Positiekleding tips gevraagd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door san68, 1 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san68

san68 Actief lid

27 feb 2007
    213
    0
    16
    Ik ben op zoek naar positiekleding, ben o.a. bij H&M geweest en Promiss en op internet gekeken.
    Ik vind het assortiment niet heel erg groot en het valt mij op dat veel "basic" artikelen op internet uitverkocht zijn.
    Wie heeft er tips?

2. avalon

avalon Actief lid

8 jan 2007
    129
    0
    0
    Gent(Belgie)
    Een goede jeans is onmisbaar vind ik persoonlijk,dus zoek er één rustig en die heel goed zit.Ik heb die van mij bij h&m gevonden,je moet er gewoon wat passen.

En voor de rest heb ik één linnen broek van de zwangerschapscollectie voor als we eens weg moeten.

Daarnaast heb ik niets van zwangerschapkleding,ik draag veel rokken van h&m die rekbaar zijn en de mode van nu zijn veel wijde topjes.Dus zoek daar maar eens bij ;)

3. truus12349

23 mrt 2007
    14
    0
    0
    Ik ga naar de grotere miss-etam ook wel. Daar hebben ze gewoon de doorsnee possitie kleding.

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Bij Promiss (de grote zaken) gaat alle positiemode eruit omdat ze het niet meer gaan verkopen, zeker in de grote steden hebben ze nog best veel. Misschien een idee?

5. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Hier in tilburg hebben ze bij HM niets

en dat van CA vind ik zo tegen vallen

6. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    prenatal en baby-dump.

7. Chelsea

Chelsea Bekend lid

6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Ik heb heel veel van Miss Etam.

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Wehkamp heeft ook een en ander, ik ben er vorige week geslaagd voor een hele fijne spijkerbroek, gewoon lang, want ik moet nog t/m januari.
    Via marktplaats hebik een paar zw rokjes op dekop getikt voro van de zomer.

9. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Ik heb wat spijker en 3kwart broeken gekocht bij een 'positiezaak in Nijmegen. Mijn 't shirts draag ik nog wel met een buikband. Dat kan nog goed. Ik ben nog niet toe aan alle lange positieshirtjes.

gr. Mayke

10. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik vind de zwangerschapskleding van mamalicious en vidavita erg leuk. Op hun website kan je de verkoopadressen vinden in jouw regio.

11. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    in Amersfoort zit een leuk winkeltje die bijna alleen maar kleding van mamalicious verkoopt. Echt heel leuke kleding wat nog betaalbaar is.

Als je weleens rokken draagt zou ik gaan voor een spijkerrok. Staat toch weer netter als een spijkerbroek maar kun je goed combineren met van alles. Daarbij kun je het ook nog lang dragen, als het straks weer wat kouder wordt kun je er laarzen onder aan doen.

En let op dat je alles nog wel een beetje op de groei koopt (en dan niet alleen op de buikomvang letten)

12. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Ik heb zowat al mijn kleding van mamalicious.Leuke hippe kleding en ook de prijs is te doen! :D

13. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb mijn zwangerschaps kleding bij miss etam gekocht is ook de enige zaak in denhelder die zwangerschaps kleding verkoopt.
    en ik heb wat tshirtjes gekocht bij de wehkamp (positie)

14. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik heb een hele fijne heupbroek van Noppies gekocht voor twee weken terug! Zit van voren heeeel laag en van achteren mooi hoog met een elastische band erin. Fijn dat ie zit! :D Alleen ik vind ze groot uitvallen. Heb een XS gekocht omdat de verkoopster zei dat dit wel zou blijven passen.. Maar ik naar 2 dagen dragen is ie al super wijdt!

15. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Tip: koop vooral stretch! ik heb de vergissing gemaakt om positiebroeken te kopen die niet van stretch waren (zat wel een rek gedeelte in) en met name rond je schaambotje gaat dit op een gegeven moment niet meer lekker zitten. Tenminste dat had ik. De broeken die ik dus aan het begin gekocht had, kon ik de laaste 10-15 weken niet meer aan.

De grotere Prenatals hebben ook positiekleding. Verder hebben ze bij de meeste babyspeciaal zaken ook positiekleding. Noppies en mamalicious zijn leuke merken (even voor verkoopadressen op internet kijken).
    En in Haarlem hebben ze veel leuke zaakjes met kleding.

16. Jipperke

Jipperke Lid

21 nov 2006
    79
    0
    0
    Was dat een spijkerbroek? En een stretch of niet?
    Ik sta nl. op het punt er een online te kopen, maar twijfel over S of M. Heb normaal maat 38, maar dat is bij hun S en bij mij meestal M....

17. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Prenatal!

Ik heb bij de prenatal echt geweldig leuke linnen broeken gekocht. Ziet er helemaal niet uit als een zwangerschapsbroek, zit super lekker en zijn gewoon netjes.

Ook de shirtjes van de prenatal vond ik erg leuk.

18. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Mijn vriendinnetje heeft een gewone spijkerbroek gekocht en daar bij de naaister een band in laten zetten.
    Dan maken ze de gulp dicht, knippen de band er aan de voorkant af en vervangen die voor elastiek. aan de achterkant is het dus net een gewone spijkerbroek, aan de voorkant een elastieke band. Voor 20€! en een spijkerbroek natuurlijk.

19. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    broeken bij de babyplanet en miss etam, shirtjes bij de prenatal en miss etam. verder nog wat spul bij de h&m, maar daar ben ik niet echt enthousiast over, valt niet mooi. verder heb ik een hele leuke zomeroutfit besteld via wehkamp met een mooie rok, die kon ik nergens vinden.

20. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    nou voor dat geld kun je net zo goed een positiebroek van 40 eurie kopen bij de wehkamp bv... Ik vind het niet voordelig hoor

Deel Deze Pagina