Zwanger van een tweeling deel II

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Chybou, 20 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annikaatje

Annikaatje Actief lid

15 feb 2014
    160
    0
    0
    Ik hoor morgen de geslachten bij de 20 weken echo :) ben benieuwd!

2. Barbara800

Barbara800 Actief lid

13 okt 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha nou mausyi, dat geluk heeft mijn vent niet hoor, wij hebben er ook nog eens twee poezen bij :p

Annikaatje heeeel veel plezier, wat spannend! Laat je het hier weten? :D

3. Knokke

Knokke Actief lid

4 aug 2013
    228
    0
    0
    hoihoi,

mag ik me ook bij jullie aansluiten?
    ik ben 7,5 week zwanger en weet sinds vorige week maandag dat het van een tweeling is!
    was even schrikken maar we zijn er super blij mee!
    eindelijk na bijna 2,5 jaar mmm is het gelukt!
    ik kan aan niks anders meer denken en zit al druk te googlen op wagens en kamertjes enz. hahaha
    veel te vroeg nog natuurlijk!
    eerst die 12 weken drempel maar eens halen.
    maar wat duurt dat lang!
    volgende week gelukkig weer een echo :D

4. cetje

cetje Niet meer actief

Gefeliciteerd met je tweelingzwangerschap Knokke!
    Spannend he, die eerste weken... Zelf ben ik nu net de 13 gepasseerd, maar de tijd kroop echt voorbij de eerste weken! Fijn dat je gauw weer een echo hebt.
    Voel je je goed?

Mausyi, had ik je al gefeliciteerd met je twee meiden? Volgens mij niet, bij deze alsnog! Weet je of ze één of twee eiig zijn?

En jij Annikaatje? Ben heel benieuwd, spannend!

5. Knokke

Knokke Actief lid

4 aug 2013
    228
    0
    0
    thanks cetje!
    ik vind het heel spannend ja!
    voel me gelukkig over het algemeen goed.
    af en toe enorm misselijk en/of enorm maagzuur.
    maar nog niet moeten spugen ofzo gelukkig!

6. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    & @Maartje
    hahaha :D de arme zielen :p

Dank jullie :) ze zijn 2 eiig, dus toch wel een beetje speciaal dat het ook nog eens 2 meiden zijn :)

oeh spannend Annikaatje, veel plezier :D

Gefeliciteerd Knokke

7. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    ik heb een tweeling en kan het je nog niet vertellen ;) maar je wordt wel handig als ze beiden huilen.

Hier gaat het zn gangetje. R. Is al bijna 2 weken thuis en Q. Is vandaag naar de kinderafdeling verplaatst waar wij alle medische zorg die hij nog nodig heeft leren geven zodat hij over enkele dagen naar huis kan. Hij blijft sondevoeding krijgen en er gaat een saturatiemeter en zuurstof mee en dan is het afwachten wat de toekomst gaat brengen.

Bijgevoegde bestanden:

8. Annikaatje

Annikaatje Actief lid

15 feb 2014
    160
    0
    0
    Alles in orde volgens de echoscopist! En... Trommelgeroffel: we krijgen een jongen en een meisje!!

9. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Gaaf Anikaatje! Gefeliciteerd!

Seepje, mooie foto's zeg! Prachtig!
    Wat fijn om te lezen dat Q richting huis komt.

10. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    gefeliciteerd annikaatje :D

@seepje fijn dat Q, naar de kinderafdeling is verplaatst :) hopelijk kan hij snel mee naar huis

11. Barbara800

Barbara800 Actief lid

13 okt 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha maar zo te horen heb je ze bijna allebei thuis, dan ben je een expert. ;) wat ontzettend fijn dat het zoveel beter gaat met Q! Hoe is het nu om R. thuis te hebben?

Annikaatje wat leeeeuk! Gefeliciteerd!

Mausyi, hier ook een twee-eiige tweeling en met de 3D-echo was al zo duidelijk een verschil te zien, zo leuk!

Knokke, gefeliciteerd met je zwangerschap! En ook gelijk een tweeling, hoe bijzonder :) bij mij ging het in het begin ook zo langzaam, maar nu gaat het mij veel te snel haha

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wat fijn Seepje dat jullie twin straks samen thuis zijn!!

Knokke, welkom en van harte gefeliciteerd!!

Mausyi, wat leuk van beide wat. Als was twee dezelfde naw net zo leuk geweest haha.

@hier: gisteren de laatste kleine spullen gekocht! We hebben nu echt alles in huis. We hebben nu echt alles compleet. Geeft een heerlijk gevoel. Eergisteren hadden we weer een controle. Ik heb een spervuur aan vragen op m'n gyn kunnen afvoeren. :D
    Voornamelijk over m'n bevalling. Beide kindjes liggen nu niet ideaal: kindje 1 ligt in onvolkomen stuit en kindje 2 dwars. Maar ze doen hier heel 'makkelijk' over vaginaal bevallen maar mij maakt het wel onzeker, ondanks dat ik met een beetje keuze absoluut geen ks wil, tenzij het echt echt echt onverantwoord is om het vaginaal te willen. Maar ik ben goed gerustgesteld en heb er nu vertrouwen in. Wel heb ik voor de zekerheid een irritant zwangerschapsballetje kettinggeval gekocht in de hoop dat het hoofdje van kindje 1 daar heen wil zwemmen :)
    Verder misschien nog accupunctuur proberen en afwachten maar! :)
    Altijd gehoopt, maar nooit verwacht dat ik dit termijn al zou mogen halen!!!

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Maartje super dat je deze termijn hebt gehaald!

14. Barbara800

Barbara800 Actief lid

13 okt 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh Maartje spannend... Ben benieuwd of de kleine nog draait! Hoop het voor je. Heb je enig idee tot wanneer ze nog kunnen draaien? Dacht dat ze dat nog tot heel laat konden maar als dat niet zo is dan wordt de aankomende echo toch wat spannender voor me :) bij mij lag baby 1 de vorige keer in stuit en baby 2 dwars/ook een soort van in stuit.

15. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Thnx!

Draaien kan in principe tot het einde, maar het wordt steeds onwaarschijnlijker dat ze dat daadwerkelijk gaan doen. Dit omdat er zo weinig ruimte nog is. De positie van kindje 2 is trouwend onbelangrijk (volgens m'n gyn). Dit omdat zodra kindje 1 eruit is de gyn met z'n hand naar binnen kan om de voeten te grijpen ;)

16. Barbara800

Barbara800 Actief lid

13 okt 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha oh wat een vreselijk idee!

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ja vertel mij wat!! Ik heb er een beetje een beeld van van een veearts met een handschoen tot aan zn oksel ;)

Hahahahaha

18. cetje

cetje Niet meer actief

Waaaahhhh jullie maken me bang ;)

19. Zoyefa

Zoyefa Actief lid

3 sep 2014
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Korte zwaai vanaf het front... Ik heb het nogal druk met peuter en twins. ;)

Nieuwe zwangere: gefeliciteerd!

Seepje; is Q al thuis? Wat zal dat dan ondanks de zorgen genieten worden!

Hier lagen ze tot 30 weken dwars en in stuit. Met 35 weken kind 1 in hoofdligging en nr 2 in stuit. Met 36 weken tegelijk in gaan dalen, zaten samen vast in mijn bekken en is dus verplicht een ks geworden... Wat me overigens reuze meegevallen is! Was wel een gentle sectio trouwens!

20. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    dat vertelde mijn gyn ook :D zolang de 1e maar goed ligt, is er geen ene probleem;) (jaja)

Deel Deze Pagina