Ben ik de enige hier die zo veel kraamhulp wil als mogelijk is? Alle hulp lijkt mij meer dan welkom met een tweeling (en een drukke peuter).
Hebben de andere dames rond deze termijn ook het gevoel alsof 1 van de kindjes er uit valt? Er zit zoveel druk van onder. Alsof het fout gaat als ik niet voortdurend plat lig. Dit gevoel herken ik niet van mijn vorige zwangerschap. Maar bij mijn dochter moest de bevalling uiteindelijk ingeleid worden.
@hoofdpijn, ja in het begin veel gehad. Vooral bij het wakker worden. Een nieuw kussen deed bij mij wonderen en sindsdien alleen af en toe nog last! @kraamzorg, mijn moeder komt sowieso vanaf de ochtend tot de avond die eerste weken. En ik heb geen peuter/kleuter maar 2 kids die prima kunnen helpen of zelf dingen doen. In Egypte bestaat kraamzorg niet eens en dat ging ook prima met mijn 2 eerste kids. Verder houd ik helemaal niet van vreemden in mijn huis. Al met al, meer dan het minimum echt niet nodig @kind eruit vallen, super super herkenbaar helaas. Baby 1 zit al weken diep in mijn bekken, en man wat is die druk soms groot..
@kraamzorg ik pak gewoon de uren die mogen. Als ik gek van de wordt zoals vorige keer stuur ik ze eerder naar huis haha @hoofdpijn ik had er dus altijd veel last van echt hormonaal..... je moet met de gyn overleggen wat je naast paracetamol mag nemen. In 2e trimester tot 20 weken mag ibuprofen gewoon bijvoorbeeld. Is het echt migraine hoofdpijn (aan 1 kant kloppend?) @baby eruit vallen : gelukkig dat gevoel niet maar ken wel meiden die dit bij een 2e zwangerschap hadden.... ik heb wel vaak een druk op schaambot die pijnlijk is....
Nouja gewoon heel hard bokkende hoofdpijn! Helaas kan en mag ik niets anders dan paracetamol. Nu werk dat wel, maar omdat nu elke dag te nemen tot het max lijkt me ook niet bepaald goed haha!
Ik neem ook al een week elke dag het maximum aan paracetamol. Het schijnt echt nul kwaad te kunnen, gaf mijn huisarts ook aan. En zonder is het niet te harden, dus zou er gewoon van nemen hoor.