Ik ben 18 weken zwanger en heb al de hele dag last van buik en rugpijn.. Heb eigenlijk geen drol uitgevoerd vandaag.. Iemand hier bekend mee?
Kan komen door een blaasontsteking!! Die heeft andere eigenschappen in een zwangerschap dan buiten een zwangerschap. Je hoeft er bijvoorbeeld buiten buikpijn en rugpijn niets van de merken om toch een ontsteking te hebben. Morgen even urine inleveren bij de huisarts?
Ja, kijk het even aan.. Ben bekend met blaasontstekingen. Tijdens deze zwangerschap ook gehad, maar had dan echt krampen van blaas en baarmoeder.. Bedankt iig!
Zucht herken baar, met name onderin mijn vuik, net op randje van slipje zeg maar (daar waar mijn rol bgeint)...Ik vind t zelf wel lekker om even in bad te gaan liggen, mocht je die niet hebben, een warme kruik misschien ( bij gebrek aan een kruik, pak ik altijd een lege fles cola) je moet soms infintief zijn he.. hihi sterkte !
Hm ik heb daar vandaag ook de hele dag last van gehad. Dacht eerst dat het mijn darmen waren die wat moeilijk deden, maar heb nu ook onderin m'n rug pijn. Zo waar ik normaal dat had wanneer ik ongesteld moest worden. Echt zin om lekker op de bank te hangen..
Urine is toch niet schoon, zitten leukocyten, eiwitten en bloed in.. pols en bloeddruk ook wat te hoog, 130/85 en 104.. moet vanmiddag naar de HAP