Haha Maartje, ik word helemaal gek!! Mijn vriend en ik hadden een opknaphuis gekocht en nog geen week later kwamen we erachter dat ik zwanger ben. Als een gek gaan verbouwen, 7 dagen per week naast onze fulltime banen, maar er moest zoveel gebeuren dat als snel duidelijk werd dat we het nooit af zouden krijgen voor de geboorte van de tweeling. Bovendien zie ik het nu niet meer zo zitten om met m'n dikke buik op laddertjes te staan enzo, dus ik werk nog maar op halve kracht haha nu is ons doel om de babykamer af te krijgen (ik + mijn hormonen... Dit is de eerste kamer in het huis dat af is) en de rest van het huis goed leefbaar te krijgen. We willen over 3 weken verhuizen. Maargoed, het levert een hoop stress op hoor, ik heb gelukkig de volledige baby uitzet al in huis en alles is netjes gewassen en gestreken. Oh, en de vluchtkoffer... Daar heb ik nog niet eens naar gekeken haha. Ik heb het gevoel dat ze lang zullen blijven zitten, maar misschien is het toch wel verstandig om van de week maar eens te beginnen met pakken nog aanraders om er in te stoppen? Wat moet het heerlijk zijn om alles al bijna af te hebben zeg, ben wel jaloers hoor Chybou, wat leuk zeg, maakt het eigenlijk nog een beetje meer bijzonder he! SoInLove, hahaha ik zie het helemaal voor me. Zo ging het bij mij ook ongeveer. De gyn was ook nog eens een stagiair en overduidelijk totaaaal niet op z'n gemak hahaha
jeetje mausyi, wat een nieuws..... heel veel sterkte! @de rest, ik probeer alles te volgen maar vind ik het wel errug druk... vandaar dat ik wel mee lees maar niet actief ben met reageren want ik ben het overzicht compleet kwijt....
@mausyi sterkte!! wat een mega zware tijd gaan jullie tegemoet sterkte!! @barbara800 Ohw dan heb ik nog ff om het te regelen hihi ja ik gebruik momenteel even heel veel medicatie om te zorgen dat het snel overgaat omdat het natuurlijk niet goed is als er te weinig zuurstof in mijn bloed zit.. Voel mij ook goed beroerd maar rustig aan dan breekt het lijntje niet! @soinlove ik kon ook niet geloven hoor ik heb denk daar alleen maar gezegd ohw mij god en wel 83492643 x en de dagen er na was echt om de zoveel tijd tegen manlief damn het zijn er gewoon 2!!!
Dat is in ieder geval al goed nieuws toch? Ben niet zo bekend in die termen.. Wanneer krijg je de rest van de uitslagen? Ik heb vanmiddag weer echo gehad, zag er beide keurig uit. Nu overgedragen van fertiliteit naar gyn., apart hoor, ben er zo vaak geweest laatste half jaar.
Trisomie - Wikipedia Hopelijk volgende week uitslag van de andere onderzoeken. Fijn dat alles goed was
ja ik denk ook dat het goed nieuws is. ben ook nieuwsgierig wanneer je alle uitslagen hebt. o haha zie net je reactie verschijnen haha. we wachten af dan en duimen voor meer goed nieuws! pinac, fijn hoor dat alles goed was!
Jeetje dat is alvast een ding wat je van je lijstje kan strepen, hopen op verder goed nieuws! Pinac, wat fijn dat alles er goed uit zag. Gefeliciteerd
Eind van aankomende week. 😐 nog lang wachten. Morgen moet ik weer naar de gynaecoloog bij het gewone ziekenhuis. Daar proberen we nog een echo te krijgen, kijken of er een verandering is. En als het erger is geworden dan kunnen hun makkelijker bellen naar Groningen dan als ons.
Mausyi, het blijft dus nog even spannend. Ik hoop zo dat het allemaal heel erg meevalt. Succes bij de echo en controle vandaag. Ik zal voor je duimen.
Vanochtend had ik nog een afspraak staan in het ziekenhuis van Emmen. De echo liet een kleine toename van het vocht zien, maar ons meisje groeit wel gewoon goed door. Kleine meid ook en heeft ook nog voldoende vruchtwater. Gesprek gehad met de gynaecoloog, en die gaf aan dat ik gewoon 1 x in de week moet komen, dan kunnen we de dingen bespreken die er in Groningen en Leiden gaan gebeuren. Mijn bloeddruk was heel erg laag. Dus mijn bloed en urine worden nu onderzocht. Dus het ietwat positieve gevoel dat we het weekend hadden, is al heel wat weggeëbd.