2 Jongens en 1 Meisje, wat leuk zeg! Op basis van welk kindje doen ze ook alweer de vwp? Is dat kindje 2 (het meisje?) Spannend zeg... Maandag de dag zie ik. Wanneer hoor je de uitslag?
Omdat de nekplooi nu weg is weten ze niet meer welk kindje het was dus doen ze drie puncties en na ongeveer een week krijgen we de voorlopige uitslag. Ik heb alleen geen idee hoe ze dan weer weten welke welke was vooral als het 1 van de twee jongens is met de eventuele afwijking. Maar dat vraag ik maandag wel.
Goh, daar had ik nog niet over nagedacht maar daar zullen ze wel een methode voor hebben zeker? Heel veel succes vandaag!
Vandaag eindelijk de punctie gehad. Natuurlijk was Ik bloed nerveus! Daar aangekomen werd er eerst nog een uitgebreide echo gemaakt om te bepalen hoe de baby's lagen en nogmaals het geslacht. Het waren nog steeds twee jongens en een meisje. Daarna de punctie zelf. De eerste punctie was wel pijnlijk maar te doen. Daarna de plek van de tweede punctie bepalen en ik voelde me een beetje misselijk worden. Ik raakte een beetje in paniek dat ik straks moest spugen tijdens de punctie en alles mis zou gaan en na de tweede punctie begon ik een beetje te hyperventileren. Gelukkig kreeg ik een koud doekje in mijn nek en moest ik rustig ademen terwijl ze de laatste punctie deed. Deze was van boven en deed eigenlijk het meest pijn maar gelukkig was het toen voorbij. Ik mocht Nog even rustig blijven liggen terwijl ik nog een laatste prik in mijn bil kreeg omdat ik negatief bloed heb en toen weer lekker naar huis waar ik nog even heb geslapen totdat mijn moeder kwam. Zij zou de kinderen uit school halen zodat ik kon blijven liggen en gelukkig maar want ik heb nog wel last van kramp en harde buiken. Mijn moeder is gebleven tot na het eten en mijn man weer thuis was. Nu lig ik lekker in mijn bed en hoop dat de krampen morgen weg zijn. Donderdag of vrijdag krijgen we nu de uitslag dus nu wachten......
Jeetje meid, wat een verhaal... Ik hoop voor je dat de krampen etc snel afzakken en dat de tijd vliegt tot de uitslag. En natuurlijk dat alles goed is met alle 3 je kindjes!
Vandaag al de uitslag van de punctie gehad. Alle drie de baby's hebben geen chromosoom afwijkingen!!!!! Ben zo blij nu! Ook hebben we gisteren een deal op een nieuw huis gemaakt. Dus alleen maar goed nieuws! Helaas nog wel wat krampen maar voel me helemaal gelukkig nu
Ow wauw Laura, wat een geweldig nieuws!!! Van harte gefeliciteerd met deze prachtige uitslag! Doe rustig aan, pas goed op jezelf en neem de tijd om te genieten van deze bijzondere zwangerschap!
Ik moet nu elke 3 weken op controle en omdat ze niet kunnen horen of alle hartjes telkens nog kloppen krijgen we ook elke drie weken een echo wat ik wel super leuk vind maar ook toch telkens weer super spannend!
Oh jeetje zeg, wat een nare punctie maar wat een onwijs supergoed nieuws is eruit gekomen! Gefeliciteerd! Elke drie weken een echo, heerlijk. Hartje luisteren vind ik al spannend, dus snap wel dat een echo ook zo spannend is. Lekker volop genieten nu meid. En dan ook nog een nieuw huis misschien!
Wat een goed nieuws zeg... Van harte gefeliciteerd. Nu heb je misschien het spannendste gedeelte gehad en kun je hopelijk een beetje genieten van het feit dat je drie kinderen krijgt...