Toevallig heb ik vandaag het zh gebeld, loop al een week met 24/7 knallende hoofdpijn. Zelf mijn hoofdkussen kan ik niet verdragen als het op zijn ergst is Ik moet vrijdag langs voor een gesprek en een Check tot dit tijd paracetamol mocht het te erg worden moet ik gelijk bellen.
Dames wat kletsen jullie veel wel gezellig alleen kan ik het niet allemaal bijhouden . @hoofdpijn ja in het begin last gehad van migraine terwijl ik daar normaal nooit last van heb. @kraamzorg ja graag zoveel mogelijk!! @ShallY ik vraag me ook af hoe het straks zal gaan ook nog met m’n kleine man van 2. Vooral die momenten dat ik dan alleen ben met 3 kids.. Ik denk er maar niet teveel over na. @qsr hoe is het nu en de weeen? Hopelijk zitten ze nog even bij je! @Madeliefje06 fijn dat ze mee naar huis mag @nieuwe dames welkom en gefeliciteerd !! Hier gaat t goed! Ik heb nu even verlof en probeer op de dagen dat ik m’n zoontje heb wat leuks te doen en in weekenden met manlief . Als zoontje bij de gastouder is ga ben ik bezig met de dingetjes die nog moeten, huishouden maar ook heerlijk lang in bed liggen smiddags. Ik kan niet meer zonder m’n middagslaapje . Morgen 32 weken en nog Max 6 weken te gaan! Kan niet wachten ze te ontmoeten, van de andere kant geniet ik ook van mijn laatste zwangerschap en het bijzondere gevoel . Soms ben ik t ook wel beu hoor en verlang ik weer naar mijn lijf van voor de zwangerschap en op m’n buik slapen
Ik nam het soms 2 a 3 dagen achtereen 4 maal daags 1 gram (dus 4 x 2 tabletten). Maar waarom mag je geen ibuprofen ofzo? Ik mocht dat toen wel.
Wat vervelend van de hoofdpijn. Ik heb het wel veel gehad (buiten de zwangerschap ook altijd veel) maar nu gaat het goed.
@Madeliefje06 fijn dat l. lekker thuis bij jullie is! Geniet ervan! @syl33 even verlof? Heb je nog geen zwangerschapsverlof? Mijn gyn gaf aan al vanaf 28 weken met verlof... Gaat wel snel joh, nog maar 6 weken te gaan!
Net bij de vk hier op het dorp geweest. ‘Kennismaking’ omdat ze langs komen in mn kraambed. Kende ze al maar dacht na bijna 3 jaar ga ik wel weer eens langs. Bloeddruk opgemeten, was wat aan de lage kant wat ik al dacht want ben telkens duizelig. Toen ging ze ook proberen om de hartjes te luisteren. Het jongetje was zo gevonden maar het meisje niet.. ze heeft het in de verte gehoord maar niet goed. Ze bewoog wel goed op dat moment. Maar men, wat werd ik beroerd toen ik daar lag, snel op mijn zij gedraaid. Ik heb dat ook telkens met de echo’s en dan denk ik ‘kom op even volhouden’ maar nu weet ik zeker dat ik morgen van te voren al zeg dat ik niet meer op mn rug kan liggen. Ik ben nu gewoon er nog van aan het bijkomen.
Hoi dames, even een update sinds namiddag geen weeen meer denk door de rust dat het gezakt is bmh nog steeds 15mm ik ga zo weer aan de ctg scan als dat goed is mag ik naar huis.
@qwsr wat goed zeg! Lekker nog even binnen blijven kleintjes! @ShallY waar heb je pijn in de rug? Ik had het in de hoge rug maar dat waren mn ribben. Die hebben ze los gemanipuleerd en nu is het stukken beter. @ShallY en @syl33 voor jullie komt t ook dichterbij. Weten jullie al wanneer ze willen inleiden? 37/38 weken? Hier is protocol voor 38 weken. Dus vanaf dat je 37 weken bent.
@qwsr wat zou het fijn zijn als je naar huis mag! @wafelijzer ik heb vanaf 30 weken verlof nu dus lekker al 2 weekjes
Links midden. Lig nu even op bed met een paracetamol en hopelijk helpt dat. Ik heb vrijdag weer controle en dan ga ik ernaar vragen, wil toch wel weten waar ik aan toe ben.
Zoontje wordt net wakker, vanavond meer Ik mocht alleen paracetamol de vorige zwangerschap. Super zeg!!
Ja voor 350 euro aan een vrouw met dezelfde naam als mijn dochter. Dat was wel grappig. Toch wel een beetje met pijn in mijn hart, want het was zo een fijne wagen!