zijn nu druk bezig om een nieuw huis te zoeken maar het lijkt erop dat we 2 maanden voor de bevalling lekker in een groter huis zitten. Het is wel een beetje hectisch nu maar het leidt ook wel lekker af van de vwp Volgende week vrijdag hebben we een geslachtsbepalingsecho en ben echt erg benieuwd wat het gaat worden. De kinderen gaan dan ook voor het eerst mee en ben erg benieuwd hoe ze erop reageren. Het is trouwens wel een raar idee dat de kinderen bij ongeveer 32-34 weken gehaald gaan worden en ik dus volgende week al ongeveer op de helft ben. Kan het nog niet helemaal bevatten dat het allemaal zo snel gaat!
Ik wil jou/jullie feliciteren! Het zal inderdaad een spannende tijd worden en hopelijk voel jij je weer beter en begint het te bezinken. Maar wat een mooi wonder Drie mooie kindjes, gefeliciteerd!
Gisteren een echo gehad om het geslacht van onze kindjes te bekijken. Dit zou ook de eerste keer zijn dat de andere twee mee zouden gaan en dus zouden horen dat het een drieling word. Mijn moeder en vriendin waren er ook bij. Dus gezellig met zijn vijven. Helaas was onze dochter helemaal niet in een goede bui. Ze had het er al de hele week over dat ze graag wilde weten wat het zou worden en nu was ze moe en huilerig en was er weinig mee te beginnen. (s 'nachts is ze ook behoorlijk ziek geworden dus er zat wel wat dwars helaas) Om 16:45 waren we aan de beurt in het echo centrum. De drieling was behoorlijk druk en bewoog alle kanten op echt super leuk om te zien. Eerst werden de baby's geteld en kwamen de kinderen er dus officieel achter dat het een drieling word al hadden ze volgens mij al wel een vermoeden..... Bij de eerste baby was het duidelijk een jongen! Hij lag er al helemaal klaar voor om het te laten zien. De tweede lag helaas met de benen dicht dus hier wilde het niet helemaal lukken maar dit leek een meisje. Als laatst door naar de derde en ook dit was duidelijk een jongen. Toen begon mijn dochtertje te huilen ze wilde zo graag allemaal zusjes!!! Als laatst nog even terug naar de tweede baby en na even wiebelen en doen deed ook deze de benen open en bleek het toch echt een meisje te zijn. Gelukkig maar want anders was mijn dochter volgens mij echt ontroostbaar geweest We krijgen dus 2 zoons en een dochter erbij! Erg grappig omdat ze de vorige keer echt zeiden dat het 3 meiden leken. Na de echo gezellig met zijn alle een ijsje gegeten en thuis op pappa gewacht om de dvd te laten zien. Helaas konden de kinderen het niet lang voor zich houden en na de eerste jongen vertelde ze al dat er nog een jongen en 1 zusje was Nu maandag nog de punctie en hopen dat die ook goed is en dan officieel voorbereiden op hopelijk de drieling!!!!