Hallo allemaal, Ik ben nieuw en nog onbekend op het forum dus zal me ff vooorstellen Mijn naam is Cindy, 25 jaar en woon in Maarssenbroek Begin dit jaar besloten mijn vriend en ik om een stap verder te gaan na een goede relatie van 6 jaar Ben in februari gestopt met de pil en we hebben t/m eind April/ begin Mei het met een condoom gedaan omdat ik eerst de troep uit me lichaam wou. We hebben helemaal niemand in onze vrienden kring of familie iets verteld van onze plannen en druk maken doe ik me ook niet en inmiddels ben ik nu 19 weken en 3 dagen zwanger! Het was dan ook een flinke verassing toen ik het nieuws bracht en gelukkig was iedereen erg blij Ik hoop hier op het forum meer te leren over hoe en wat ik moet doen mvg Cindy
Bedankt Binnen 2 weken tijd zelfs Ik had dat ook echt niet verwacht! Op dat moment was ik ook op vakantie in Egypte om te duiken Voor de laatste 2 duik dagen had ik wel een test gedaan voor de zekerheid die gaf toen nog aan dat ik niet zwanger was Anders had ik niet meer gedoken Maar eenmal thuis 2 weken later had ik een verjaardag en had toch een voorgevoel, besloot die zaterdag middag een test te halen, niet aan de drank te gaan op t feestje en de volgende ochtend deed ik een test van clearbleu Toen kwam al heel snel tevoorschijn zwanger, ik zat echt vol verbazing te kijken! En daarna gaf de test aan 2-3 weken http://www.mijnalbum.nl/Foto-RAJHUCBK.jpg We waren er erg blij mee maar hebben het nog wel een poos stil gehouden voor de zekerheid
gefelciteerd super vruchtbaar Geniet lekker van je zwangerschap laat je niet gek maken met enge verhalen en vooral niet googelen Vraag advies doe ideetjes op