Zwanger van een tweede, derde, vierde etc

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MIss X, 22 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hoi

Ik heb een vraagje aan de zwangeren die al een kindje hebben.
    Hoe ervaar jullie de zwangerschap nu jullie al kinderen hebben.
    Is de eerste keer bijzonderder omdat alles nieuw is?
    Of is juist bij de tweede bijzonderder omdat je weet wat er komen zal?

Ik heb het idee als je al kinderen hebt dat je het heel anders ervaart. Sowieso heb je het een stuk drukker en heb je niet echt de tijd voor jezelf om steeds stil te staan dat je zwanger bent, dus dat misschien iets minder tijd hebt om te genieten.
    Aan de andere kant weet je hoe het is om een kindje te krijgen, dus je weet precies wat voor moois het is,wat je te wachten staat waardoor het nog mooier allemaal maakt en toch bewuster mee bezig ben.

Ik kan mij ook zo moeilijk voorstellen om nog van een ander kind te houden. Dat wij nog een kind zouden krijgen die geen ''Yocena'' is.
    Nog een kind die ook op ons lijkt maar toch anders dan ''Yocena''

Buiten dat wil ik heel graag meerdere kinderen dus ik hoop ook dat ik het snel (niet te snel) zal ervaren.

Ik was gewoon benieuwd :)

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik heb me dat ook wel is afgevraagd maar hoe meer de zwangerschap voorduurd hoe meer ik er ook van geniet en tijd maak voor mezelf. Ik heb nu al 1 meid en straks de 2e en ik hou ongeloofelijk veel van die twee dat voel ik nu al! Het enigste wat me nu tegen valt op het einde is de combi zwanger en voor nog een kleine zorgen, het is toch heel vermoeiend omdat ik steeds zo moe ben dat is eigelijk het enigste. Gelukkig heeft mijn mannetje bijna de hele week vrij om mij te ondersteunen de schat!

3. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    oeppsss ik zie dat er al een topic erover gaat. Heeel recent

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Doe ik deze dicht.
    Je mag dit ook melden via de report post de volgende keer...nu zag ik het toevallig.
    Elmo

Deel Deze Pagina