Zwanger in Zoetermeer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mamanama, 29 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Hallo!

Nou ja, zoasl de titel al zegt....zijn er nog meer zwangere meiden in Zoetermeer?
    Ik ben zelf ( bijna, morgen!) 20 weken zwanger van ons 2e kindje en we hebben al een dochtertje van bijna 2.
    Wij wonen in Oosterheem.
    Groetjes!

2. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hey hey

ik woon ook in zoetermeer in meerzicht en ben 37 weken zwanger van mijn eerste.

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wel zwanger geweest in Zoetermeer...haha... Ik woon ook in Oosterheem. Bij welke VK zitten jullie?

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Hoi!

Ik zit bij Embe! Waar woon je in Oosterheem, Rosao?
    Spannend, Agneta, hoe voel je je?
    Groetjes!

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik ben ook bij Embe bevallen, Rebecca heeft mijn bevalling gedaan (althans het eerste deel, daarna ben ik overgedragen aan het ziekenhuis).

Ik woon vlak bij station Oosterheem en jij?

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik woon in Heemburgh.....Waarderstraat.
    Grappig dat jij ook bij Embe zat! Ik nu ook weer, alhoewel ik in het ziekenhuis o.l.v. de gyn moet bevallen (na keizersnee).
    Groetjes!

7. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ga je dan gewoon naar het lange land ziekenhuis? Daar ben ik ook bevallen (en ik heb er gelegen toen ik extreem misselijk was). Vond het op zich wel ok, maar ze hadden het onwijs druk toen ik moet bevallen dat was minder.
    Oh... en ze hadden het geslacht verkeerd gezien....haha... dr Roelofsen (zo heet die gyn toch) had bij de 20 weken echo een meisje gezegd....

Bij welke gyn zit jij?

8. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ja, ik beval in het LLZ, bij Dr. de Jong. Zij heeft ook mijn keizersnee gedaan en ben haar nog eeuwig dankbaar dat ze doorhad dat het niet ging passen!
    's Middags nog Dr. van Zijl gehad (die overigens al met z'n hand binnenzat voordat hij zich had voorgesteld!) en die dacht dat het waarschijnlijk net ging lukken.....NOT!

Zagen jullie pas bij de bevalling dat het toch een jongen was?

9. Snowy

Snowy Actief lid

Hihi hier ook een Zoetermeerse zwangere! Woon in Segwaert en zit ook bij Embe. Toevallig gister de 20 weken echo gehad en we krijgen een MEISJE!!!! We zijn er zo blij mee! Succes meiden met de zwangerschap.

Liefs Snowy

10. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Hier niet uit Zoetermeer, maar wel uit de buurt van Zoetermeer...woon denk een minuut of 7 van Oosterheem.

11. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    He Snowy leuk! WIj zijn dan ongeveer even ver.....jij betn dan toch ook een januarimama? We hebben bij de bevallingslijsten ook een januari-forum, kom je daar ook heen?

Ik had trouwens maandag ook mijn 20-weken-echo! Wij waren er om 12.45 uur en jij? Wij krijgen ook (weer) een meisje!
    Groetjes!

12. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Hey!! Hier ook iemand uit Zoetermeer, Segwaert.

Ik zit ook bij Embé. Heb vorige week maandag mijn 20 weken echo gehad.

13. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Volgens mij is dat dan dezelfde maandag als van Snowy en mij?? 7 september??
    Grappig! Jij zit toch ook nog niet op het januariforum of wel?
    Er is nl. wel een Nikita daar....
    Groetjes,

Mamanama (Nathalie)

14. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Inderdaad ook 7 september :)

Ik zit niet in het januari-topic, omdat ik niet zo heel veel online ben, en dan telkens zoveel moet bijlezen ;)

15. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Echt wel heel toevallig dat we met z;n drieen op dezelfde dag de 20-weken-echo hebben gehad!
    Alles goed met jullie en jullie baby's? Hier wel, gelukkig! Ons Ukkie beweegt goed en ik voel het dagelijks.
    Heb over een paar weken nog een pretecho,eens ff kijken of ze het geslacht ook goed gezien heeft! ;)
    Weten jullie al wat het is? En waar jullie willen bevallen?
    Ik moet sowieso naar het ziekenhuis....word vanaf week 36 overgedragen aan de gynaecoloog i.v.m. keizersnee bij de 1e.

16. 894hi

894hi Niet meer actief

ik heb een paar jaar ik rokkeveen gewoond ! kom er nu nog wekelijks bij mn ouders

17. NicenChar

NicenChar Actief lid

1 okt 2006
    124
    0
    0
    Ik kom ook uit zoetermeer en mijn verloskundigepraktijk is Embe.

Weten jullie misschien nog een leuke zwangerschapscursus in Zoetermeer?

18. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik ga (weer) de cursus 'Zwangershapsgyn, gezond en fit!' doen via de Zorgring. Als je kijkt op www.vierstroomzorgring. nl en dan naar 'samen groot worden' dan zie je het bij de cursussen en voorlichting.
    Het zijn 9 lessen vooraf waarbij je werkt aan conditie en oefeningen doet en info krijgt over ademhaling, ontspanning en het bevallen zelf, waaronder 1 les met partner.
    Na de bevalling zijn er dan nog wat lessen, waarvan 1 baby-show-les en de rest get back into shape...
    Bij mijn 1e zwangerschap hadden we echt een leuk clubje en we hebben nu, 2 jaar later, nog steeds contact.
    Yoga is mij te zweverig. Er is ook nog zwangerschapspilates, ifo ligt bij EMBE naast het bureau van Lieneke (administratrice).
    Wat ook errug leuk en lekker is: a.s. mamazwemmen op donderdagavond van 19.15 uur tot 20 uur!
    Succes!

19. jose13

jose13 Actief lid

21 dec 2008
    146
    0
    0
    Wat leuk allemaal meiden uit Zoetermeer. Ik kom ook uit zoetermeer en woon in Segwaert. Ook ik zit bij Embe.. Alleen ben nog niet zover als jullie. De kleine van ons komt rond 5 april.

Deel Deze Pagina