Hallo lieve hummie, Pillen kunnen ook wel goed werken hoor. Alleen mocht je daarvoor kiezen zou ik wel vragen om een combi van mifegyne met cytotec. De mif daar moet je dan geloof ik 24 uur vantevoren mee beginnen. Die bereidt alles al een beetje voor. De slagingspercentage is met deze combi ook een stuk hoger. Hoe is het nu met je? Wanneer moet je weer naar het zh? Sterkte met de beslissing!!! Knuff mamakaatje
Hoi mamakaatje. Bedankt voor je uitleg en hoe jij dat hebt ervaren, fijn om ervaringen van anderen te horen. Hier gaat het al ietsje beter, dankjewel. (verdriet is omgeslagen in erdoorheen willen en afsluiten en doorgaan zeg maar)Maandag gaan we weer naar Gyn om te overleggen hoe of wat. Ik denk dat ik maar op advies Gyn afga. Zowel aan curettage en tabletten zitten voor en nadelen... Maandag denken we na het consult een beslissing en wil volgende week hoe dan ook door de mk heen... Dit vind ik ook maar niks, zwanger voelen terwijl je dat niet meer bent! Ik lees dat jij 15 feb weer voor een echo mag! Spannend, alles is vast in orde! Ik duim iig voor je dat je een fijne en goede zwangerschap hebt! Liefs humm