Klopt ja... Wij hebben hem ook tweedehands. Nog steeds veel geld. Maar ik ben van de slogan 'dat voel je daarna toch niet meer'. Even een hoop geld maar daar merk ik nu niets meer van zeg maar en ik ben er echt blij mee. Als je het echt gewoon niet hebt is het een ander verhaal. Er zijn vast ook echt wel andere hele goede keuzes hoor!
Er staat er 1 in Almere te koop 😉 maar die is helemaal beige/crème. En dat kan hier echt niet 😂
Hier hebben we een easywalker. Omdat ik de buggaboo niet mooi vind, en ons budget ook voor 2e hands niet toereikend voor was. Hier gaat het zijn gangetje.. Ik maak weer enorme spurts en de jongens ook. Ze worden inmiddels beide rond de 1650 gram geschat. Flinke knullen dus. Gelukkig ook maar. Qua ziekenhuis en waar ik moet bevallen is de keus nu gemaakt. Dat wordt het WKZ. Ze kunnen een afwijking aan de aortaboog niet uitsluiten waardoor 1 van de boefjes direct na de geboorte door de cardioloog gezien moet worden. Heftig, maar het is niet anders. Zolang ze nog maar even veilig in hotel mama mogen groeien vind ik het goed.
Hoi dames, Ik zit even achter de computer, dus zal meteen even reageren! Lees en leef met jullie mee, maar typen (al liggend) op mijn mobiel is een vermoeiendere en grotere uitdaging dan ik dacht. @ Seepje: Zo, die mannen van jou zijn goed doorvoedt! Mag je echt trots op zijn! Die van mij zijn kleiner en lichter hoor, nu 1800 en 1650 gram. Dus mijn kleinste is een week of drie ouder maar even zwaar Gelukkig nog wel binnen de curve Fijn dat er in ieder geval een besluit genomen is over waar te bevallen, dan kun je je daar nu ook op richten en zorgen dat ze daar op de hoogte zijn van je wensen en eventuele angsten Balen dat het probleem met de aortaboog niet uit te sluiten is op dit moment, maakt het toch allemaal onzeker, en het is al allemaal zo spannend! Wel knap dat je je er nu zo bij neerlegt, dat helpt zeker @ Kinderwagen: Ik heb een urban jungle duo. Moet alleen nog op zoek naar een passend meerijdplankje. Wilde eerst een kidsit, maar die vind ik ook nogal prijzig. Even verder zoeken dus! Maar is lastig te bepalen vanuit mijn bed wat past en wat niet haha Ben ook geen groot fan van buggaboo, vind ze ook echt te duur de kwaliteit kan nooit zoveel beter zijn! En om ze nu echt mooi te vinden? Ieder zijn ding he! @ Snoop: Lastig he, als je hart op hol slaat! Ben benieuwd wat er uit je tests komt Ik heb wel een hele hoge hartslag, maar gelukkig geen hartkloppingen of iets dergelijks. Sterkte! @ Barbara: Fijn he, je kinderen zo voelen. Hier ligt kind 1 in stuit en kind 2 in hoofdligging, ik weet altijd precies wie er bezig is, al vanaf een week of 28 denk ik Sindsdien zijn de namelijk niet meer gedraaid. Hier: Gaat het allemaal zijn gangetje. Lig al een behoorlijke tijd plat en dat eist zijn tol. Alles doet zeer en ik ben net een hele dikke oma. Ga nu zo af en toe eens even in een stoel zitten, ziekenhuis wil dat liever niet, maar voor mij scheelt het wel een hoop! (Denk aan een minuut of 10, dan weer uren terug.) Ik ga morgen eens de laatste spullen proberen te bestellen, dan hebben we dat maar gehad. In het ziekenhuis willen ze me twee keer per week zien, dan maken ze een ctg en thats it. Dus hoe de zaken er precies voorstaan? Ik heb geen idee, maar heb me er wel maar bij neergelegd. Maandag as een groeiecho, eens kijken wat dat brengt! Mijn kinderen zijn flink druk, hele buik gaat steeds op en neer, dus daar heb ik wel veel vertrouwen in. Nu ligt baby 1 in stuit en baby 2 in hoofdligging, hoop stiekem dat ze nog draaien (denk het niet, liggen al weken zo) of dat baby 2 toch degene is die eerst in gaat dalen, aangezien nummer 1 weer uit het bekken is gekropen. Maar ook daarvan weet ik niet of het kan, van de week toch maar eens goed vragen! (Maar ik ben zon schaap he, ik neem me altijd voor assertief te zijn en van alles te vragen, maar als ik er dan ben Nou ja, je weet wat ik bedoel.) En t ergste is nog, dat ik normaal gesproken helemaal niet zo ben! Genoeg gekletst, hop, terug in mijn bed! Succes meiden!!!
Gister kerstdiner op werk gehad en vannacht wel 7x in de badkamer geweest... Alle kanten kwam het eruit (sorry voor de details). Niet de misselijkheid die ik de rest vd tijd heb gehad, maar echt maagpijn erbij... Denk dus dat t of met dat eten, of iets van buikgriep is... Manlief wil dat ik direct een dokter bel... Pffff lekker bezorgd...
Lieve tweelingmama's (to be), Gisteren zijn na twee heftige dagen onze twee dochters geboren bij 25+6. Veel te vroeg en nog zo klein. Gelukkig doen ze het goed en vechten ze hard, ze wegen slechts 680 en 780 gr. Wat is dit heftig zeg. Een achtbaan aan emoties:moeder gevoelens en hoop dat ze het zo goed blijven doen als nu. Gelukkig hadden we nog tijd voor de twee longrijpingsprikken, ze zijn ca 42 uur na de eerste prik geboren met een keizersnee. Nu flink aan het herstellen en veel bij mijn meiden langs op de nicu afdeling. Volgende keer een uitgebreider bericht.
