Zwanger van een tweeling/meerling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Meysje, 9 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

Ben indd ook erg benieuwd of de baby’s van neeltje er zijn! ;)

2. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    Ik krijg ook elke twee weken controle Shally maar dat is misschien vanwege het verloop.

Ik ben wel erg dik. Maar hoor nooit commentaar, dat is het voordeel van aan huis gebonden zijn denk ik haha Photo_1530364334787.png

3. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Oeh spannend! Denk ook dat neeltje ligt te puffen nu of misschien zijn ze er al:D

Mooie buik @Meysje :thumup:

4. Zonnestraal

Zonnestraal Bekend lid

5 dec 2017
    593
    450
    63
    Vrouw
    Oehhh zou toch wat wezen:D

* ik weet niet of ik het hier nog had gemeld(ben echt een warhoofd momenteel)
    Maar mijn nipt uitslag was goed, Jeeii!!
    En beide kindjes ook weer gezien, ben zo verliefd :oops:

MamaTuttebel, syl33, Layali01 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Mooie buikjes zeg! Zal morgen ook eens foto maken :) Bij de oudste deed ik dat wekelijks, nu vergeet ik dat regelmatig

Vandaag een drukke dag, lig op bed met hoofdpijn. Morgen halve dag werken en dan ga ik even wat inhalen hier ;)

6. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik vind mn buik ook best behoorlijk, haha. Probeer elke week een buikfoto te maken.

Ik heb al weken als ik iets gegeten of gedronken heb zo’n wrange smaak in mijn mond, herkenbaar?
    Alsof niks meer smaakt ofzo

7. syl33

syl33 Bekend lid

2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    Ik heb helaas vanaf bijna begin zwangerschap een soort nare nasmaak in m’n mond. Bij m’n eerste ook gehad gelukkig na bevalling bijna meteen weg!

8. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    @Zonnestraal yeah voor de goede nipt! Heb je die in België gedaan of zijn ze zeker 1eiig?

9. Zonnestraal

Zonnestraal Bekend lid

5 dec 2017
    593
    450
    63
    Vrouw
    @Meysje ik ben naar België geweest, 1week later kreeg ik de uitslag al, dus dat ging vlot:D

Layali01 vindt dit leuk.
  10. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    @Zonnestraal fijn dat alles goed was!

@ShallY niet herkenbaar die wrange smaak, wel dat ik nergens echt trek in heb/niets me smaakt. Ja behalve in patat en dat soort dingen :confused:
    Moet je eerlijk zeggen dat ik het wel een klein beetje vreemd vind hoor, dat er 4 weken tussen zitten bij jou. Op zich natuurlijk een goed teken maar volgens mij zelfs bij eenlingen zit er dan 3 of 2 weken tussen op jouw termijn.. Even bellen lijkt me helemaal geen slecht idee.

@Riverdale87 je rust pakken jij! <3

@Meysje ziet er goed uit hoor!
    Haha jij dus ook 2 verschillende kappen. Leuk toch!
    Wanneer heb jij uiteindelijk naar het ziekenhuis gebeld.. Toen de harde buiken steeds vaker kwamen?

@woohoo hier 1 geboortekaartje en moet dat nog gaan uitzoeken..

@MamaTuttebel fijn dat de babies het goed doen!

@Neeltje1985 ik denk dat je of aan het bevallen bent, of al bevallen bent. Spannend!!

Ik stoor me echt maar weinig aan mensen eerlijk gezegd. Ben sowieso goed in het van me af laten glijden van opmerkingen, maar vind het meestal wel leuk. Vind het ook niet erg als vrouwen die ik ken even hun hand op mijn buik willen leggen. Maar ben een uitzondering hierin geloof ik.

Gisteren vanaf een uurtje of 5 tot 10 uur in de avond regelmatige harde buiken gehad. Deden geen pijn maar waren wel vervelend. Stond op het punt om het ziekenhuis te bellen maar uiteindelijk niet gedaan. Vanochtend was alles weer rustig, en merkte ik bij het opstaan dat mijn bekken wel heel zwaar aanvoelde. Ik heb nu dus het idee dat Baby 1 gisteren is ingedaald? Dat zou de harde buiken wel uitleggen. Maandag controle, ben benieuwd.

Layali01 vindt dit leuk.
  11. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Heb net het ziekenhuis gebeld en wss kon het niet eerder bij het echocentrum dus vandaar pas met 36 weken.
    Ik laat die afspraak nu gewoon staan en is er iets hang ik toch wel aan de telefoon.

12. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    @MamaSaartje ik lag toen al in het ziekenhuis en daar is de ontsluiting geconstateerd.

