Weer een dag om te vervelen, pff.. de weken duren zo echt lang. Het is nu ook niet echt weer om iets te gaan doen maar toch.. Dacht, we gaan even achteren spelen maar mn zoontje wil niet naar buiten, laat staan in het badje.
Herkenbaar @MamaTuttebel ik voelde soms wat plopjes maar nu ook al een paar dagen niet. Vk zei de vorige keer ook dat het nadeel is van vroeg leven voelen omdat de kindjes kunnen draaien. Ik heb donderdag weer controle. Weet het nog van de vorige keer, die eerste 20 weken duren zo lang. Fijn dat de rust je goed doet @Pancakes ! Rust is echt het magische woord sinds ik mijn huishouden los heb gelaten en minder werk voel ik me echt stukken beter. Soms vreet ik me wel op over dat het net niet gedaan is zoals ik het altijd doe maar toe maar. Fijn nieuws @qwsr Wat naar @woohoo dat zijn rottige dingen. Gelukkig voel je hem weer als vanouds @ShallY goed dat je je zorgen hebt uitgesproken wat betreft de bevalling. Komt helemaal goed meis, er zijn heel veel dames ons voor gegaan. (Herinner mij hier aan over een paar maandjes, oké? )
Ja hoor gaat echt nog wel goed! Alleen dat ik wel echt aangestaard wordt op straat vanwege de buikomvang. En heb enorm dikke voeten haha
@Neeltje1985 wauw gefeliciteerd met dit geweldige mijlpaal! Ben indd ook wel erg benieuwd hoe je buik eruit ziet!
Foto foto! Maar echt 37 weken ! Heb je al een datum voor inleiden ? Ik heb morgen echo en controle en ga dan vragen of dat al bespreek is. Sowieso tussen 37-38 weken