Joiedevivre, ten eerste gefeliciteerd met je twee dochters! Wat heftig voor jullie..Fijn te lezen dat ze het goed doen, wat een kanjers! Heel veel succes!
Joiedevivre, ik had gehoopt dat het nog zeker 10 weken zou duren voordat je het bericht dat je twee kleintjes geboren zijn zou posten. Gefeliciteerd en heel veel sterkte. Ik ga heel hard voor je duimen dat ze het zo goed blijven doen.
Gefeliciteerd Joi en partner met jullie meiden! Veel geloof, hoop en liefde voor jullie gezinnetje de komende tijd... Ik denk aan jullie, zet 'm op kleine vechtertjes! Xxxx
Jeetje Joiedevivre, wat een achtbaan moet dat zijn! Gefeliciteerd! Ik wens jullie alle geluk, voorspoed, moed, kracht, geloof en liefde van de wereld! Zet 'm op minikanjertjes!
@joie, ik had je al een berichtje gedaan, weet dat ik aan jullie en de meiden denk! Hier gaat het zijn gangetje, sinds gistermiddag behoorlijk last van indalingspijn dat ik soms amper op kan staan en kan lopen. Voelt echt als menstruatieachtige pijn in combinatie met een hele harde buik (deze zakt niet en wegpuffen gaat ook niet) kruik bied wel enige verlichting gelukkig. De heren zijn ook continu erg rustig, ik voel ze wel maar niet overduidelijk, ze krijgen echt last van het gebrek aan ruimte, maar ik hoop ze toch echt nog wel even een paar weekjes binnen te kunnen houden eigenlijk. Afgelopen week al een keer aan de CTG gelegen en toen was alles goed en dinsdag weer op controle. Bloeddruk en urine zijn ook nog goed, alleen lichamelijk begin ik echt op te raken. Ik kan steeds moeilijker slapen, mijn ribben zijn zwaar toegetakeld en die wiebelbillen in mijn bekken zijn nou ook niet altijd het toppunt van prettig te noemen. @zoyefa : Ja ik krijg ook elke keer de vraag wat ik ze te eten geef want ze zijn echt groot, zeker omdat dit bij een tweeling nu toch al wel terug begint had moeten lopen maar deze heren gedragen zich alsof ze een eenling zijn en ook die groei aanhouden. Wat bij mij in heftig ruimtegebrek resulteert. De gynaecoloog zou het dan ook een wonder vinden als ik de 37 weken ga halen ook gezien mijn verkorte cervix. Dinsdag de intake bij het WKZ en dan ga ik ook vragen wanneer ze mijn pessarium gaan verwijderen en wil ik een plan de campagne voor de bevalling gaan maken. Zoals ze nu liggen gaan ze gewoon niet meer van houding wisselen en zal het een keizersnede worden, en stiekem heb ik dan zoiets van 'plan maar een datum kan ik er naar toe leven'
Jeeeetje Joie, wat schrik ik van je bericht! Heeeel veel sterkte, maar bovenal gefeliciteerd met de geboorte van 2 prachtige dochters!! Ik zal aan jullie denken. Hoe gaat het met jou? Kan me voorstellen dat je ontzettend geschrokken bent. Herstel jij zelf goed van de keizersnede? @ Seepje: wat heerlijk dat ze zo goed groeien, ondanks dat dat betekent dat je de 37 weken misschien niet gaat halen, een goede groei zie ik toch wel een beetje als een goeie gezondheid toch? Wel vervelend dat dit voor jou met pijn gepaard gaat. Is dit een pijn die continu aanhoudt of een pijn die komt en gaat? Ik hoop voor jou dat laatste haha. Hier heel veel activiteit in mijn buik. Ik verbaas me er over hoe veel ik ze voel. Bijna elk uur van de dag, of ik nou loop of stilzit! Net lag baby 2 zo dwars dat m'n hele buik naar boven kwam, ik kon de bolling zo vastpakken, maar of het nou een hoofdje, billetje of rugje was wist ik niet haha. Zo bijzonder om te voelen! Horen ze niet af en toe ook te slapen? Joie, ik hoop snel van je te horen of alles goed gaat. In de tussentijd zal ik een kaarsje voor jullie branden
Gisteren de termijn echo gehad. We hebben een monochoriale tweeling dus allemaal zeer spannend heb me voorgenomen te genieten en pas zorgen te maken als het nodig is.
Lees af en toe nog mee. Zet hem op meiden, het zal af en toe best pittig zijn maar echt waar je krijgt straks dubbel iets moois voor terug en dan ben je het allemaal vergeten. Hier zijn de boy s alweer 5 maanden en wat lijken ze toch veel op elkaar. Zo leuk om te zien dat ze echt bewust van elkaar zijn, handjes vasthouden duimpje of vingers in elkaars mondje stoppen. Ze gillen van plezier en brabbelen erop los. sinds 2 wkn slapen ze echt door. heerlijk maar nu mama nog leren doorslapen. Ben nu ookal 3 wkn aan het werk en hebben daar ook weer een ritme in gevonden. Fijne feestdagen meiden.
@Mamavaneen2e je idd niet te druk om maken, je word el op de risico's gewezen maar je word toch goed in de gaten gehouden. Ik vond het bij elke echo spannend en hield met alles rekening maar gelukkig is het allemaal goed gegaan.
Joiedevivre, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie twee dochters. Maar tegelijkertijd ontzettend verdrietig dat ze niet langer binnen konden blijven. Ik hoop dat jullie samen in goede gezondheid jullie met z'n allen jullie er door heen zullen slaan.