Hallo lady,s heb even een vraagje ik ben nu 21 weekjes zwanger en er zit nu 6 kilo bij ,mijn normale gewicht is 59 kilo ,heb een normale bouw ... ik vraag me af wat jullie zijn of waren aangekomen rond deze tijd en of het normaal is die 6 kilo ,want anders moet ik toch nog beter opletten of zo .... ik ben benieuwd naar jullie antwoorden .... liefs
Ik ben nu bijna 22 weken en ik ben ook 6 kilo aangekomen. Vorige zwangerschap ben ik in totaal 15 kilo aangekomen en was in de 1e week na de bevalling 10 kilo kwijt. 3 zijn er aan blijven zitten jammer genoeg. Ik begon met 72 kilo dus weeg nu 78 kilo bij 1m78. Hoe lang ben je?
Ik ben zondag 19 week. En ben tot nu toe ongeveer 1 kilo aangekomen. Nog een bescheiden buikje, na de 20 weken zou het volgens mij harder gaan.
Ben dinsdag 20 weken en 5/6 kilo aangekomen. Eeet niet overdreven veel en let best op wat ik naar binnen werk. Maar toch al 5 kilo. Ik weet niet echt wat normaal is.
Was met 22 weken ook 5 kilo in totaal aangekomen en dat was volgens de vlos erg netjes. Dus gaat volgens mij goed hoor. Ze vertelde dat zo rond de 14 kilo normaal is dan hoeft er ook niet zo veel meer af na de tijd.
O, dan valt het dus mee met mij, Ben morgen 21 weken en bijna 3 kilo aangekomen. Maar volgens mij zegt het toch niks over het aantal kilo's over de hele zwangerschap? Vriendin van mij is amper aangekomen tot de 20 weken en was aan het einde voorbij de 20 kilo aangekomen.. Groetjes
Ik ben 20 weken en ben in het begin 7 kilo afgevallen en nu denk ik iets van 1 a 2 kilo weer aangekomen. Het schommelt een beetje. Maar ik kan me best voorstellen dat daar nogal wat kilo's bij gaan komen omdat ik nu pas begin te groeien.
Ik ben nu 26 weken en 7 kg aangekomen, maar de laatste 3 weken ben ik niet meer aangekomen. En of het normaal is, tja, ik denk dat het bij iedereen anders is
ik was met 20 weken zo'n 1 a 2 kilo aangekomen ben nu 38 wkn en 6 dgn en ben nu al 20 kilo aangekomen.... helaas haha Liefs Kim
Ik ben nu bijna 22 weken en 6 kilo aangekomen. Maar het kan inmiddels ook 7 zijn...ik durf niet goed meer op de weegschaal te gaan staan Maar aan de andere kant...al het gewicht zit alleen in/op mijn buik, want verder ben ik overal nog net zo slank als voor de zwangerschap.
Ik ben nu 6 kilo aangekomen. maar ik weet zeker dat het alleen maar door het eten is. Ik ben 2 maanden naar nederland op vakantie geweest..en dan ga je toch als een gek de dingen eten die je hier niet kunt krijgen. Dus vrat me in het begin echt helemaal vol. Nu is het ramadan dus eet ik opzich niets..maar zodra we savonds kunnen eten krijg ik vreetbuien hehe..en dat helpt ook niet echt om er weer wat kilo's af te krijgen. Als ik een week niet zou snoepen zou ik zo al 2 kilo afvallen. Met de eerste was ik 20 kilo aangekomen en ik ben doodsbang dat dat nu dus weer gebeurd. ik baal echt als een stekker.
Sorry als je vind dat ik me ermee bemoei, maar mij lijkt het niet verstandig om mee te doen aan de ramadan als je zwanger bent..... je kindje krijgt zo overdag toch niet genoeg voedingsstoffen binnen als het zou moeten hebben?! en zodra jij weer eet duurt het gemiddeld zo'n 2,5 a 3 uur voor je kindje ook weer voedingsstoffen binnen krijgt. Of slaap je nu gewoon overdag? Nogmaals sorry als je vind dat ik me er mee bemoei, maar ik moest dit ff kwijt! Liefs Kim
er zijn allerlei onderzoeken naar gedaan en het kan inprincipe geen kwaad voor zowel moeder als kind. Echter zou een van beiden er last van krijgen dan is het niet verplicht om te vasten.
ik was met 20 weken 5 kilo afgevallen en nog niets aangekomen. nu met bijna 29 weken ben ik 2 kilo aangekomen. het verschilt echt per vrouw. dus je gewicht vergelijken met die van andere is nooit goed als de verloskundige het te veel vond had ze dat wel tege je gezegt.
Met 20 weken was ik 4 kilo aangekomen. Eigenlijk 6, ik was er in het begin eerst 2 kwijt en die zaten er na het eerste trimester weer aan. Dus van 50 kg naar 48 kg en met 20-weken op 54 kg. Inmiddels nu op de 56! Nou is mijn ideale gewicht 54 kg dus dat beetje aankomen komt mij wel goed uit : )
Was met 20 weken 8 kilo aangekomen. Zit nu op 12 kilo... De verloskundige verwacht dat ik onder de 15 blijf en dat is heel netjes