13. Linnies2013

Linnies2013 Actief lid

18 jul 2013
    257
    106
    43
    Vrouw
    Weer even bijgelezen vanaf vorige week.
    @Riverdale87 hier ook blaasonsteking en op kweek gezet. Heb wel meteen een veilige antibioticakuur gekregen en merk al verschil. Weet je al wat er uit de kweek is gekomen? Duurt bij mij 5 dagen dus nog afwachten.
    @Dhana Jeetje wat spannend! Geeft een hoop extra zorgen maar gelukkig zijn er ook een heleboel positieve verhalen. Succes!
    @Neeltje1985 En, en, en? :D
    @MamaSaartje Mooie wagen, helemaal hip met de twee verschillende kappen.
    @syl33 en @ShallY Ook hier al weken een hele nare smaak die niet weggaat. Niets smaakt zoals het normaal gesproken deed. Alleen de echt sterk smakende dingen smaken nog een beetje lekker.

Hier gaat het al een paar dagen wat minder, buik vol op spanning dus groeit weer flink. Van de antibioticakuur word ik weer misselijk en daar was ik nou net eindelijk vanaf. Verder verkouden, keelpijn en een echt bleh gevoel. Ik zou zo graag weer eens lekker willen eten. van vlees, vis, kip en ei walg ik nog steeds terwijl ik normaal gesproken daar echt gek op ben. Door de nare smaak smaken maar weinig dingen lekker en is het maar voor even.
    Gelukkig maandag de 20-weken echo, kan niet wachten!
    Sorry voor mijn geklaag, volgende bericht weer vol positieve berichten ;).

14. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Hier ook 1 geboortekaartje, vind ik wel leuker :)

@Linnies2013 Nee na een week kon ik bellen over de gbs. Over de gewone kweek heb ik niks gehoord, alleen dat ik een kuurtje heb gekregen er voor.
    Oh en lekker klagen jij, doe ik ook soms en dat lucht dan lekker op! Spannend je 20 weken echo.

@MamaSaartje ik had hetzelfde bij mij zoontje. Dat was toen snachts en ik twijfelde of ik de vk wakker moest bellen. Na het douche zakte het weg en de dag erna op controle lag meneer ingedaald. Bij mij waren dat ook regelmatige harde buiken inderdaad.

@syl33 herkenbaar!! Als ik zeg dat ik 16 weken ben vragen ze meestal hoe dat dan ‘zo groot kan zijn’. Tja, het zijn er twee ;)
    Mijn buik is net zo groot als met 25 weken zoiets bij mijn zoontje...

15. qwsr

qwsr Actief lid

20 mrt 2016
    139
    80
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou dames jullie weten niet wat me net overkomen is. Ik bel na het ziekenhuis om te vragen wannneer nou de ks gepland stond want ik was in de war met de 25e en de 26e zegt ze ik zie hier staan 16 juli !! Ik zeg wat???? Ze zegt ja omdat je met spoed op bent genomen heeft de gyno dit zo afgesproken ik zeg ja ik weet van niks zegt ze ja we zouden je hierover nog bellen maar jij was eerder. Dus dat is even slikken !

Zonnestraal en Layali01 vinden dit leuk.
  16. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Oehh dat is over 2 weken al qwsr, wat spannend!!

17. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik wil eigenlijk ook gewoon al mijn datum hebben, ben er zo klaar mee, haha.

Vanmiddag is de kraamzorg geweest. We hadden de voorkeur opgegeven voor de kraamverzorgster die bij onze eerste is geweest en omdat zij ons als voorkeur gezin heeft opgegeven komt ze hier kramen!!
    Ook al zit ze dan in een ander gezin, wordt er vervanging geregeld en komt zij hierheen!!

En vanwege de drukte kan het voorkomen dat ze minder uren komt maar dat zien we tzt. Heb nu recht op 61 uur maar het mag in overleg minder.

qwsr vindt dit leuk.
  18. qwsr

qwsr Actief lid

20 mrt 2016
    139
    80
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @ShallY
    Jaa snap ik meid ik ben er nu ook wel klaar mee en heb zo iets van laat het avontuur maar beginnen !
    Ik neem aan dat jij bij de volgende afspraak wel iets te horen krijgt hierover mits het eerder begint?

19. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Oehh.. dat is inderdaad schrikken. Minder dan twee weken gewoon!

20. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Snap ik helemaal! Was het jouw zus die gyn is?

En super fijn dat je jullie kraamzorg zo geregeld hebben zeg!

Deel Deze Pagina