Hoe doen jullie het met geboortekaartjes? 2 losse of 1? Wij doen er 1, en dan op de binnenkant de ene 'bladzijde' voor het ene kindje en de andere voor het andere kindje. Ik vond het wel heel lastig om leuke te vinden, want veel tweelingenkaartjes zijn gericht op gelijk geslacht.
Mamasaartje wat een leuke wagen! Hou de harde buiken wel in de gaten, want ze kunnen voor vroegtijdige ontsluiting zorgen ook al zijn ze niet pijnlijk. Dat had ik dus. Ik hád een showmodel bugaboo met pastel roze en blauw. Via mp bekleding gevonden voor een jongetje dus nu heb ik pastel blauw en koningsblauw haha. Alleen ligt die nog bij mijn nichtje en heeft mijn man geen tijd om het te halen. Tegen de maag klachten slikte ik omeprazol maar die was op en omdat die is uitgeschreven door het AMC moet mijn eigen huisarts eerst nog beslissen of ik hier mee door mag gaan. Gedoe. Maar als het goed is krijg ik morgen nieuwe. Woohoo wij hebben 1 kaartje met daarop iets wat echt bij ons gezin past (onze dieren en favoriete voertuig van peuter) en de gegevens samen op 1 bladzijde. Misschien makkelijker omdat het 2 jongens zijn.
Wij hebben 1 geboortekaartje. Op de linker binnenkant staat een gedichtje namens ons zoontje en op de rechter binnenkant staat dat onze tweeling geboren is, Dan komen de namen en daaronder de eerste letter van jongetje met gegevens en daaronder eerste letter meisje met gegevens en dan onze namen. Niet teveel poespas. We hebben ook vooral gekeken naar de prijs.. sommige zijn zo gruwelijk duur.
Leuk, shally! Geboortekaartjes zijn snel duur idd. Jammer is dat. Maar het is wel zo ongeveer het enige wat je niet dubbel hoeft te kopen . Dat dan weer wel
Wij hadden een soort labels. Voor elk kindje 1. En nog 1 label als voorkant en met de standaard gegevens achterop. Met een touwtje alledrie vast. Vind het wel mooi dat ze allebei hun eigen kaartje hebben. Deden we de vorige keer ook zo.
De baby’s doen het erg goed en zitten nu zelfs ietsjes boven het gemiddelde dus die doen het erg goed! 154gram en 149gram! Deze echo zette de spanning weer even omhoog omtrent het geslacht haha! Echter vroeg ik “kun je nog eens kijken tussen de beentjes” ja hoor wil nog wel een keertje kijken... (Hebben met 12.5/13.3 ergens anders een bepaling laten doen.) en met 14.3 bevestigt door deze gynaecoloog dus) vandaar dat ik haar nog eens vroeg... nu was ze niet zeker en dacht dus wat te zien wat geen meisje leek maar ze lagen echt super ongunstig... dat gaf ons onzekerheid, en hebben direct ergens een pretecho gepland. Alle onzekerheid is weg! Het zijn echt twee meiden! Maar het belangrijkste ze groeien super goed!
Wij doen ook 1 kaartje. Heb een leuke 1lingkaart gevonden en aangepast. Bijna af moet nog even zitten voor de lettergrootte etc. Echo was goed. Ze worden geschat op 1860 en 1864. Netjes voor 32.5 wkn vond de gyn ..
Had gister een bbq vroeg iemand weet je zeker dat het er 1 is. Ik zo: ik heb nooit gezegd dat het er 1 is.. Of als men vraagt hoelang nog en ik antwoord zoveel ..weken dat ze verbaasd kijken . Even later zeg ik maar het zijn er 2 dan is het van oooow.. Dusss dat nog 5 weken aanhoren grrrr
Mooie gewichten @syl33 Pff zo irritant die reacties, hou liever je mond denk ik dan. Ik moet telkens aanhoren dat mijn buik nog helemaal niet zo groot is voor een tweeling. Prima maar vind m zelf groot zat en zo voelt het niet.
Oja zou zo kunnen!! Spannend Ik krijg de volgende afspraak 16-7 een datum voor inleiden. Vond ze nu nog te vroeg . Denk dan of je het nu inplant of over 2 wkn moet toch worden ingeplant maar goed...
Over 2 weken heb je dus al weer een afspraak? Ik eind juli pas. Ga daar morgen ook even over bellen.. maar ik krijg dus in week 36 pas een datum van inleiding te horen.
Wij hebben ook vandaag onze controle gehad. Ze doen het hartstikke goed. Heb een paar dames ook gehoord over een cervix meting. De gynaecoloog wilde daar ook naar kijken vandaag omdat ik toch best wel last heb van krampen regelmatig. Gelukkig was alles goed. Ik ben ook benieuwd of @Neeltje1985 misschien al aan het bevallen is haha