Ik weet het niet meer...

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Liekje22, 5 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Ik ben nu bijna 6 maanden zwanger. En ik heb samen met me vriend nogal een rottige periode achter de rug. Telkens probeerde ze ons, door leugens te verspreiden, uit elkaar de drijven. Dat is een keer bijna gelukt, ong. zo'n 3 maanden terug. We zijn toen 3 dagen uit elkaar geweest, hebben een goed gesprek gehad en gingen het weer proberen. Het ging daarna eigenlijk heel erg goed. We hadden trouwplannen en waren bezig met ons eigen huisje, ik woon nog bij mijn ouders. Voor de bruiloft hadden we alles geplant, maar moesten we helaas afblazen. Daarna begon de stress en de ruzies weer te komen. K heb op t moment veel last van harde buiken en moest zelfs naar t ziekenhuis om te onderzoeken of het nog goed ging met mijn kleine meisje. Nu begint zijn vader weer aan hem te trekken, en wil hem alleen helpen als hij mij laat vallen. Hij zei tegen zn vader dat er straks wel een kleintje van hem in de ronte liep, maar zn vader zei dat hij zich daar niet druk om moest maken. Nou zei hij vanmiddag dat hij voor mij koos en dat zijn vader het zelf maar moest weten, maar na een telefoon gesprek eerder op de avond, koos hij toch voor zijn vader. Ik was boos en zei dat hij dat dan maar moest doen en mij met rust moest laten. Heb er nu wel spijt van dat ik dat gezegt heb, want wil eigenlijk gewoon samen met hem verder. Maar nu is het probleem dat er nog van alles voor de kleine gekocht moet worden en ik het niet meer weet. Ik probeerde hem nog te bellen, maar hij neemt niet op. Hij had de hoorn erop gegooid. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen... Ben echt radeloos op dit moment.

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hey meid wat rot om dit te lezen !

Ik denk dat je hem even wat tijd moet gunnen.
    Dit is ook ontzettend moeilijk voor hem, want hij wilt jou en jullie kind natuurlijk niet kwijt.
    Maar ik denk dat zijn vader ook erg belangerijk voor hem is.

Spreek zijn voicemail in zeg dat het je spijt en dat je niet zo moest reageren en dat je hem even de tijd gunt om goed na te laten denken.

En wacht het rustig af, bel hem daarna gewoon niet meer hoe moeilijk dat ook is !
    Laat het van zijn kant komen ;)

Succes en een hele dikke knuffel

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    bah meissie wat vreselijk rot situatie

idd spreek zijn voicemail in en zeg hem dat je van hem houd of sms het en dat het niet zo bedoeld was...

Deel Deze Pagina